facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Informace o vybrané akci

Tiskni akci

Open Source Conference 2010

Pořadatel:  Exponet s.r.o.
Od:  20.4.2010 09:00
Do:  20.4.2010 16:00
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  Kongresové centrum U Hájků, Na Poříčí 42
Město:  Praha 1
Popis:
1. ročník Open Source Conference je platformou pro diskusi o výhodách, možnostech, vývoji či nasazení OSS, stejně jako o obchodních modelech nebo novinkách v Open Source světě. Prostor k prezentaci dostanou samozřejmě také Open Source projekty - velké i malé.

Návštěvníkům přinese kombinaci bohatého programu přednášek, prezentací, seminářů a workshopů s rozsáhlou doprovodnou výstavou.

Open Source Conference se uskuteční souběžně s již 10. ročníkem LinuxExpa.

WWW stránka:  www.linuxexpo.cz
Vstupné/konferenční
poplatek:  
zdarma
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Konference
Kategorie:  IT profesionál
Kontaktní osoba:
Karolina Štochlová
telefon: 602257264
e-mail: ks@expo-net.cz
Mediální partner:  
IT Systems

Vytvoř novou akci na základě této


Informace o vybrané akci

Tiskni akci

Webinář | Pamatujete si všechny své zákazníky? CRM Leonardo ANO!

Pořadatel:  D3Soft s.r.o.
Od:  4.5.2021 10:00
Do:  4.5.2021 11:15
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  Online webinář
Město:  Česká republika
Popis:
Obrázek akceMáme pro vás otázku. Pamatujete si všechny své zákazníky, dodavatelé, distributory i koncové odběratelé? A pamatují si je i všichni vaši kolegové?
Nemyslíme tím jen jména, ale i všechny požadavky, data schůzek, informace z telefonátů.
Udržet všechny tyto informace v hlavě je nemožné, a pokud je nemáte na jednom místě, nastává zmatek a přichází chyby. Zákazník nedostane, co má. Předání informací se zpožďuje. A kontakt na zákazníka zůstává nevyužitý.

Zákazník přitom potřebuje cítit, že ho znáte a aktivně se o něj zajímáte. Jak to zajistit?

A právě na toto téma jsme si připravili webinář s názvem
„Pamatujete si všechny své zákazníky? CRM Leonardo ANO.“

Na webináři si prakticky ukážeme nejjednodušší cestu, jak
• vybudovat pevný vztah s vašimi velkoobchodními zákazníky,
• udržet všechny informace o všech zákaznících na jednom místě,
• zpřehlednit veškerou komunikaci – schůzek, mailů, telefonátů,
• vytvořit nabídku a objednávku rovnou během schůzky,
• řídit obchodní tým z jednoho místa a na dálku,
• a řadu dalších informací, které vám usnadní práci.

Pokud se chcete dozvědět více, registrujte se nejlépe ještě dnes.


WWW stránka:  https://www.d3soft.cz/webinar....
Kapacita:  50
Vstupné/konferenční
poplatek:  
Zdarma
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Webinář
Kategorie:  IT business
Kontaktní osoba:
Jana Danišová
telefon: 777458044
e-mail: jana.danisova@d3soft.cz
Přiložené soubory:  
Mediální partner:  

Vytvoř novou akci na základě této