facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu
4. květen 2021 - akce vybraného dne

VMware vSAN: Management and Operations [V7]

Datum konání: 3.5. - 5.5.
Město: Praha 3, 130 00

 
Školení je možné absolvovat i virtuálně. V tomto třídenním kurzu se dozvíte o správě a provozu VMware vSAN ™ 7. Tento kurz se zaměřuje na budování požadovaných dovedností pro běžné úkoly správce vSAN Day-2, jako je správa uzlů vSAN, údržba clusteru, práce se zabezpečením a další pokročilé úkony nad vSAN clustr. Praktické zkušenosti získáte z prezentací instruktora a praktickými lab cvičeními. ... více
 

Webinář | Pamatujete si všechny své zákazníky? CRM...

Datum konání: 4.5. - 4.5.
Město: Česká republika

 
Máme pro vás otázku. Pamatujete si všechny své zákazníky, dodavatelé, distributory i koncové odběratelé? A pamatují si je i všichni vaši kolegové? Nemyslíme tím jen jména, ale i všechny požadavky, data schůzek, informace z telefonátů. Udržet všechny tyto informace v hlavě je nemožné, a pokud je nemáte na jednom místě, nastává zmatek a přichází chyby. Zákazník nedostane, co má. Předání informací se zpožďuje. A kontakt na zákazníka zůstává nevyužitý. Zákazník přitom potřebuje cítit, že ho znáte a aktivně se o něj zajímáte. Jak to zajistit? A právě na toto téma jsme si připravili webinář s názvem „Pamatujete si všechny své zákazníky? CRM Leonardo ANO.“ Na webináři si prakticky ukážeme nejjednodušší cestu, jak • vybudovat pevný vztah s vašimi velkoobchodními zákazníky, • udržet všechny informace o všech zákaznících na jednom místě, • zpřehlednit veškerou komunikaci – schůzek, mailů, telefonátů, • vytvořit nabídku a objednávku rovnou během schůzky, • řídit obchodní tým z jednoho místa a na dálku, • a řadu dalších informací, které vám usnadní práci. Pokud se chcete dozvědět více, registrujte se nejlépe ještě dnes. ... více