google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Dassault - SolidWorks
 
Tematické seriály
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Informace o vybrané akci

Tiskni akci

Efektivní správa kontaktních center

Pořadatel:  IBA CZ s.r.o.
Od:  26.4.2017 09:00
Do:  26.4.2017 11:00
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  Microsoft s.r.o., BB Centrum, budova Delta, Vyskočilova 1561/4a
Město:  Praha 4
Popis:
Obrázek akceIBA CZ a Microsoft vás zvou na snídani s názvem Efektivní správa kontaktních center.

Dostanou se Vaši lidé rychle a efektivně ke všem smlouvám, reklamacím či platbám zákazníků? A máte přitom jistotu, že jsou tato data zabezpečena? Pomáhá vám váš CRM a DMS systém s fakturací, oslovováním nových klientů nebo reportováním nebo je jen přítěží a administrativou pro obchodníky?

Přijďte si poslechnout, jak můžete práci v kontaktním centru urychlit, zlevnit a zpříjemnit.

Uvidíte CRM řešení ušité na míru kontaktním centrům, na konkrétním příkladu si ukážeme i možnosti řešení DMS systému a představíme vám, jak naše řešení šetří společnosti T-Mobile, které díky němu chodí o 30 % mailů méně. Řešení jsou postavená na Microsoft Dynamics 365 a SharePoint a další na Liferay, ale s možností provozování v cloudu.

Akce je určena vedoucím zákaznických center, marketingovým, obchodním, HR či IT ředitelům.

WWW stránka:  https://www.ibacz.eu/snidane/
Kapacita:  40
Vstupné/konferenční
poplatek:  
Vstup zdarma.
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Seminář
Kategorie:  IT business
Kontaktní osoba:
Jana Albrechtová
telefon: 778 402 635
e-mail: jana.albrechtova@ibacz.eu
Mediální partner:  
IT Systems

Vytvoř novou akci na základě této

Banner

  

- Inzerce -

CRM Akademie: On-line školení na téma péče o zákazníky

CCVVíte, jak získat nové zákazníky a jak se lépe starat o ty stávající? Podívejte se na sérii pěti video lekcí a nechte se inspirovat tématy z oblasti řízení vztahů se zákazníky.

  

- Inzerce -

Červnové vydání časopisu IT Systems nejen o IT ve výrobě

IT Systems 6/2017Nenechte si ujít nové vydání časopisu IT Systems, ve kterém jsme se věnovali především informačním systémům ve výrobních podnicích, zejména z oblasti automotive a zpracování plastů. Seznámíte se např. s projektem kontroly kvality v Panasonic Automotive Systems, nebo s přínosy implementace MES v podniku KLEIN automotive. Dozvíte se také o možnostech využití metody TOC při řízení dodávek investičních celků pomocí TOC.

  

- Inzerce -

KLEIN automotive zefektivňuje výrobu implementací MES systému COMES

COMES, KleinSpolečnost KLEIN automotive, s. r. o. je přední dodavatel obráběných a tvářených kovových dílů pro automobilový průmysl, např. pro ŠKODA AUTO a další své významné zákazníky.