V Edici IT Business
vychází |
Právě vyšlo:
IT System 10/2002
Hlavní témata
. IS ve státním a veřejném sektoru
. Integrace podnikových aplikací
. SCM: Supply Chain Management
. Elektronická výměna informací
. Informační systémy pro strategický marketing
. E-learning v praxi
. Zavádění a počítačová podpora procesního řízení
. Velký přehled kapesních počítačů - PDA na trhu
. Specializovaná příloha: InCom (komunikační tech.) |
Připravujeme:
IT System 11/2002
Hlavní témata
" IS v bankách a financích
" Invex 2002: reportáž, novinky a zajímavosti
" Pokročilé metody plánování a řízení projektů
" E-procurement
" Critical Chain v praxi
" Podrobný přehled CRM řešení na českém trhu
" Moderní informační technologie v podpoře marketingu
" Specializovaná příloha: CRM - řízení vztahů se zákazníky
|
|
|
Objednejte si dvě aktuální čísla ZDARMA na ukázku - objednávkový
formulář ZDE! |

|
Kancelářské aplikace |
Compaq Tablet
PC
Společnost HP představila Compaq Tablet PC TC1000, které spojuje funkce
tradičního PC s mobilitou notebooku a výhodami psaní textu pomocí
elektronického pera a "digitálního inkoustu". Dokáže se tak velmi
flexibilně přizpůsobit prostředí a stylu, jakým uživatelé pracují.
Tablet PC lze použít jako plně funkční notebook, stolní počítač nebo
interaktivní displej, na němž lze pomocí elektronického pera psát
digitálním inkoustem podobně jako tužkou na papír. Pokud uživatelé
dávají přednost psaní na klávesnici, mohou jejím jednoduchým připojením
změnit Tablet PC na notebook. Zasunutím do dokovací stanice pak získají
z Tablet PC plně funkční počítač s podporou dvou obrazovek a digitálního
inkoustu. Tablet PC lze snadno přepínat z režimu prohlížení na psaní
digitálním inkoustem. Uživatelé rovněž mohou kdykoliv vyjmout Tablet PC
z jeho kolébky bez nutnosti restartu.
Díky zmíněným vlastnostem se Tablet PC pružně přizpůsobuje momentálním
potřebám uživatelů - podle toho, zda jsou právě ve své kanceláři, na
jednání nebo na cestách. Compaq Tablet PC lze použít i pro
specializované aplikace v oblastech jako např. design, zdravotnictví,
advokacie, výroba a odbyt.
"Tablet PC dává uživatelům možnost volby, jak chtějí pracovat se svým
PC," řekl Eric Cador, viceprezident divize Personal Systems Group pro
oblast EMEA společnosti HP. "Mimo jiné je ocení velká skupina lidí,
kteří při psaní upřednostňují tradiční tužku a papír. Tablet PC spojuje
výhody klasického stylu s moderní výpočetní technikou."
Compaq Tablet PC má velikost listu papíru A4, je pouze 2 cm tenké a bez
klávesnice váží pouze 1,36 kg. Používá výkonný procesor Transmeta Crusoe
TM5800 o frekvenci 1,0 GHz, který šetří životnost baterií.
Tablet PC běží na operačním systému Microsoft Windows XP Tablet PC
Edition. Je vybaveno TFT displejem o velikosti 10,4" se širokým úhlem
pohledu a tvrzeným krycím sklem, grafickým řadičem nVidia GeForce2 Go
100 pro grafiku s vysokým rozlišením, 256 MB paměti DDR RAM a pevným
diskem o kapacitě až 60 GB s technologií SMART1. Podporuje bezdrátové
připojení přes rozhraní 802.11b a obsahuje porty USB 2.0.
Compaq
Tablet PC bude v České republice dostupné v prosinci 2002, přičemž
ceny začínají od 65 980 Kč (bez DPH).
Nahoru

Phaser 7300 - nejrychlejší barevná laserovka A3+ od Xeroxu
Firma Xerox uvedla svoji nejrychlejší barevnou laserovou tiskárnu
formátu A3+. Xerox Phaser 7300 dokáže plnobarevně tisknout v rozlišení
2400 dpi rychlostí 30 barevných stránek za minutu, pracuje s jakýmkoliv
formátem od A6 do A3+. Při černobílém tisku zvládá 37 stran za minutu.
S automatickým oboustranným tiskem na médium do gramáže 120 g/m2,
instalací na jedno kliknutí, maximálním měsíčním zatížením 83 000 stran
A+ a vysokokapacitními jednoduše vyměnitelnými tonery má Phaser 7300
vše, co náročný uživatel potřebuje.
Nahoru

naviiON
- nová dimenze cykloturistiky
Ryze český produkt naviiON může posloužit cyklistům jako průvodce
neznámým terénem, umožňuje každému vytvářet a publikovat nové trasy a
sdílet je s kýmkoliv na světě.
Jedná se o jedinečné zařízení, které v sobě kombinuje funkce vysoce
sofistikovaného cyklopočítače a navigačního systému s obrovským
množstvím často unikátních funkcí, včetně digitálního záznamu zvuku. V
těchto dnech je tento produkt po dvou letech náročného vývoje uváděn na
český a zároveň i mezinárodní trh.
Systém navigace je velmi jednoduchý (tzv."point-to-point" princip), je
dostatečně přesný a nepotřebuje ke své činnosti žádný družicový systém
typu GPS apod. Cyklista si jednoduše vybere na internetu trasu, která se
mu líbí a "stáhne" si ji do paměti naviiONu, přístroje který je i přes
své rozsáhlé možnosti jen o málo větší než běžný cyklopočítač. Během
jízdy se pak všechny důležité navigační informace a zajímavosti
zobrazují na grafickém displeji přístroje a vedou cyklistu neomylně k
cíli. S naviiONem je rovněž možné zaznamenat oblíbenou trasu během
jízdy, doma ji přehrát do počítače, jednoduše zpracovat a
prostřednictvím internetu ji dát k dispozici komukoli na světě. NaviiON
umožňuje zaznamenat všechny detaily trasy, včetně tvaru křižovatek,
popisu zajímavých míst, výškového profilu trasy, hlasových poznámek či
aktuální teploty. Vodotěsné a nárazuvzdorné provedení naviiONu zajišťuje
jeho spolehlivou funkci za všech podmínek.
naviiON je uváděn na trh za příznivou zaváděcí cenu 5 960 Kč včetně DPH.
Nahoru |

|
Recenze |
HP DeskJet
6122 - inkoustovka pro náročné
Jedna z posledních novinek mezi inkoustovými tiskárnami HP nese označení
HP DeskJet 6122 a je vhodná pro uživatele s vysokými nároky na kvalitu
tisku. Samotné provedení tiskárny naznačuje, že nejde o stroj pro
velkoobjemové podnikové tisky, ale ani o malou příruční tiskárničku.
DeskJet 6122 je stavěna na měsíční zátěž do 5000 výtisků a podle údajů
výrobce nabízí rychlost tisku až 20 stran A4 černého textu a 3,1
plnobarevné stránky za minutu v nejrychlejším náhledovém režimu. Pro
normální režim pak výrobce udává 7 černých a necelou jednu barevnou
stranu za minutu, přičemž skutečná rychlost závisí na mnoha faktorech, v
našem testu byla přibližně poloviční.
Pokračování
Nahoru
|
Konference, semináře,
školení |
17. specializovaná výstava
SFAMEX
17. specializovaná výstava SFAMEX
podzim 2002 je tradičně určena pro širokou podnikatelskou veřejnost i
ekonomickou veřejnost z řad účetních, auditorů, daňových a ekonomických
poradců, finančních expertů, a dále pro firemní management na všech
úrovních řízení a ze všech oblastí společnosti. Pro ně jsou soustředěny
nejkvalitnější účetní, daňové, legislativní a personální systémy,
podnikové informační systémy, manažerské systémy a další navazující
produkty. Výstava má opět představit nejnovější trendy v této poměrně
úzké oblasti IT tak, aby bylo možno produkty porovnat a nejvhodnější si
vybrat.
K této oblasti již nedílně patří řada řešení určená pro oblast
elektronického businessu tak, jak je představuje sekce výstavy
e-SFAMEX. K nim přistupuje i
nabídka počítačové techniky a příslušenství. Odborné ekonomické služby a
poradenství jsou doplněny nabídkou různých typů vzdělávání a aktuální
bohatou nabídkou knih a časopisů odborných nakladatelství a
vydavatelství.
Všechny výše uvedené produkty a odborné ekonomické služby jsou určeny
pro všechny typy a velikosti podnikatelských subjektů od drobných
živnostníků, přes malé a střední firmy až po největší nadnárodní
společnosti, rozpočtové, neziskové a další společnosti, státní správu,
obce, banky ap.
Součástí výstavy je doprovodný program složený z dvou částí - z oblasti
IT, kdy první den výstavy proběhne seminář Moderní informační systémy
pro podnikatele, menší a střední firmy, který zajišťuje partner
doprovodného programu společnosti LCS International a LCS Softprofes.
Další dva dny pak proběhnou ekonomické semináře: Daň z příjmů
právnických osob - aktuální problémové oblasti (Ing. Zdeněk Veselý) a
Praktický průvodce novinkami v účetnictví ke dni konání výstavy (Ing.
Eva Sládková).
Výstava Sfamex probíhá od 13. do 15. listopadu 2002 ve Veletržním
paláci, Praha. Pořadatelem je Svaz účetních - sekce výstav.
Otevírací hodiny: středa 13. 11. 2002 9.00 - 18.00
čtvrtek 14. 11. 2002 9.00 - 18.00
pátek 15. 11. 2002 9.00 - 17.00
O dalších zajímavostech výstavy - vystavovatelích, jejich produktech a
službách, poradenství, anketách, losování o zajímavé ceny a především
netradičním přivítání v expozicích společností CÍGLER software (ve
vinném sklípku), PCS software (v námořnickém baru), vč. možnosti využití
pozvánky - volné vstupenky, je uveřejněno na internetových stránkách
výstavy http://sfamex.lionline.cz/
. Přehled 1700 firem je uveden v katalogu LIONLINE na
http://www.lionline.cz/.
Nahoru

Sledování
toku výroby a řízení skladů v průmyslových podnicích
Pod tímto názvem je uváděn nový
seminář , který
navazuje na letošní úspěšná setkání, která se týkala témat řízení
dokumentace a řízení údržby. Cílem semináře je především prezentovat
metody, produkty, služby a úspěšné reference v oblasti řízení skladového
hospodářství a sledovat tok výroby a to pro odborníky středního a
vrcholového managementu.
Aktivní účast na semináři vám umožní kontakt se specialisty z České
republiky a ze Slovenska. Důležitou část posluchačů budou tvořit
pracovníci projekčních organizací a dodavatelských společností. Seminář
"Sledování toku výroby a řízení skladů v průmyslových podnicích" se
uskuteční 12. listopadu v prostorách hotelu Gustav Mahler v Jihlavě od 9
do 17 hodin. Program bude věnován následujícím odborným tématům:
Program bude věnován následujícím odborným tématům:
· řízení skladového hospodářství,
· vstup surovin a komponent,
· expedice, inventarizace, nákladové listy, vazba na fakturace, vazba na
logistiku,
· mezisklady,
· sledování toku výroby:
· poruchová hlášení - alarmy, zprávy, varování,
· dokumentace výroby - reporty, bilance,
· sledování podmínek výroby výrobku,
· sledování časového průběhu výroby,
· internetová řešení výše uvedených oblastí,
· technické prostředky:
· označování komponent a výrobků - čárové kódy, čipové karty apod.,
· čtecí zařízení,
· nadstavbové standardní programové vybavení,
· přenos informací pomocí moderních komunikačních metod (Radio, GPRS,GSM
apod.).
Jednotlivé přednášející firmy mají k dispozici časový prostor okolo 1
hodiny (konkrétní časový plán bude upřesněn podle počtu přihlášek),
zpětný projektor, dataprojektor, stoly a panely v přísálí. Přednáškový
sál pojme max. 200 posluchačů. Prostory a přísálí jsou vhodné pro
výstavku výrobků, dokumentace a vzorků. Organizátoři mohou při prezenci
rozdávat informační materiály v tištěné i elektronické podobě a
připomínkové předměty.
Další informace můžete získat na tel/fax čísle 59 691 99 77 nebo pomocí
e-mailu . O činnosti společnosti můžete
získat další informace na webu , kde naleznete seznam
referencí, informace o jiných pořádaných akcích a jejich vyhodnocení,
včetně fotodokumentace.
Nahoru

Pozvánka
na akce top vision
Společnost
top
vision
si vás opět dovoluje pozvat na semináře týkající se problematiky
informačních systémů a technologií. Přední odborníci a praktici z
oblasti IT se s vámi podělí o své bohaté zkušenosti, a to formou
prezentace konkrétních případů, předání aktuálního know-how, případových
studií a především otevřené diskuse.
Zajímá vás, jak efektivně jsou vynaloženy náklady na IT ve vaší
společnosti, jak je stanovit a následně snižovat? Jak řídit výkonnost
informačních systémů a kde hledat rezervy? Víte, jaké jsou zkušenosti s
přechodem a implementací outsourcingu či SLA a s jeho efektivním
zabezpečením? Trápí vás otázka bezpečnosti vašich informačních systémů a
řízení IT rizika? Znáte možnosti antivirové ochrany a zálohovacích
systémů? Kladete si otázku, jak správně vést projekty v oblasti IT ve
Vaší společnosti a jak se vyvarovat nejčastějších chyb? Na všechny tyto
a další otázky Vám odpoví následující semináře:
" Optimalizace IT nákladů, řízení efektivnosti IS 23.-24. října 2002
" Outsourcing IS/IT a SLA 5.-6. listopadu 2002
" IT Security 27.-28. listopadu 2002
" Projektové řízení pro IT manažery 4.-5. prosince 2002
Podrobnější informace o těchto a dalších seminářích s tématikou IT
obdržíte
zde či na
telefonu 225 09 64 87.
Nahoru
Školení
Cisco produktů
Společnost Albit Technologies připravila další sérií školení z různých
oblastí datových komunikací. Během těchto školení se vám dostane
informací o technologiích, která technický tým společnosti dlouhodobě
shromažďuje a zpracovává. Přednášky vedou certifikovaní lektoři s
mnohaletými zkušenostmi a schopností předávat informace nenásilnou a
efektivní formou.
Nabízená školení jsou tato...
------------------------------------------------------------------------------
Název Délka Cena Max. účast Termíny
------------------------------------------------------------------------------
BCMSNp 4 dny 36 500 6 7.10.-10.10.
BCRANp 4 dny 34 000 6 18.11.-21.11.
BGP 2 dny 12 000 8 14.11.-15.11.
BSCIp 4 dny 29500 8 23.9.-26.9.
CCIEp dle dohody dle dohody dle dohody
-||- .. .. .. 9.12.12.12.
Cestování paketu 1 den 6500 6 8.11.
CITp 4 dny 36500 6 2.12.-5.12.
CIDp 3 dny 24500 10 16.12.-18.12.
CSPFAp 3 dny 24500 6 20.1.-22.1.
CSVPNp 3 dny 26500 6 22.-24.1.
IDSPMp 3 dny 26500 6 29.1.-31.1.
IPSec a VPN 3 dny 16500 6 9.9.-11.9.
-||- .. .. .. 27.11.-29.11.
IP telefonie 3 dny 19500 9 16.10.-18.10.
IPv6 1 den 6500 10 10.1.
Konfigurace přepínačů 2 dny 12000 6 19.9.-20.9.
-||- .. .. .. 25.11.-26.11.
Management IP sítí 2 dny 12000 6 13.9.-13.9.
MCNSp 4 dny 29 500 6 6.1.-9.1.
MPLS a MPLS/VPN 4 dny 22000 6 4.11.-7.11.
Multicasting 2 dny 12000 6 14.10.-15.10.
PIX firewall 3 dny 17500 6 30.9.-2.10.
-||- .. .. .. 13.1.-15.1.
QoS v IP 3 dny 16500 6 1.11.-13.11.
TCP/IP 1 den 4 500 10 13.12.
VoIP a VoFR 2 dny 12 000 6 19.12.-20.12.
Základy konfigurace 5 dní 23000 10 21.10.-25.10.
------------------------------------------------------------------------------
Nahoru
|

|
Internet, komunikace a
sítě |
MMS ze sítě Eurotel do
T-Mobile zdarma
Zákazníci Eurotelu mohou odesílat a přijímat MMS zprávy nejen ve vlastní
síti, ale také z a do sítě T-Mobile. Nabídka dvou měsíců posílání MMS
zpráv zdarma, kterou mohou zákazníci Eurotelu nyní využít, se vztahuje i
na MMS zprávy do sítě T-Mobile. Česká republika je jedna z prvních zemí
na světě, ve které je možné posílat MMS zprávy zákazníkům jiného
operátora.
Noví i stávající zákazníci Eurotelu si mohou po dobu 2 měsíců zdarma
zkoušet výhody nových MMS zpráv. Podmínkou je aktivace služby MMS od 1.
listopadu do 31. prosince 2002. Od data aktivace po dobu dvou měsíců
budou zákazníci Eurotelu moci zdarma odesílat a přijímat fotografie nebo
obrázky doplněné textem nebo zvukovým záznamem. Stávající zákazníci,
kteří mají již MMS služby aktivovány, mohou využít nabídku MMS zpráv
zdarma do 31. prosince 2002. Tato nabídka se nevztahuje na informační a
zábavní MMS služby.
Společně s MMS službami zdarma přichází Eurotel i s nabídkou cenově
zvýhodněných mobilních telefonů podporujících MMS. Mobilní telefony
Nokia 7650 nebo Sony Ericsson T68i nabízí Eurotel tarifním zákazníkům za
dotovanou cenu 9995 Kč včetně DPH. Oba MMS telefony je možné zakoupit i
v předplacených Go sadách.
Nahoru
Zákazníci T-Mobile mohou odesílat zprávy MMS do sítě Eurotel
Zákazníci sítě T-Mobile mají nyní možnost zasílat multimediální zprávy
MMS také do sítě Eurotel. Stejně tak mohou přijímat zprávy MMS odeslané
zákazníky této sítě.
Při zasílání multimediálních zpráv do sítě Eurotel se pro uživatele nic
nemění, zprávu odesílá stejným způsobem jako v rámci sítě T-Mobile.
Zprávu MMS obsahující obrázek, případně i zvukový záznam a text lze tak
jako dosud odeslat na mobilní telefon nebo e-mailovou adresu.
T-Mobile zároveň nabízí univerzální schránku MobileBox, resp. MobileBox
Easy. V případě, že byla MMS zpráva zaslána do této schránky, příjemce
ji zde najde jako nový e-mail s odkazem. Po kliknutí na odkaz se mu
zpráva MMS přehraje obdobně, jako by ji dostal na mobilní telefon
podporující MMS.
Zákazník T-Mobile si nyní může vybrat již ze tří telefonů podporujících
formát MMS: Nokia 7650, Sony Ericsson T68i a Sony Ericsson T300, který
je i s přídavným digitálním fotoaparátem nabízen také ve Twist sadě. Za
odeslání jedné MMS zprávy účtuje T-Mobile 10 Kč (včetně 5% DPH).
Nahoru
České
Radiokomunikace získaly licenci na hlasové služby
Společnost České Radiokomunikace (ČRa) získala licenci na hlasové
služby. Hlasové služby budou nabízeny pod názvem BlueTone Voice.
Společnost tak kompletuje svoji nabídku telekomunikačních služeb do
uceleného balíčku s názvem BlueTone, který zahrnuje komplexní portfolio:
služby datové, internetové a hlasové.
Spolehlivost nově nabízených služeb je garantována kvalitní technologií
veřejného spojovacího systému od jednoho z předních světových výrobců.
To spolu se stabilní a technologicky vyspělou infrastrukturou, založenou
na vlastní páteřní síti, činí z BlueTone profesionální a spolehlivé
řešení.
"Portfolio hlasových služeb je tvořeno tak, aby bylo nabídnuto řešení
všem zájemcům o maximálně efektivní a profesionální telekomunikační
služby - malým a středním firmám, velkým společnostem, státní správě a
samosprávě, Business centrům a podnikům se zahraniční účastí s denní
nutností mezinárodní komunikace. Získání licence k provozování BlueTone
Voice je dalším krokem ČRa k naplňování cíle společnosti stát se
plnohodnotným telekomunikačním operátorem se silnou orientací na
zákazníka.", uvedl Ing. Jaromír Charvát, ředitel úseku telekomunikačních
služeb ČRa.
Nahoru
Nová
verze podpory pro Token iKey2000/2032 v. 4.7.0
Společnost Rainbow Technologies uvedla na trh novou podporu pro tokeny
iKey2000/2032 v. 4.7.0. Tato podpora umožňuje generování klíčů o délce
až 2048 bit RSA na platformách Windows 2000 a Windows XP.
Token iKey2032 s podporou v. 4.7.0 je prvním z Rainbow USB tokenů
podporující tuto délku klíčů, čímž se zařadil mezi nejvyspělejší
technologie pro bezpečné generování a ukládání privátních klíčů a
digitálních certifikátů. Tokeny iKey2032 jsou certifikovány pro
platformy Windows 2000 a XP s možností využití tokenů pro bezpečné
přihlášení do systémů Windows 2000 a XP. Nově je v této verzi též
podpora pro aplikace Entrust 6.1 a Microsoft VPN.
Tokeny iKey, podobné přívěsku na klíče, umožňují uživatelům přenášet své
privátní klíče vždy s sebou nezávisle na jejich počítači. Navíc je
přístup k těmto klíčům přímo na tokenu chráněn kódem PIN. Díky privátním
klíčům uloženým v těchto zařízeních tak mohou uživatelé zabezpečit
citlivé informace bez ohledu na to, kde se nacházejí. Použitím tokenů
iKey je odstraněno nebezpečí možného útoku na bezpečnost privátních
klíčů uložených na pevném disku počítače. Token iKey2032 využívá vlastní
kryptografický procesor pro generování dvojice klíčů přímo v tokenu
(privátní klíč tak nikdy neopouští token).
iKey je token pro silnou dvoufaktorovou autentizaci uživatelů. Toto
bezpečnostní řešení je ve své podstatě stejné jako Smart karta, ale
nevyžaduje žádné speciální čtecí zařízení - jednoduše se připojuje na
USB port desktopu nebo notebooku. Token iKey2032 je koncipován pro
aplikace typu B2B, řešení digitálního podpisu a další sofistikované PKI
aplikace.
Tokeny iKey2032 jsou v České republice a na Slovensku k dispozici u
autorizovaného distributora produktů Rainbow technologies, společnosti
Askon.
Nahoru
|
grafika, cad, gis |
PC triline s nejvýkonnějším CPU a technologií Hyperthreading
AT Computers uvádí na trh novou počítačovou sestavu, která obsahuje nový
procesor Intel Pentium 4 s frekvencí 3,06 GHz a technologií
Hyperthreading.
Ohlášení se týká PC Triline Profi P40L, v provedení midi. Jedná se o
nejvýkonnější model z nabídky počítačů značky Triline, určený nejen pro
práci s běžnými kancelářskými aplikacemi, ale také k provozu mnohem
náročnějších aplikací, jakými jsou například grafické programy,
databáze, multimédia a moderní počítačové hry. Počítač vyniká
nekompromisním výpočetním výkonem, vysoce výkonnou grafikou a prvotřídní
vybaveností. Samozřejmostí je možnost připojení do podnikových sítí a k
internetu.
Triline Profi P40L obsahuje čipset Intel 845PE s podporou systémové
sběrnice 533 MHz a duálních pamětí DDR333. Největší novinkou, dnes
nejrychlejšího procesoru pro osobní počítače na trhu, je technologie
Hyperthreading. Tato technologie, zjednodušeně řečeno, umožňuje jednomu
procesoru "tvářit se" jako dva procesory, díky čemuž je možné zpracovat
dvě programová vlákna najednou, stejně jako v případě klasického
víceprocesorového uspořádání. Dva procesory s Hyperthreading se pak
chovají jako čtyři procesory. Technologie Hyperthreading tak umožňuje
již dnes až 30% nárůst výkonu oproti dřívějším procesorům, což se
výrazně projevuje zejména zrychlením chodu některých náročnějších
aplikací. Výhody této nové technologie se uplatní zejména v oblasti
firemních serverů a pracovních stanic.
Ke standardnímu vybavení tohoto počítače také patří výkonná grafická
karta ATI Sapphire Radeon 9700Pro (128 MB paměti), která splňuje
požadavky i nejnáročnějších grafických aplikací, rychlý pevný disk a
mechnika CD-R/RW. Samozřejmostí je integrovaná síťová karta Intel.
Dokonalou vybavenost a připravenost na práci jak s kancelářskými a
grafickými aplikacemi, tak i s multimédii, podtrhuje multimediální
bezdrátová klávesnice a myš Logitech.
Součástí standardní konfigurace je rovněž operační systém MS Windows XP
Professional. Při koupi tohoto počítače se může uživatel spolehnout na
tříletou záruku. Navíc je uživatelům PC Triline k dispozici podpůrný
program Triline Partner, který nabízí množství služeb, jako je instalace
PC, zapojení do počítačové sítě či Internetu, instalace software apod.
Nahoru
|

|
Informační společnost |
AutoCont podepsal smlouvu s Českou lékařskou komorou
Společnost AutoCont CZ uzavřela rámcovou smlouvu o spolupráci a
podmínkách dodávek pro Českou lékařskou komoru a lékaře v ní sdružené.
Předmětem smlouvy je dodávka produktů společnosti Microsoft i spolupráce
v oblasti dodávek výpočetní techniky, servisu a služeb s tím spojených.
AutoCont nabízí lékařům především zvýhodněné ceny licencí Microsoft s
výraznou slevou oproti běžným prodejním cenám. Dále jsou dohodnuty i
zvýhodněné podmínky na školení a veškerý sortiment nabízený společností
AutoCont v její prodejní síti.
AutoCont v rámci podepsané smlouvy zdarma poskytuje nadstandardní služby
pro lékaře v podobě centrální technické podpory. Dále je součástí i
nabídka nadstandardní podpory AC Asistent. Tyto služby obsahují
rozšíření záruky na výpočetní techniku, dodávku a instalaci u zákazníka,
servis v ordinaci lékaře, nebo i dálkovou správu a převzetí údržby PC či
sítě v místě instalace. Tato podpora je poskytována na celém území ČR
díky regionálnímu pokrytí společnosti AutoCont CZ.
Nahoru
 |
Komerční příloha |
Nabídka zaměstnání
V souvislosti s dalším rozšiřováním aktivit naši redakce hledáme vhodné
kandidáty na obsazení funkce asistentky/a šéfredaktora časopisu IT
Office v Brně (Praze). Požadujeme komunikativní a flexibilní osobnost,
která se vyznačuje samostatností a aktivním přístupem při řešení
svěřených úkolů. Dále požaduje nadprůměrné pracovní nasazení, velmi
dobrou znalost práce na PC (Windows + MS Office), alespoň základní
znalost anglického jazyka a dobrou znalost českého jazyka slovem a
písmem. Vzdělání alespoň SŠ, lépe však VŠ, popřípadě manažerské.
Jako vhodné doplnění profilu uchazeče uvítáme orientaci v oblasti IT se
zaměřením na oblost SOHO. Praxe na postu redaktora IT časopisu nebo
časopisu o E-Business velmi vítána.
Nabízíme mladý kolektiv, velmi atraktivní a kreativní prostředí a
časovou flexibilitu. Dále možnost seberealizace a výrazný osobní rozvoj.
Finanční ohodnocení odpovídající dosaženým výsledků. Své strukturované
životopisy zasílejte prosím na adresu redakce
(marketing@ccb.cz).
Nahoru

Akce:
tři výhody PC Triline
Společnost AT Computers oznámila, v rámci časově omezené akce, speciální
nabídku nazvanou "Tri výhody".
Speciální nabídka spočívá v získání tří dalších výhod k zakoupenému podnikovému
počítači Triline PROFI C35L. Kromě toho, že v období od 11. listopadu do 13.
prosince mohou zákazníci zakoupit výkonný podnikový počítač Triline PROFI C35L
za akční cenu 28 990 Kč, získají navíc tři speciální výhody:
Doprava a instalace počítače zdarma a možnost širokého výběru kvalitních služeb
z programu Triline Partner.
Již nainstalovaná kompletní kancelářská sada MS Office SB XP (Word, Excel,
Outlook, Publisher) + možnost získání kompletní kancelářské sady MS Office XP
Professional CZ (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access) za příplatek pouhých
3500 Kč.
Možnost zakoupení 15" či 17" LCD monitoru Hyundai za speciální sníženou cenu.
Akční Triline PROFI C35L je počítač s procesorem Intel Celeron 2 GHz, určený pro
nasazení ve firemním prostředí. Vyznačuje se možností jednoduché a inteligentní
vzdálené správy pomocí Intel LANDesk Client Manageru. V ceně počítače je již
kompletní kancelářská sada MS Office SB XP.
Nahoru
 |
 |
|
Týdeník
OfficeNews zasílá redakce edice IT Business. Vydavatelství CCB s.r.o., Okružní 17, Brno 638 00.
Tel.: +420 545 222 779
Týdeník OfficeNews je vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále nepřejete, abychom vám
OfficeNews zasílali, kontaktujte nás prosím.
Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného redaktora
Pavla Boucníka,
|
|