V Edici IT Business
vychází |
Právě vyšlo:
IT System 7-8/2002
Hlavní témata
.
Přehled APS/SCM systémů
.
Manažerské informační systémy
.
Informační bezpečnost
.
Outsourcing IT
.
E-learning
.
Mobilní informační systémy
.
Controlling
.
Critical Chain |
Připravujeme:
IT System 9/2002
Hlavní témata
.
E-procurement
.
Informační systémy pro plánování a řízení výroby
.
Informační systémy pro strategické řízení
.
Balanced Scorecard
.
Procesní řízení
.
Počítačová podpora řízení jakosti
.
Elektronická výměna dat |
Objednejte si dvě aktuální čísla ZDARMA na ukázku - objednávkový
formulář ZDE! |

|
Kancelářské aplikace |
Zachraňte dokumenty
Mnohé z nás,
kteří jsme sledovali snahu o záchranu listinných památek v pražských
archívech, asi napadlo požít pro záchranu alespoň údajů v nich
obsažených skenování. V této souvislosti potěšila iniciativa společnosti
Minolta, která nabízí všem veřejným i soukromým institucím pomoc při
záchraně a archivaci jejich poničených archívů a dokumentů metodou
skenování.
K dispozici nabízí bezplatné zapůjčení následujících dvou zařízení a to
včetně odborných konzultací a know-how v oblastech digitalizace knižních
dokumentů a jejich archivace.
V případě zájmu o tyto služby se, prosím, obracejte na bezplatnou linku
Minolty: 0800 130 130.
V nabídce je knižní skener PS 7000. Jedná se o profesionální zařízení
pro šetrné skenování knih lícem nahoru, díky čemuž je pohodlné obracení
stránek a šetrné zacházení bez nutnosti otáčet originál lícem dolů. S
tím souvisí i schopnost korekce obrazu a korekce zakřivení stran
způsobené vazbou či odstranění stínu v oblasti vazby.
S tímto zařízením je možné skenovat knihy vysoké až 10 cm a velikost
snímaného formátu do rozměru A2. Dokumentový skener s automatickým
podavačem DS2200 skenující rychlostí až 27 stran A4 za minutu a se
zatížením přes 2 000 nevázaných archiválií denně.
Nahoru

Podatelna pro zaplavené za 1
Kč
Rovněž
společnost Infima Software se rozhodla pomoci oblastem, postiženým
záplavami a přichází s nabídkou určenou úřadům státní správy, kterým
poskytne řešení elektronické podatelny za symbolickou jednu korunu.
Cílem tohoto kroku je pomoci veřejné správě a uspořit jim prostředky,
které lze následně efektivně využít na renovační a rekultivační účely.
Aplikace
ePodatelna.NET je specializovaný poštovní klient, který je určen pro
orgány veřejné správy a umožňuje příjem elektronicky podepsaných zpráv.
Uživatel je schopen pomocí aplikace stáhnout elektronickou poštu, ověřit
elektronický podpis zpráv proti certifikátu certifikační autority a
proti seznamu zneplatněných certifikátů.
Na rozdíl od jiných řešení využívá aplikace ePodatelna.NET rozhraní
elektronické pošty s cílem co nejvíce zjednodušit ovládání ze strany
koncového uživatele, stabilní funkční podporou elektronického podpisu a
kompatibility se speciálním standardem pro provoz elektronické
podatelny.
Výsledkem kompatibility jsou současné usilovné práce na získání
příslušného atestu, které jsou ve finální fázi. Díky škálovatelnosti a
důrazu na jednoduchost ovládání je též aplikace přizpůsobitelná i
uživatelům s nižšími IT znalostmi, ale na druhou stranu může znamenat
zásadní zlepšení možností komunikace s občanem.
Nahoru

Systém internetových obchodů ShopEngine propojen s účetnictvím Money S3
Společnost
NetDirect dokončila vývoj propojení obchodního systému ShopEngine s
nejrozšířenějším ekonomickým softwarem v České republice Money S3.
Uživatelé, kteří využívají Money S3 pro skladové hospodářství nyní
získávají možnost jednoduché aktualizace elektronického obchodu přímo z
účetnictví bez nutnosti manuálních exportů dat nebo výroby externích
seznamů zboží.
Díky připravenosti ShopEngine na propojení s jakýmkoliv systémem v
on-line i off-line režimu a díky propracované programátorské dokumentaci
systému Money S3 bylo propojení poměrně snadno realizovatelné.
Společnost NetDirect tak vytvořila program, který pracuje přímo s
databází Money S3.
Zajištěn je obousměrný tok dat jak ze systému Money S3 do ShopEngine
(aktualizace katalogu), tak ze systému ShopEngine do Money S3 (příjem
objednávek, zápis nových zákazníků ap.). Provozovatel obchodu tak může
velice jednoduše zvolit, které položky (sloupce, atributy) chce z
účetnictví do databáze obchodního systému přenášet. Je tedy možné snadno
provést prvotní naplnění internetového obchodu a posléze pravidelně
aktualizovat například jen ceny nebo přidávat nové položky katalogu.
V ShopEngine je velmi dobře vyřešena komunikace s účetnictvím a
skladovými systémy. Tyto systémy u zboží obvykle udržují pouze informace
nezbytné pro vlastní chod. ShopEngine v oblasti popisu a prezentace
zboží naopak disponuje rozsáhlými možnostmi. Komunikační můstky, které
zajišťují propojení zachovávají škálu možností ShopEngine a fungují na
principu aktualizací pouze určených položek (ceny, dostupnost na skladě,
ap.). Pravidelná aktualizace z účetních systémů tedy neznehodnotí
kvalitní popisy zboží vytvořené na webu.
Nahoru

LCD počítač se vším všudy
LCD počítač
pod názvem ZEN P4 je dalším výrobkem v nabídce společnosti UMAX pro náš
trh. Kancelářská model ZEN P4 spojuje ergonomické výhody LCD monitorů se
zajímavým designem a výkonem stolního počítače. Výkon procesoru Intel P4
vyhoví i náročným požadavkům uživatelů.
Počítač je osazen kontrastním 15 palcovým TFT displejem s rozlišením
1024 x 768, který je podporován grafikou ATI Radeon 64 MB. ZEN P4
disponuje potřebnými rozhraními jako IEE1394 pro připojení videokamery,
USB pro připojení myši a skeneru, S - připojení mobilního telefonu a P
portem pro připojení například tiskárny. PS/2 (připojení klávesnice),
PCMCIA (rozšíření zařízení o síťové karty, faxmodemy, bezdrátové síťové
karty) a LAN 10/100 pro spojení s podnikovou síťoví.
Další součástí počítače jsou výkonné procesory Intel P4 až 2,4 GHz, 3,5"
pevným diskem a dvěma sloty pro paměťové moduly (max. 1 GB DDR).
Umax ZEN P4 je nabízen ve variantách s CD (24x), DVD (8x) nebo Combo
DVD/CDRW. Model Umax ZEN P4 je nabízen v libovolných konfiguracích dle
přání zákazníků za cenu pod 50 000 Kč.
Nahoru

Komunikuje bleskově a
multifunkčně
Společnost
Matsushita představila nový multifunkční přístroj Panafax UF-590, který
slouží jako fax, tiskárna, skener a PC fax. UF-590 je vybaven 2 MB
vnitřní pamětí pro uložení až 120 stran s možností posílání rozsáhlých
dokumentů v opravdu krátkém čase. Jeho ovládání ulehčuje i nová A-Z
Qwerty klávesnice a 32 kláves pro předvolby.
Funkce Quickscan a rychlost přenosu 33,6 kb/s umožňují přenést
standardní stranu k příjemci za pouhé tři sekundy. Díky podavači s
kapacitou třiceti listů může přístroj navíc bez problému zvládnout i
objemnější přenosy.
A-Z Qwerty klávesnice zajišťuje bezproblémové vkládání textu. Důležitá
faxová čísla lze uložit pod 32 kláves předvoleb a 100 zkrácených voleb.
Informace o příjemcích mohou být jednoduše vkládána a pozměňována pomocí
počítače.
Integrovaná tiskárna a skener dělají z UF-590 skutečně univerzální
přístroj. V režimu skenování je na výběr mezi standardním, vysokým a
velmi vysokým rozlišením. Software PDMS (Panasonic Document Management
System) umožňuje nastavování parametrů faxu přímo z počítače,
zobrazování aktuálního stavu přístroje UF-590 a díky aplikaci Panafax je
možné zasílat faxy přímo z počítače. Dále lze aplikaci Panafax
instalovat na více počítačů a tak využívat této aplikace v síti.
UF-590 disponuje rozlišením 600x600 dpi (406x391 dpi v režimu fax a
kopírka) a rychlostí šest běžných stan za minutu. Standardní podavač
pojme až 250 listů, přídavný podavač disponuje kapacitou 500 stran A4.
Přístroj obsahuje též dálkový diagnostický systém, který lze nastavit
tak, aby automaticky objednával náplně a podával zprávy o mechanických
závadách servisnímu středisku.
Panafax UF-590 je na českém trhu k dispozici od srpna 2002 za cenu pod
30 000 Kč.
Nahoru

Nová externí
vypalovačka společnosti SONY
Na konci srpna
se v nabídce společnosti AT Computers objeví nová externí vypalovací
mechanika SONY CRXP-90MU. Kompaktní design a parametry 24x10x24, 8x DVD
dělají z CRXP-90MU opravdovou mobilitu, použitelnou v mnoha směrech.
Univerzálnost zařízení navíc zvyšuje zabudování čtečky pro MemoryStick.
V prodeji se objeví za doporučenou koncovou cenu pod 10 000 Kč.
Nahoru

Studio Expierence Cinema 13HD
Studio
Experience, jedna z divizí společnosti BoxLight (USA), uvedla na trh
projektor určený pro příznivce domácího kina, kteří hledají vynikající
kvalitu videa na plátnech svých obývacích pokojů. Představovaný přístroj
Cinema 13 HD nabízí fyzické rozlišení 1366x768 XGA čímž je předurčen k
zobrazení digitálního obrazu opravdu dobré kvality, například filmů z
DVD. Další předností projektoru je přirozený poměr stran 16:9 pro
zobrazení filmů. Dále je to světelný výkon 1 200 ANSI lm a kontrastní
poměr 700:1, bez nutnosti tlumit osvětlení místnosti. Filmy promítané z
tohoto projektoru se ta vyznačují přirozenými barvami.
Výše jmenovaný model využívá nejmodernější technologii "Digital
Progressive Scanning", která zajišťuje ostrý a čistý video obraz.
Přístroj je vybaven video vstupy jako RGB, H/V, S-video, pro zapojení
DVD / VCR přehrávače, satelitu nebo digitální kamery. Promítat lze také
signál z počítače. Je plně HDTV kompatibilní a vyhovuje plně standartu
digitální televize.
Cinema 13 HD je vyroben v robustním provedení díky čemuž je přenosný a
je možno jej zavěsit fixně do stropního závěsu. Projekční vzdálenost 1,4
- 14,4 m umožňuje přizpůsobení obrazu v místnosti. Pokud Vám tato
vzdálenost nevyhovuje, je možno použít jiné druhy objektivů. Funkcí
"Power Lens Shift" - zvětšení a zmenšení video obrazu elektronicky bez
přesouvání přístroje nastavíte obraz. Stisknutím tlačítka "Digital
Keystone Adjustment" můžete upravit lichoběžníkové zkreslení obrazu.
Přístroj má dálkové ovládání v provedení IR a kabelu.
Studio Experience Cinema 13HD dováží do České republiky firma COMEX.
Nahoru

Největší jazyková
škola v ČR je na internetu
Jazyková škola
na internetu (www.anglictina.com) oznámila, že ke konci srpna bylo na
jejich stránkách zaregistrováno více než 30 000 uživatelů. Většina z
nich si objednala pouze e-mailové lekce, které jsou zdarma, přesto roste
zájem o placenou on-line výuku.
Angličtina.com se díky internetu stala nepozorovaně největší jazykovou
školou nejen v České republice, ale i ve Střední Evropě. Angličtina.com
poskytuje tříleté multimediální studium všeobecné a bankovní angličtiny.
Mezi spokojené firemní klienty patří například
ČSOB a Česká
rafinérská.
Nahoru |

|
Recenze |
Kapesní průvodce na léto i
zimu
Myslím, že
jsme v OfficeNEWS ještě neměli recenzi žádné knížky a zcela jistě ne
kapesního průvodce po jednotlivých zemích. Proč však tato změna?
Co má
společného kapesní průvodce s internetem?
Ať už bude Rakousko, Švédsko či jiná evropská země vaším cílem, nebo jí
budete jenom projíždět, rozhodně se vám vyplatí znát předem alespoň
základní informace - jakou volit trasu, hraniční přechody, jaké mít
doklady, které silniční tunely jsou zdarma, jaké jsou dálniční a jiné
poplatky, kde hledat pomoc v nesnázích, podle čeho a kde vybírat
ubytování, jak si rezervovat hotel a co jídlo, volný čas a zábava,
památky, sport, hory či voda.
To vše samozřejmě potřebujte zjistit rychle a aktuálně. Ještě že tu máme
internet.
Pokračování
Nahoru
|
Konference, semináře,
školení |
4. ročník odborné
konference KARAT Open

Dne 24. září
2002 proběhne v reprezentačních prostorách pražského Břevnovského
kláštera 4. odborná konference KARATOpen, která je určena všem vedoucím
pracovníkům a správcům podnikových informačních systémů. Za přispění
business partnerů IBM a SYBASE bude představeno nejnovější řešení
komplexního informačního systému KARAT, především řešení pro Výrobu, CRM
a MIS. Specializované workshopy se budou zabývat vývojovými nástroji,
trendy a uživatelskými vlastnostmi systému.
Konferenci pořádá společnost I.F.T. PROGRES, která patří mezi významné
výrobce podnikových informačních systémů již déle než 10 let. Její
informační systémy KARAT, ISO a ISOlite využívá přes 1500 uživatelů.
Svými výkony, počtem pracovníků, spolupracujících partnerů, vybaveností
a dalšími ukazateli se zařadila mezi přední české dodavatele
informačních technologií. Další informace o společnosti I.F.T. PROGRES a
zejména o informačním systému KARAT naleznete na
této adrese.
Nahoru

Nová školení Cisco produktů
Společnost
Albit Technologies připravila další sérií školení z různých oblastí
datových komunikací. Během těchto školení se vám dostane informací o
technologiích, která technický tým společnosti dlouhodobě shromažďuje a
zpracovává. Přednášky vedou certifikovaní lektoři s mnohaletými
zkušenostmi a schopností předávat informace nenásilnou a efektivní
formou.
Díky specializaci na služby v oblasti datových komunikací a také díky
důrazu kladenému na technologii Cisco může společnost garantovat
profesionální úroveň odváděné práce. V řadách Albit Technologies jsou
zastoupeni síťoví specialisté s certifikacemi (CCIE, CCDP, CCNP) a
certifikovaní (CCSI) lektoři s mnohaletou praxí.
Nabízená školení jsou tato... --------------------------------------------------------------------------------------
Název Délka Cena Max. účast Termíny
--------------------------------------------------------------------------------------
BCMSNp 4 dny 36 500 6 7.10.-10.10.
BCRANp 4 dny 34 000 6 18.11.-21.11.
BGP 2 dny 12 000 8 22.7.-23.7.
-||- .. .. .. 14.11.-15.11.
BSCIp 4 dny 29500 8 23.9.-26.9.
CCDAp 2 dny 15000 19.8.-20.8.
CCIEp dle dohody dle dohody dle dohody
CCNAp 4 dny 27500 8 13.8.-16.8.
-||- .. .. .. 9.12.12.12.
Cestování paketu 1 den 6500 6 8.11.
CITp 4 dny 36500 6 2.12.-5.12.
CIDp 3 dny 24500 10 16.12.-18.12.
CSPFAp 3 dny 24500 6 20.1.-22.1.
CSVPNp 3 dny 26500 6 5.8.-7.8.
-||- .. .. .. 22.-24.1.
IDSPMp 3 dny 26500 6 29.1.-31.1.
IPSec a VPN 3 dny 16500 6 9.9.-11.9.
-||- .. .. .. 27.11.-29.11.
IP telefonie 3 dny 19500 6 4.9.-6.9.
-||- .. .. .. 16.10.-18.10.
IPv6 1 den 6500 10 30.8.
-||- .. .. .. 10.1.
IPX 1 den 4500 10 29.8.
IS-IS 2 dny 12000 6 22.-23.8.
Konfigurace přepínačů 2 dny 12000 6 25.-26.7.
-||- .. .. .. 19.9.-20.9.
-||- .. .. .. 25.11.-26.11.
Management IP sítí 2 dny 12000 6 13.9.-13.9.
MCNSp 4 dny 29 500 6 6.1.-9.1.
MPLS a MPLS/VPN 4 dny 22000 6 4.11.-7.11.
Multicasting 2 dny 12000 6 18.7.-19.7.
-||- .. .. .. 14.10.-15.10.
PIX firewall 3 dny 17500 6 30.9.-2.10.
-||- .. .. .. 13.1.-15.1.
QoS v IP 3 dny 16500 6 15.-17.7.
-||- .. .. .. 1.11.-13.11.
TCP/IP 1 den 4 500 10 24.7.
-||- .. .. .. 13.12.
VoIP a VoFR 2 dny 12 000 6 2.9.-3.9.
-||- .. .. .. 19.12.-20.12.
Základy konfigurace 5 dní 23000 10 29.7.-2.8.
-||- .. .. .. 21.10.-25.10.
--------------------------------------------------------------------------------------
Nahoru |

|
Internet, komunikace a
sítě |
Mobilní komunikace o povodních
Provoz
mobilních sítí společnosti Eurotel Praha nebyl po celou dobu povodňové
situace přerušen. V oblastech povodí Vltavy a Labe sice došlo k
přerušení přívodu elektrické energie, ale vysílače Eurotelu automaticky
přešly na napájení z baterií. K základnovým stanicím (vysílačům) byly
promptně přistaveny dieselové generátory, aby baterie mohly být průběžně
dobíjeny.
Eurotel zároveň zřídil mobilní základnové stanice (vysílače) v nejvíce
vytížených oblastech - v Českých Budějovicích, v Praze na Zbraslavi, na
Letné a na Vítkově. Nasazeno bylo více než 20 mobilních základnových
stanic, přes 50 základnových stanic bylo napájeno pomocí benzinových (či
dieselových) generátorů.
Zároveň Eurotel poskytl spojení tisícům účastníků integrovaného
krizového řízení České republiky - hasičům, záchranným službám, policii,
armádě, místním samosprávám a starostům. Po vyhlášení stavu ohrožení v
Jihočeském kraji a následném vyhlášení stejného stavu v dalších čtyřech
krajích byly veškeré hovory (také SMS zprávy a přístup na internet a na
WAP pomocí GPRS) účastníků tohoto systému v rámci řízení krizových
operací zdarma.
V těchto postižených oblastech využívalo krizové telefony a SIM karty s
krizovými čísly okolo šesti tisíc lidí (celkem v ČR je to téměř deset
tisíc lidí). Eurotel dále rozděloval více než 150 telefonů krizovým
štábům v dalších krajích podle toho, jak postupovala povodňová vlna. V
období 12. - 22. srpna 2002 provolali účastníci integrovaného krizového
řízení okolo půl milionu minut.
Eurotel také poskytl zdarma volání na mimořádné tísňové linky v
povodněmi postižených oblastech. Dále připravil spolu s krizovými centry
několik služeb, které zjednodušují informovanost a komunikaci s
obyvateli míst postižených povodněmi. Ve spolupráci s Magistrátem
hlavního města Prahy posílá Eurotel všem svým zákazníkům v hlavním městě
a jeho okolí pravidelné informační SMS. Do dnešního dne obdrželi nejméně
pět zpráv: například telefonní čísla na tísňové linky pro povodně,
výzvu, aby se evakuovaní občané vraceli do svých domovů až po konzultaci
s místními úřady, nebo apel na motoristy, aby svá vozidla nechali raději
doma.
Informace o telefonních číslech na tísňové povodňové linky se také
zobrazovaly na displejích mobilních telefonů všech zákazníků Eurotelu,
kteří se pohybovali v oblastech nejvíce postižených povodněmi. Jednalo
se o města Praha, Ústí nad Labem, Děčín, Litoměřice, Mělník, Kralupy nad
Vltavou a Znojmo. Díky službě Eurotel Cell Info, jež umožňuje vysílat
krátké zprávy na mobilní telefony, se zobrazily telefonní čísla na
povodňové linky na displeji v okamžiku, kdy se přístroj vyskytl v
oblasti povodní.
Nahoru |

|
Informační společnost |
Spolu s T-Mobile mohou obětem povodní pomoci i jeho zákazníci
Zákazníci
T-Mobile nyní mohou finančně přispět na pomoc lidem postiženým záplavami
a to zasláním SMS. Takto vybrané prostředky budou poté převedeny na
vládní povodňové konto, do kterého samotná společnost RadioMobil navíc
přispěje dvěma miliony korun.
Zákazník, který se rozhodne přispět obětem záplav prostřednictvím SMS,
napíše klíčové slovo POVODNE a zprávu odešle na číslo 4616.
Odeslání SMS je zpoplatněno dle tarifu zákazníka, za příchozí odpověď s
poděkováním bude zákazníkovi účtováno 50 Kč. Obě účtované částky, tedy
jak za odchozí, tak příchozí SMS, budou poukázány na vládní povodňové
konto (číslo účtu 90 25-001/0710). T-Mobile navíc sám přispěje na vládní
povodňové konto částkou ve výši dvou milionů korun.
Minulý týden T-Mobile věnoval půlmilionový příspěvek do sbírky vyhlášené
Českým červeným křížem a v úterý oznámil finanční pomoc ve výši jednoho
milionu korun na obnovu povodní poškozeného areálu pražské zoologické
zahrady. Kromě toho uspořádal T-Mobile mezi svými zaměstnanci sbírku na
pomoc povodněmi postiženým kolegům a vybraná částka bude poté
společností navýšena o stejnou sumu. Část prostředků, která převýší
potřeby poškozených zaměstnanců, bude rovněž převedena na vládní
povodňové konto.
Nahoru

Eurotel a sbírky pomoci
Eurotel zorganizoval sbírku mezi svými zaměstnanci na pomoc obětem
povodní. Obnos, který se vybere mezi zaměstnanci, bude navýšen o stejnou
sumu z prostředků společnosti Eurotel. Celková částka bude věnována
Českému červenému kříži, který ji rozdělí mezi oběti povodní.
Dále Eurotel společně se svými partnery - Czech PGA (Česká asociace
golfových profesionálů), Blue Green a Golf Resort Konopiště - zrušil
plánovaný turnaj ze série Eurotel PGA Czech Open Golf Tour. Finanční
prostředky určené na tento turnaj, které přesahují 500 000 Kč, byly
věnovány na konto Českého červeného kříže.
Společnost Eurotel připravila pro své zákazníky služby, díky kterým
mohou snadno přispět obětem povodní. Celková částka, kterou vyberou
zákazníci na pomoc obětem záplav, bude společností Eurotel navýšena o
stejnou sumu. Celková finanční pomoc bude zaslána na konto Fondu
humanity Českého červeného kříže. Přispět na pomoc lidem postiženým
povodněmi umožní Eurotel svým zákazníkům prostřednictvím speciální linky
0900 50 50 50. Kromě zavolání na tuto linku, které je zpoplatněno
částkou 50 Kč za hovor, mohou všichni zákazníci Eurotelu přispět 20
korunami na obnovu poničených míst i obětem povodní, a to jednoduchým
zasláním SMS zprávy s klíčovým slovem POVODNE na číslo 999111.
Celková částka určená na humanitární pomoc obětem záplav, kterou mezi
sebou vybrali zákazníci, zaměstnanci a obchodní partneři Eurotelu a
kterou navýšila společnost Eurotel k 23. srpnu 2002, je 4 290 000 Kč.
Všechny sbírky běží i nadále, takže výsledná částka, která bude zaslána
na konto Fondu humanity Českého červeného kříže, bude ještě vyšší.
Nahoru
|
WWW tip týdne |
V
dnešním tipu týdne se podíváme na celosvětový summit Země
Celosvětový
summit Země o udržitelném rozvoji, který potrvá v jihoafrickém
Johannesburgu až do 4. září. Jedná se přitom o největší summit
Organizace spojených národů vůbec. Akce se má zúčastní na 50 tisíc
účastníků, včetně více jako sto hlav států nebo vlád. Na setkání by se
mělo jednat o možnosti nárůstu životní úrovně v rozvojových zemích při
omezení poškozování životního prostředí.
Stalo se již tradicí, že vedle "velkého" summitu probíhá paralelně i
summit nevládních organizací. Více se o této druhé části summitu dozvíte
na
této straně. K vaši pozornosti bych doporučoval i
následujíc
odkaz, kde se dozvíte mnohé ohledně programu trvale udržitelného rozvoje
a naleznete zde i bohatý fotoarchív.
Nahoru |

|
Týdeník
OfficeNews zasílá redakce edice IT Business. Vydavatelství CCB s.r.o., Okružní 17, Brno 638 00.
Tel.: 05/45 22 27 79
Týdeník OfficeNews je vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále nepřejete, abychom vám
OfficeNews zasílali, kontaktujte nás prosím.
Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného redaktora
Pavla Boucníka,
|
|