13-02-2002
další číslo vyjde 20. 02. 2002

[ Registrace ] [ Starší čísla ] [ Odhlášení ] [ Ceník inzerce ]  [ SystemOnLine ] [ IT CAD ] [ Golf ]

 Kancelářské aplikace
 Má mě rád, nemá mě rád...
 HP servery na bázi Intel
 Rozšíření řady Smart-UPS
 Nová řada disků Samsung
 Kompaktní počítač Acer
 Recenze
 Profesionální inkoustovka A3+
 Konference, semináře

 Školení Cisco produktů
 Bezpečnosť informácií
 Pozvánka na seminář AFOI
 PragoInterier - New Design 2002

 Internet, komunikace

 NEXTRA T1
 Bezdrátové propojení

 Grafika, CAD, GIS

 Avid Xpress DV 3.0
 IntelliStation

 Informační společnost

 Nová generální ředitelka Xerox

 WWW tip týdne
 Lázně Bohdaneč
 
IT System 12/2001

obsah
Příloha

obsah

 Servery vydavatelství CCB

 SystemOnLine

 Hlavní stránka
 Diskusní fórum
 Informační systémy
 
Případové studie

 IT CAD

 Hlavní stránka
 Architektura
 Strojírenství
 WWW Tipy

 Golfové zpravodajství

 Hlavní stránka
 Obsah časopisu GOLF
 Národní firemní liga golfu 2001
 Archiv starších zpráv

 Mailem.cz - ELC

 Hlavní stránka
 Firemní školení
 Jak školíme
 Nabídka kurzů
 Možnosti spolupráce
 
 LinuxExpo Online
 Amper 2002
 LinuxExpo Online
 Kancelářské aplikace

Má mě rád, nemá mě rád, má mě rád...
Poskytovatel aplikačních služeb, asp1000, se spojil s mezinárodní poradenskou firmou v oblasti personalistiky, aby společně pomohli společnostem zjistit, jak moc či jak málo je mají v oblibě jejich vlastní zákazníci a zaměstnanci. Dne 8. února tyto firmy uvádějí na trh svůj balíček služeb "Market survey" - "Průzkum trhu".
Jedná se o kombinaci zkušeností firmy KNO v oblasti průzkumu s pružnou internetovou aplikací WebSurvey firmy asp1000, která umožňuje provádět průzkumy po internetu. Klienti, kteří si objednají průzkum spokojenosti zákazníků či zaměstnanců, získají celou škálu služeb, od pomoci při přípravě a návrhu dotazníků, přes jejich distribuci a sběr odpovědí, po konečnou analýzu výsledků a jejich praktické shrnutí.
Ceny se liší podle počtu otázek a potenciálních respondentů. Tak například nejlevnější průzkum mezi zaměstnanci - "Check up" s 25 otázkami pro 50 potenciálních respondentů - vyjde na 30 000 Kč. Nejnákladnější průzkum spokojenosti zákazníků - "X-Ray" s 50 otázkami pro 200 potenciálních respondentů - vyjde na 90 000 Kč.
Další výhodou je, že se průzkumy prováděné ve více zemích najednou stihnou za několik týdnů, oproti několika měsícům, které by proces trval s papírovými dotazníky. A co se týče nahánění lenivých respondentů - není příjemnější ponechat to odborníkům?

Zpět


HP servery na bázi Intel pro malé a střední podniky
Společnost Hewlett-Packard rozšířila nabídku serverů na bázi Intel pro malé a střední podniky v našem EMEA regionu o nový, cenově dostupný server HP Server tc2100.
Nový HP server byl navržen tak, aby splňoval nároky rychle rostoucího trhu malých a středních podniků a umožnil těmto podnikům nepřetržitý provoz při vhodných nákladech a nárocích. Společnost HP nabízí uživatelům dvě různé modifikace, aby si mohli jednoprocesorový server přizpůsobit potřebám vlastního podnikání.
Systém může být osazen buď 1,13GHz procesorem Intel Pentium III/512 s volitelnými SCSI nebo IDE pevnými disky či 950MHz procesorem Celeron s pevným diskem IDE. I servery nejnižší třídy (entry level) jsou nabízeny s rozhraním SCSI. Součástí prvků snadné instalace je i možnost manipulace se serverem bez nářadí, čelní přístup, snadná montáž a instalační CD. Server byl také navržen tak, aby se vešel pod pracovní stůl v malé kanceláři.
Volitelné zálohovací řešení společnosti HP s populárním tlačítkem rychlé obnovy dat (OBDR) a rozsáhlá podpora pomáhají chránit data uživatelů. Součástí serverů HP Server tc2100 je paměť ECC SDRAM rozšiřitelná až na 1,5 GB a čtyři volné PCI I/O sloty. Server podporuje více operačních systémů včetně Microsoft Windows 2000, Linux a Novell Netware.
V České republice byl od února 2002 zahájen prodej serverů HP Server tc2100 za doporučenou koncovou cenu již od 29 900 Kč bez DPH ve verzi Intel Celeron/IDE a od 39 900 Kč ve verzi Intel Pentium III/IDE.

Zpět


Rozšíření řady Smart-UPS o nové on-line zdroje
Společnost American Power Conversion (APC) rozšiřuje řady zdrojů Smart-UPS pro zálohové napájení, které jsou určené k použití v oboru informačních technologií, telekomunikací a v průmyslu. Tato nová řešení vycházejí z již používané technologie Smart-UPS, avšak nabízejí on-line topologii dvojí konverze pro 1kVA a 2 kVA. Dodávají se ve věžovém a skříňovém provedení.
Nové zdroje Smart-UPS On-line 220/230/240 V, stejně jako Smart-UPS, lze ovládat pomocí software PowerChute plus a řady dalších ovládacích doplňků APC, včetně řídící Web/SNMP karty a karty pro sledování prostředí.
Mezi výhody nových zdrojů Smart-UPS On-line patří průběžná regulace napětí a frekvence doplněná nulovou dobou přenosu do baterií a z nich. Zdroje UPS jsou vybaveny za provozu vyměnitelnými bateriemi, navíc je lze doplnit libovolným počtem externích baterií, čímž se zvýší doba provozu na požadovanou úroveň nutnou k překonání dlouhotrvajících výpadků proudu.
Funkce "automatický bypass" zajišťuje, že výstupní proud spolehlivě zajišťuje napájení, a to i při přetížení vlastního záložního zdroje či při výpadku elektroniky. To dovoluje provádět údržbu bez jakéhokoliv přerušení dodávky.
Zdroje Smart-UPS On-line 1 a 2kVA budou k dostání v České republice v průběhu 1. čtvrtletí roku 2002.

Zpět


Nová řada pevných disků Samsung
LIBRA Electronics uvádí na trh český novou řadu pevných disků Samsung série Spinpoint pod označením SPxxxx. Koncem ledna zahájila prodej 20GB disku SP2001H a 40GB disku SP4002H. Řadu v dohledné době doplní 80GB model SP8004H.
Řada SP zahrnuje rychlé (7 200 otáček za minutu) a výkonné disky se slušným poměrem cena/výkon. Jsou vhodné jak pro výkonově náročné, tak pro kancelářské aplikace. Konstrukčně jsou disky řešeny na bázi 40GB ploten, které Samsung uvedl na trh již v minulém roce. Disky obsahují, dnes již pro Samsung typické, funkce a technologická řešení: Noise Guard pro ultratichý chod, SSB "nárazník" a ImpacGuard pro snižování fyzických otřesů a jejich následků, samodetekční systém S.M.A.R.T.

Zpět


Kompaktní počítač Acer pro kancelář
Společnost Acer uvádí na český a slovenský trh inovovaný kompaktní stolní počítač Acer Veriton 3300D. Pro toto PC je charakteristická skříň s malými rozměry, moderní design a využití nejnovějších technologií. Acer tímto produktem vychází vstříc požadavkům firem, které hledají pružné, spolehlivé a na prostor nenáročné řešení pro své kancelářské systémy.
Vysoký výkon procesorů Intel Pentium 4, spolu s vlastnostmi čipové sady Intel 845, zaručují vysokou spolehlivost a stabilitu systému. Počítač je standardně vybaven vysokokapacitním pevným diskem, disketovou mechanikou a optickou mechanikou (CD-ROM, DVD-ROM nebo CD-RW).
Náročnější uživatelé jistě ocení i další výraznou přednost počítače Veriton 3300D, která maximalizuje uživatelský komfort - malé rozměry skříně znamenají úsporu místa na psacím stole. Konstrukce umožňuje postavit zařízení i do svislé polohy. Acer Veriton 3300D se vyznačuje elegantním modrobílým provedením. Je vybaven síťovým rozhraním Ethernet 10/100 integrovaným na základní desce. Není tak problémem jej okamžitě začlenit do existující síťové infrastruktury. Díky aplikaci pro vzdálenou správu, Intel LANDesk Client Management, je uživatelům dostupný snadno ovladatelný a výkonný nástroj pro údržbu a administraci. Pro zajištění ochrany a bezpečnosti je skříň počítače vybavena zámkem a detekcí fyzického vniknutí při neoprávněné manipulaci a krádeži. Bezpečnost lze dále zvýšit použitím inovativního řešení iKey, založeného na USB rozhraní.
Nový Acer Veriton 3300D disponuje vlastnostmi zvyšujícími uživatelský komfort a produktivitu práce, mezi něž patří například umístění dvou ze čtyř USB rozhraní na čelní panel počítače, spolu s konektory mikrofonu a sluchátek. Unikátní klávesnice Veriton poskytuje uživateli díky programovatelným klávesám snadný přístup k nejvíce používaným aplikacím a dále tlačítko pro uspání a zapnutí PC z klávesnice, ovládání zvuku, videa a nastavení hlasitosti s možností okamžitého ztišení.

Zpět


Golfwits


 Recenze

Profesionální inkoustovka A3+
V dnešní recenzi vám představíme zajímavou barevnou inkoustovou tiskárnu, kterou nám na otestování zapůjčila firma Canon.
Canon BubbleJet S6300 je čtyřbarevná tiskárna formátu A3+ vyznačující se vysokou rychlostí i kvalitou tisku při kterém využívá technologie MicroFine Droplet Technology. Tato metoda je založena na vystřelování mikroskopických kapiček inkoustu o objemu 5 pikolitrů, což tiskárně dovoluje velmi přesně reprodukovat jemné detaily a barevné odstíny.

Pokračování
Zpět

 Konference, semináře

Školení Cisco produktů
K udržení se na špičce ve světě informačních technologií pro vás společnost Albit Technologies připravuje školení z různých oblastí datových komunikací. Během školení se vám dostane informací o technologiích, která technický tým společnosti dlouhodobě shromažďuje a zpracovává. Přednášky vedou certifikovaní lektoři s mnohaletými zkušenostmi a schopností předávat informace nenásilnou a efektivní formou.
Díky specializaci na služby v oblasti datových komunikací a také díky důrazu kladenému na technologii Cisco může společnost garantovat profesionální úroveň odváděné práce. V řadách Albit Technologies jsou zastoupeni síťoví specialisté s certifikacemi (CCIE, CCDP, CCNP) a certifikovaní (CCSI) lektoři s mnohaletou praxí.
Nabízená školení jsou dnes tato:

-------------------------------------------------------------
datum		téma					cena
-------------------------------------------------------------
25.2.		IPv6					6500
4.3.-6.3.	Příprava na test CSPFA			24500
11.3.-13.3.	Příprava na test CSVPN			26500
14.3.-15.3.	Management				11500
18.3.-20.3.	Příprava na test CSIDS			26500
25.3.-26.3.	VoIP a VoFR				11500
27.3.-29.3.	IP telefonie				19500
2.4.-5.4.	MPLS a MPLS/VPN				22000
8.4.-9.4.	Multicasting				12500
10.4.		IPX					4500
11.4.		TCP/IP					4500
18.4.- 19.4.	BGP					11500
23.4.- 26.4.	Příprava na test MCNS			27500
29.4.		Cestování paketu uvnitř směrovače	6500

Zpět

Bezpečnosť informácií vo finančnom sektore
5.ročník medzinárodnej odbornej konferencie 19.-21. 3. 2002 v Grandhotel Praha, Tatranská Lomnica, Vysoké Tatry.
Finančné inštitúcie pravidelne rozširujú ponuku služieb elektronického bankovníctva. Otváranie bankových informačných systémov zvyšuje nároky na elektronickú identifikáciu obchodných partnerov. Únik dôverných informácií a neoprávnené čerpanie prostriedkov z účtov klientov môže vážne naštrbiť dôveru v celý finančný sektor. Rizikovým faktorom číslo jedna napriek technologickému pokroku ostáva človek. Zrozumiteľná bezpečnostná politika a bezpečnostné povedomie ľudí sú nevyhnutným predpokladom primeraného riešenia krízových situácií. Osobné stretnutie managerov a odborníkov vytvára priestor na konfrontáciu názorov a praktických skúseností a umožňuje získať ucelený prehľad o problematike informačnej bezpečnosti.
A toto si kladie za cieľ konferencia "Bezpečnosť informácii vo finančnom sektore", ktorá pokračuje v tradícii konferencie "Bezpečnosť informačných systémov vo finančnom sektore" .Podujatie je organizované pod záštitou ISACA Czech Republic Chapter a ISACA Slovakia a za podpory partnera konferencie - spoločnosti LOGICA.
Konferenciu ďalej podporuje spoločnosť UNICOM (reklamný partner) a mediálni partneri:
. časopis IT SYSTEM a webový portál SystemOnLine.cz z vydavateľstva CCB
. časopis EKONOM a vydavateľstvo ECONOMIA
. časopis PC REVUE
. Hospodárske noviny - Informačné technológie
. časopis BURZA a vydavateľstvo B+ Business Centre
Účastníci konferencie sa dozvedia, ako:
. určiť kompetencie managementu pri tvorbe a presadzovaní bezpečnostnej politiky
. využiť elektronický podpis na identifikáciu osôb a zabezpečenie dôverných informácií
. odhaliť a eliminovať riziká spojené s únikom informácií
. zvýšiť spoľahlivosť bankových informačných systémov a elektronických distribučných kanálov
. kvantifikovať a optimalizovať náklady na bezpečnosť
V programe vystúpia renomovaní odborníci a zástupcovia firiem, ktorí sa aktívne podieľajú na:
. tvorbe bezpečnostnej politiky a stratégie
. zvyšovaní bezpečnosti a spoľahlivosti bankových informačno-komunikačných systémov
. zavádzaní systémov podporujúcich využívanie elektronického podpisu.
Bližšie informácie o konferencii nájdete na tejto stranke, alebo Vám ich poskytne New Management Conferences - NMC s.r.o. Žilina, tel: (+421-41) 5166661, 5655229, fax: (+421-41) 5655229, e-mail: nmc@internet.sk
Na stretnutie s Vami vo Vysokých Tatrách sa teší Gabriela Stuchlá, NMC - koordinátor konferencie a členovia programového výboru * Jiří Donát - konzultant pre IT a telekomunikácie * Ivan Kopáčik - Gordias * Jiří Mrnuštík - AEC * Luděk Novák - GiTy * Radimír Rexa - UNICOM * Dana Rodryčová - ACS Defense * Pavel Staša - I.CZ

Zpět


Pozvánka na seminář AFOI 2002 - "Bezpečnost informačních systémů a outsourcing"
AFOI - Asociace firem pro ochranu informací pořádá 26. února odborný seminář, jehož hlavním tématem je bezpečnost informačních systémů a outsourcing.
Na semináři budou předneseny mimo jiné příspěvky k tématům - bezpečnostní požadavky ve smlouvách s dodavateli, svěřená správa komunikační infrastruktury a její bezpečnosti, bezpečnost při vývoji a správě aplikací, provoz certifikační autority, úloha help desku z hlediska bezpečnosti, bezpečnostní politika informačních systémů veřejné správy.
Seminářů AFOI se účastní 200 - 300 pracovníků úseků informatiky z oblasti průmyslu, obchodních a investičních společností, bank a financí a státní správy.
Současně se seminářem bude uspořádána tradiční specializovaná výstavka "INFOSECURITY", kde členské a další firmy představí své produkty (HW, SW, systémy, služby) k zajištění ochrany informací a informačních systémů.
Na této adrese je zájemcům o účast k dispozici pozvánka s programem a přihláškou a abstrakty přednášek. Seminář se koná v kongresovém sálu hotelu Olšanka v Praze 3.

Zpět


PRAGOINTERIER - NEW DESIGN 2002
Začátkem roku, ve dnech 14. - 17. února 2002, pořádá na Výstavišti v Praze - Holešovicích firma INCHEBA PRAHA veletrh zaměřený na bydlení, ale především na vybavení interiérů. Pod názvem PRAGOINTERIER - NEW DESIGN 2002 zde proběhne již 9. ročník veletrhu nábytku, interiérového designu, svítidel, bytového textilu a doplňků. Akce je spojena s výstavou BYDLENÍ, pořádanou M.I.P. Group.
Návštěvník si zde může vybrat byt v Praze, seznámit se s rozdíly mezi plovoucí podlahou a parketami a pak už může zařizovat. Začne u kuchyní, pokračuje nábytkem do obývacích pokojů, vybere si sedací soupravu a začne plánovat dětský pokoj. Nakonec navštíví sekci světel a nechá se inspirovat barevnými trendy bytového textilu.
Nevěříte, že toto vše najdete na jednom místě a nemusíte běhat po celé Praze? Na 15 000 metrech hrubé výstavní plochy se představí na 300 firem. A co víc? Vystavovat budou většinou přímo výrobci, takže nejenže uvidíte jejich novinky jako první, ještě nakoupíte za nejnižší možnou cenu, bez přirážky obchodníků. Zboží můžete objednat, ale i přímo zakoupit.
Součástí akce bude i bohatý doprovodný program pro odborníky i laiky, mimo jiné aukce starožitností, moderního umění a realit. Pro jednotlivé obory jsou připraveny soutěže a předváděcí akce, které pořadatel vyhlašuje ve spolupráci s odbornými časopisy. Veletrh je otevřen denně od 10 do 18 hodin. Bližší informace ohledně vystavovatelů, doprovodných programů a rastrů najdete zde.
Srdečně zve INCHEBA PRAHA, organizátor akce - tel. 02/20103480.

Zpět


Internet Securities


 Internet, komunikace a sítě

NEXTRA představuje službu NEXTRA T1
Společnost NEXTRA Czech Republic uvádí na český trh řešení NEXTRA T1. Jedná se o konektivní službu o rychlosti 1 536 Kb/s, kterou si zákazníci společnosti budou moci pořídit za 15 360 Kč. Zajímavou možností je pak využití dvou okruhů s kapacitou 2 x 1,5 Mb/s, čímž zákazník získá dvě samostatné synchronní pevné linky s celkovou přenosovou kapacitou 3 Mb/s. Navíc se tím zajistí i částečná redundance připojení. Služba NEXTRA T1, postavená na digitálním datovém okruhu, umožňuje také jednoduchou implementaci služeb Virtuální privátní síť (VPN) a Hl@s.
NEXTRA T1 rozšiřuje produktové portfolio společnosti NEXTRA o řešení s garantovanou šířkou pásma nabízející zákazníkům kvalitní a bezproblémovou komunikaci za fixní měsíční poplatek bez ohledu na čas strávený na Internetu a objem přenesených dat.
NEXTRA T1 zahrnuje kromě neomezeného připojení k internetu také potřebné technické vybavení včetně standardní konfigurace a pronájmu směrovače Cisco 805. Samozřejmostí jsou základní bezpečnostní prvky a nastavení pro ochranu lokální sítě zákazníka. Nepřetržitým aktivním monitoringem a dohledovými službami zajistí NEXTRA vysokou spolehlivost připojení.
Přes webové rozhraní se zákazník může seznámit se statistikami a administrací svých e-mailových účtů. V případě využití řešení o dvou okruzích je navíc zajištěna částečná redundance připojení, což dále zvyšuje bezpečnost spojení.

Zpět


Bezdrátové propojení účastníků Světového ekonomického fóra
Účastníci letošního Světového ekonomického fóra (www.weforum.org), které se konalo mezi 31. lednem a 4. únorem v New Yorkském hotelu Waldorf-Astoria, měli pro pohodlnější vzájemnou komunikaci k dispozici bezdrátové řešení Davos Companion.
Spolu s informačními kiosky byli ještě napojeni na bezdrátovou síť vytvořenou společnostmi Accenture, Compaq a Microsoft.
Minipočítače Davos Companion obsahovaly již v okamžiku předání jednotlivým účastníkům veškeré potřebné informace o zasedání Světového ekonomického fóra. Během dne se informace aktualizovaly na serverech Compaq ProLiant, které podporovaly bezdrátovou síť, a tyto novinky se do zařízení Davos Companion automaticky nahrály.
Účastníci mohli navíc pomocí dotykového pera odesílat a přijímat e-maily a měli tak okamžitý přístup k dalším informacím, jako např. životopisům a fotografiím zaregistrovaných osob, osobní agendě, aktualizovanému programu konference, informacím pro návštěvníky Manhattanu a zprávám ze světa.
Davos Companion jsou handheldy Compaq iPAQ Pocket PC s operačním systémem Microsoft Windows Pocket PC používající aplikace společnosti Accenture. Bezdrátová síť na Světovém ekonomickém fóru byla postavena na serverech Compaq ProLiant a na bezdrátových přístupových bodech Compaq. Informační síť navíc zahrnovala i 50 kiosků navržených a postavených společností Accenture, které se skládaly z desktopů Compaq Evo s operačním systémem Microsoft a službami Kudelski.

Zpět


ITC Prague


 Grafika, CAD, GIS

Přichází Avid Xpress DV 3.0
Společnost Avid oznámila uvedení nové verze čistě softwarového střihového programu Avid Xpress DV 3.0 (nevyžaduje instalaci jakýchkoliv přídavných karet), který je v nové verzi vylepšen o real-time efekty, a kromě podpory platformy PC/Windows byla ohlášena i podpora počítačů Apple s MacOS X.
Systém Avid Xpress DV 3.0 je nabízen jak na desktop stanicích, tak i na přenosných noteboocích pro operativní střih a úpravu příspěvků.
V nové verzi se nachází přes sto upravitelných real-time efektů, nabízí se možnost optimalizace programu pro práci s více efektovými vrstvami nebo pro kvalitnější náhled obrazu jak v programu tak i na externím monitoru. Zvýšení kvality obrazu je dosaženo použitím nového Avid DV kodecu. Vylepšena je také podpora Adobe After Effects a import souborů z programu Adobe Photoshop umožňující pracovat s vrstvami. Nová funkce Avid Pan&Zoom dovoluje importovat statickou grafiku libovolné velikosti.
Avid Xpress DV 3.0 přímo podporuje současné zapisovací DVD mechaniky formátu DVD-RW od firmy Pioneer i formátu DVD+RW (Sony, HP, apod.). Až 5x je zvýšena rychlost exportu do formátu MPEG pro tvorbu DVD a CD.
Uživatelské prostředí je sjednoceno s vyššími produkty firmy Avid (Avid Xpress, Avid Media Composer, Avid Symphony), čímž je dosaženo bezproblémového přechodu mezi libovolnými systémy rodiny Avid bez nutnosti seznamování se s jednotlivými odlišnostmi. Samozřejmostí zůstává obousměrně kompatibilní přenos se zmiňovanými vyššími systémy na úrovni projektů, sekvencí a binů včetně přenosu EDL a OMF.
Při nabírání videa jsou nyní detekovány změny scény a klip je automaticky rozdělován na jednotlivé subklipy. Vzhledem k popularitě DV formátu firmy Panasonic byla zabudována podpora DVCpro PAL (4:1:1). Síťová podpora Avid Unity LANshare umožňuje současnou práci až 10 stanicím Avid Xpress DV s médii na Avid Unity MediaNet.
Na platformě PC potěší podpora dvouprocesorových systémů s procesory Pentium III a Pentium4, která umožňuje zvýšení výkonu o 25 - 50%. Případně je možné provést na vybraných stanicích pozdější upgrade na Avid Xpress přidáním karty s hardwarem Meridien a tím zvýšit nejen výkon (2D/3D real-time efekty), ale i množství formátů (např. nekomprimované video). Na podporu architektury Apple se mohou uživatelé těšit počátkem druhé poloviny roku 2002.

Zpět


IntelliStation pro UNIX, Linux a MS Windows
Ve trojitém útoku na 7,5miliardový trh pracovních stanic IBM uvádí řadu výkonných pracovních stanic IntelliStation založených na systémech UNIX, Linux a MS Windows. Tímto okamžikem zároveň dochází k jednotnému obchodnímu označení pracovních stanic IBM a to pod název IntelliStation.
Od tohoto okamžiku mohou zákazníci v nabídce IBM IntelliStation nalézt unixové pracovní stanice běžící na RISCových procesorech, stejně jako stanice založené na procesorech Intel, s operačním systémem Microsoft Windows nebo stále populárnějším Linuxem.

Zpět

 Informační společnost

Nová generální ředitelka Xerox Česká republika a Slovensko
Paní Filiz Mit byla v lednu tohoto roku jmenována do pozice generální ředitelky firmy Xerox Česká republika a Xerox Slovensko. Filiz Mit přichází z Xeroxu Maďarsko po úspěšném tříletém působení v pozici ředitelky divize Xerox Business Services (Obchodní služby Xerox, XBS) pro střední a východní Evropu. Pod jejím vedením zaznamenaly Obchodní služby Xerox výrazný nárůst obratu, vzrostla spokojenost zákazníků a zvýšilo se též pokrytí trhu.
Filiz Mit nastoupila do společnosti Xerox v Turecku v roce 1991. Úspěšně zastávala řadu pozic jako obchodní zástupce a později obchodní ředitelka v oblasti přímého prodeje a v divizi XBS.
Hlavními prioritami paní Filiz Mit bude: rozvoj obchodních služeb Xerox; zlepšení partnerských vztahů s klíčovými zákazníky prostřednictvím týmu specializovaných obchodních manažerů; dále pak zvýšení podílu na trhu za pomoci rozvinuté partnerské sítě.
Paní Filiz Mit vystudovala Politologii na Ekonomické fakultě University v Ankaře. Má dvě dcery ve věku 11 a 16 let. Přestěhovala se do Prahy, svůj volný čas věnuje cestování, hraje squash a bridge.

Zpět


VEDMA - 8. veletrh vzdělávání a kvalifikace


 WWW tip týdne

Lázně Bohdaneč
Webové stránky lázní Bohdaneč nabízejí opravdový rozcestník jednotlivých směrů. Vydáme-li se prvním směrem, zavítáme na stránku věnovanou historii lázeňství ve zdejší obci a v současnosti nabízeným službám. Druhý směr nás zavede přímo do města. Zde se můžeme dozvědět vše podstatné i méně podstatné o obci a jejich lidech. Jeden z ukazatelů míří i na městské informační centrum.

Zpět


Týdeník IT News zasílá redakce edice IT Business  *  Vydavatelství CCB s.r.o., Okružní 17, Brno 638 00  *  Tel.: 05/45 22 27 79, Fax.: 05/45 22 24 99
Týdeník IT News je vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále nepřejete, abychom vám IT News zasílali, kontaktujte nás prosím.
Náměty a připomínky k obsahu týdeníku zasílejte na adresu odpovědného redaktora P. Boucník, Technická realizace projektu Ladislav Olejník.


TOPlist