Nové vedení marketingu společnosti AEC

LK_704.jpgV rámci dalšího rozvoje a pokračující restrukturalizace společnosti posiluje tým AEC Bc. Lucie Ema Kuřáková (29), která se na počátku tohoto roku ujala vedení marketingového oddělení. Jejím hlavním posláním je řízení rozvoje marketingových aktivit celé společnosti, především pak orientace na podporu profesionálních produktů a služeb pro bezpečnost ICT z produkce společnosti AEC, ale také rozvoj řady vnitřních marketingových procesů v rámci organizace.

Do společnosti AEC přichází Lucie Ema Kuřáková ze společnosti JUMP-TANDEM, kde se věnovala strategickému rozvoji klíčových marketingových aktivit se zaměřením na firemní i privátní klientelu. Na svém současném postu pak jistě využije také bohaté zkušenosti získané na obdobných pozicích, mimo jiné také ve společnosti ZONER software. Lucie Ema Kuřáková vystudovala VUT Brno, fakulta podnikatelská. Je svobodná a ve svém volném čase se nejraději věnuje sportovním aktivitám a historii.

 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.