facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové vedení marketingu společnosti AEC

LK_704.jpgV rámci dalšího rozvoje a pokračující restrukturalizace společnosti posiluje tým AEC Bc. Lucie Ema Kuřáková (29), která se na počátku tohoto roku ujala vedení marketingového oddělení. Jejím hlavním posláním je řízení rozvoje marketingových aktivit celé společnosti, především pak orientace na podporu profesionálních produktů a služeb pro bezpečnost ICT z produkce společnosti AEC, ale také rozvoj řady vnitřních marketingových procesů v rámci organizace.

Do společnosti AEC přichází Lucie Ema Kuřáková ze společnosti JUMP-TANDEM, kde se věnovala strategickému rozvoji klíčových marketingových aktivit se zaměřením na firemní i privátní klientelu. Na svém současném postu pak jistě využije také bohaté zkušenosti získané na obdobných pozicích, mimo jiné také ve společnosti ZONER software. Lucie Ema Kuřáková vystudovala VUT Brno, fakulta podnikatelská. Je svobodná a ve svém volném čase se nejraději věnuje sportovním aktivitám a historii.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.