facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 23. 7. 2021 - Zdeněk Gric

GFI Software uvedla službu Kerio Connect SaaS

Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla Kerio Connect SaaS, službu na bázi populárního on-premise řešení Kerio Connect určenou pro zákazníky, kteří chtějí bezpečnou elektronickou poštu bez počátečních nákladů a starostí se správou řešení. Vždy aktualizovaná hostovaná verze si zachovává všechny funkčnosti on-premise verze včetně šifrování, mobilního přístupu, podpory různých poštovních klientů, operačních platforem atd.



Kerio Connect SaaS je příležitostí rovněž pro MSP poskytovatele a resellery, kteří chtějí vyjít vstříc rostoucí poptávce zákazníků po SaaS modelu. Prostřednictvím platformy Kerio Connect Hosted mohou vytvořit vlastní nabídku komunikačních služeb a využít výhod včetně pravidelného měsíčního příjmu, centralizované správy zákazníků, využití vlastní značky a snadné administrace řešení.

Služba využívá všechny důležité technologie k zajištění bezpečné a efektivní e-mailové komunikace, včetně: 

  • Samoobslužného přidávávání nových zařízení 
  • Bezpečného ověřování identity
  • Vymazání zařízení na dálku
  • Zasílání kritických notifikací 
  • Automatizovaného back-upu
  • Aktualizací na jedno kliknutí

„SaaS verze Kerio Connect představuje pro naše partnery příležitost k rozšíření svého byznysu o zákazníky, kteří upřednostňují provozování firemních e-mailů formou služby,“ řekla Marie Baranová, sales manažer pro řešení GFI Software v České republice na Slovensku ve společnosti ZEBRA SYSTEMS. „Zprovoznění je velmi jednouché: jakmile si jednou instalují Kerio Connect SaaS na svůj server a zpřístupní svým zákazníkům, mohou přidávat další mailboxy a klienty snadno a rychle.“

Kerio Connect je řešení pro messaging a spolupráci, které vyhovuje potřebám malých a středních firem a nabízí širokou škálu vlastností. Uživatelé mohou používat své oblíbené e-mailové klienty a navíc a získají též snadný přístup k poště přes intuitivní webové rozhraní. V porovnání s jinými řešeními poskytne e-mail, kalendáře, kontakty a Instant Messaging mnohem jednodušeji a za zlomek nákladů.


 
  

- Inzerce -

Digitalizace zákaznické péče: jak vybrat nejlepší řešení kontaktního centra

GenesysDigitální bitva o zákazníky začala, neprohrajte ji. Pandemie totiž jasně ukázala, že digitalizace stabilizuje byznys i v nejistých dobách. Online sektor raketově rostl i během nejtvrdších lockdownů. Přesunula se tam i většina zákazníků.

  

- Inzerce -

PRŮZKUM: Češi odpracují na neplacených přesčasech více než hodinu denně

Čtyřdenní pracovní týden? V Česku zatím utopie. Lidem v kancelářských profesích nestačí na splnění úkolů ani pět dní. Polovina pracuje skoro šest dní týdně, aby práci stihla.