facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Klíčem k rozvoji je automatizace skladových procesů pomocí hlasu

-PR-

KODYSRoz­voj va­ší spo­leč­nos­ti mů­že nab­rat vel­mi rych­lé ob­rát­ky. Po­čet zá­kaz­ní­ků ros­te, zvy­šu­je se ob­rat, ale co dě­lat, když na­jí­má­ní no­vých za­měst­nan­ců ne­s­ta­čí na zpra­co­vá­ní všech ob­jed­ná­vek? Pro­to jsme vy­vi­nu­li efek­tiv­ní způ­sob, jak zvý­šit pro­duk­ti­vi­tu při stá­va­jí­cích zá­so­bách a sta­vech až o 35%!


Automatizace skladových procesů

Jedním ze způsobů, jak efektivně zajistit zvýšení produktivity skladu, je najít efektivní řešení, které zrychlí, zefektivní a zautomatizuje vaše procesy. Proč? Protože v běžném skladu to funguje tak, že skladník nejprve zkontroluje, co potřebuje k dokončení objednávky. Poté zboží za pomoci snímače, mobilního terminálu či ještěrky vyzvedne a přesune na místo, kde jsou objednávky připraveny k expedici a odeslání. Pro další objednávku provádí tyto úkony opakovaně. Pokud však máte k dispozici správné řešení, je možné upravit pracovní postupy skladníka a výrazně ušetřit čas a odbourat chyby. Zvyšování efektivity práce ve skladu rychle přináší výsledky – zaměstnanci překonávají mnohem kratší vzdálenosti a proces vychystávání je značně vylepšen. Využitím vhodných řešení se vám významně sníží negativní dopad lidského faktoru na procesy, které ve skladu probíhají (nepozornost, chyby při vychystávání, bezpečnost apod.).

Klíčem k úspěchu je K.voice

Společnost KODYS vyvinula efektivní řešení, které vám umožní zvýšit produktivitu skladových operací s využitím stejného množství zdrojů. Tímto řešením je naše softwarová aplikace K.voice, která propojí v reálném čase hlasový systém se systémem řízeného skladu. Celé kouzlo v tomto uceleném řešení tkví v tom, že se jedná se o technologii rozpoznávání lidského hlasu a následné interpretaci dat ve formě generování hlasových příkazů. Systém je založený na terminálech Honeywell Voice (Vocollect) Talkman A700x ve spojení s bezdrátovými sluchátky SRX3.

Proces vychystávání se tak výrazně zjednoduší a práce skladníků zefektivní, protože skladníci se systémem komunikují pomocí řeči, čímž neztrácejí čas čtením příkazů z displeje terminálu a ani následným potvrzováním pomocí klávesnice. Objednávky jsou nejprve přenášeny z WMS do modulu K.voice, který je pomocí bezdrátové sítě posílá do hlasového terminálu Talkman. Ten následně generuje hlasové příkazy a posílá je do sluchátek skladníka. Hlasový systém nasměruje zaměstnance na konkrétní vychystávací pozici označené kontrolní číslicí, kde po vychystání potvrdí počet odebraných kusů zboží. Celý cyklus se opakuje až do finální kompletace všech objednávek.

Velkou výhodou tohoto hlasového řešení je, že umí i odfiltrovat běžný ruch skladu (například od vysokozdvižných vozíků či vzduchotechniky). Skladník tak nemusí příkazy opakovat, což zase vede k jeho vyšší produktivitě.

Hlasové řešení úspěšně využívají například ve svých skladech řetězce Globus či JIP Východočeská. Tito zákazníci doposud využívali pro vychystávání zboží,systém založený na čtečkách čárových kódů, který nesplňoval požadovanou produktivitu. Ačkoliv původní řešení umožnilo skladníkům pracovat spolehlivě při zpracovávání standardního počtu objednávek, ve špičce už nezvládlo objednávky plně pokrýt a efektivně je zpracovávat.

Díky K.voice je každé vychystání transparentní. Program poskytuje jednoduchou správu všech zařízení jako je stav terminálů, životnost baterií atd. Pomocí K.voice můžete ovlivňovat funkcionalitu systému a jednoduše nasazovat nové verze hlasových dialogů. Manažer skladu může také měřit výkon jednotlivých zaměstnanců na základě reportů.

KODYSKontakt:
KODYS, spol. s r. o.
Za Opravnou 319/2
150 00 Praha 5 – Motol
info@kodys.cz
www.kodys.cz