- Přehledy IS
- APS (22)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (52)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Mobilní aplikace pro systém IZIO
Společnost IReSoft představila mobilní aplikaci nového systému IZIO, pomocí které získají podnikatelé přehled o své firmě prakticky odkudkoliv. Díky aplikaci je možné sledovat stav jednotlivých zakázek, komunikovat se zaměstnanci či sledovat aktuální statistiky o svém podnikání. Informační systém IZIO nabízí svým uživatelům aktuální přehled o jejich podnikání na mobilních zařízeních s operačním systémem Android 4.0 nebo iOS 6.0 a vyšším. Mobilní aplikaci je možné stáhnout na App Store či Google play bez jakýchkoliv počátečních nákladů či poplatků.
Mobilní aplikace IZIO zvládne prakticky vše, co klientská aplikace informačního systému v počítači. Všechno je přitom přehledně rozděleno podle jednotlivých funkcí do několika sekcí. Jakmile uživatel získá novou obchodní příležitost, v sekci Klienti a Dodavatelé si vytvoří potřebné kontakty. Novou zakázku si přehledně rozdělí na dílčí úkoly, které rovnou přidělí svým zaměstnancům. Pomocí systému IZIO tak sleduje stav plnění úkolů i celých zakázek. Díky připomínkám jeho zaměstnanci na nic nezapomenou. Přehled o podnikání pak uživateli přinesou statistické výstupy.
O informačním systému IZIO:
- Komplexní informační systém pro malé firmy, živnostníky a podnikatele
- Umožňuje rychlé a jednoduché vedení všech zakázek, vykazování práce zaměstnanců, sledování nákladů až po následnou přípravu výstupů a fakturaci
- Díky úkolům a připomínkám zjednodušuje komunikaci v týmu
- Získáte nástroj pro řízení vztahu se zákazníky a dodavateli
- Množství odvedené práce je možné sledovat v denních i měsíčních výkazech práce, vykazovat práci lze online na počítači nebo k tomu využít biometrické čtečky
- Uživatelova data jsou bezpečně uložena v cloudu, komunikace je šifrovaná a zabezpečena stejně jako například v bankovní aplikaci
- Uživatel se k systému může díky mobilní aplikaci připojit odkudkoliv, podporovány jsou zařízení s iOS i Android
- V základní verzi je poskytován zcela zdarma bez jakýchkoliv pořizovacích nákladů, za rozšířenou verzi se platí paušál
12.6. | Evidence dokumentů 2024: Přichází zásadní změny |
20.6. | Cybernity 2024 |
Formulář pro přidání akce
11.6. | Eshopista: Síla ponákupního vztahu se zákazníkem |
12.6. | Webinář: Efektivní procesování faktur |
13.6. | Konference ABIA CZ 2024: Inovacemi k růstu |