- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Mobilní aplikace pro systém IZIO

Společnost IReSoft představila mobilní aplikaci nového systému IZIO, pomocí které získají podnikatelé přehled o své firmě prakticky odkudkoliv. Díky aplikaci je možné sledovat stav jednotlivých zakázek, komunikovat se zaměstnanci či sledovat aktuální statistiky o svém podnikání. Informační systém IZIO nabízí svým uživatelům aktuální přehled o jejich podnikání na mobilních zařízeních s operačním systémem Android 4.0 nebo iOS 6.0 a vyšším. Mobilní aplikaci je možné stáhnout na App Store či Google play bez jakýchkoliv počátečních nákladů či poplatků.

Mobilní aplikace IZIO zvládne prakticky vše, co klientská aplikace informačního systému v počítači. Všechno je přitom přehledně rozděleno podle jednotlivých funkcí do několika sekcí. Jakmile uživatel získá novou obchodní příležitost, v sekci Klienti a Dodavatelé si vytvoří potřebné kontakty. Novou zakázku si přehledně rozdělí na dílčí úkoly, které rovnou přidělí svým zaměstnancům. Pomocí systému IZIO tak sleduje stav plnění úkolů i celých zakázek. Díky připomínkám jeho zaměstnanci na nic nezapomenou. Přehled o podnikání pak uživateli přinesou statistické výstupy.
O informačním systému IZIO:
- Komplexní informační systém pro malé firmy, živnostníky a podnikatele
- Umožňuje rychlé a jednoduché vedení všech zakázek, vykazování práce zaměstnanců, sledování nákladů až po následnou přípravu výstupů a fakturaci
- Díky úkolům a připomínkám zjednodušuje komunikaci v týmu
- Získáte nástroj pro řízení vztahu se zákazníky a dodavateli
- Množství odvedené práce je možné sledovat v denních i měsíčních výkazech práce, vykazovat práci lze online na počítači nebo k tomu využít biometrické čtečky
- Uživatelova data jsou bezpečně uložena v cloudu, komunikace je šifrovaná a zabezpečena stejně jako například v bankovní aplikaci
- Uživatel se k systému může díky mobilní aplikaci připojit odkudkoliv, podporovány jsou zařízení s iOS i Android
- V základní verzi je poskytován zcela zdarma bez jakýchkoliv pořizovacích nákladů, za rozšířenou verzi se platí paušál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
| 12.2. | Kontejnery v praxi 2026 |
| 26.2. | IT ve zdravotnictví 2026 |
Formulář pro přidání akce










