Název datového centra | |
Datum zápisu / aktualizace | 6. 3. 2014 / 6. 3. 2014 |
Provozovatel | |
Adresa | |
Telefon | |
E-mail | |
WWW | |
Charakteristika datacentra |
Umístění datacentra | |
Rok založení | |
Rozloha datového centra | |
Kapacita | |
Tier úroveň Čtyřdílná klasifikace Tier popisuje rozdíly ve vybavenosti datových center pro zajištění dostupnosti jejich služeb. Čím vyšší úroveň Tier, tím lepší vybavenost datacentra a vyšší záruka dostupnosti služby.
Tier I: datacentrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, bez redundantních komponent, poskytuje dostupnost 99,671%.
Tier II: datacetrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, poskytuje dostupnost 99,741%.
Tier III: datacentrum má více cest napájení, chlazení a rozvodů, ale pouze jedna cesta je aktivní, má redundantní komponenty a je možno provádět paralelně údržbu, poskytuje dostupnost 99.982%.
Tier IV: datacentrum má více aktivních cest napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, je odolný proti chybám, poskytuje dostupnost 99.995%.
| |
PUE Hodnota PUE udává energetickou efektivnost datového centra. Říká nám, kolik energie je skutečne vynaloženo na provoz ICT technologií a kolik na obslužné technologie (chlazení, osvětlení, provozní režie,…)
Ideální PUE je 1,0. Např. hodnota PUE 1,1 udává, že na 1 kW příkonu ICT techniky stačí v průměru 100 W pro obslužné technologie.
| |
Národní konektivita | |
Konektivita zahraničí | |
Zálohovaná konektivita NIX | (nezadáno) |
Zálohovaná konektivita zahraničí | (nezadáno) |
Další | |
Fyzické zabezpečení Způsob fyzického zabezpečení DC např. fyzická ostraha, kamerový systém, přístupové systémy (kartové, biometrické,…) apod.
| |
Poskytované služby |
Housing technologií | (nezadáno) |
Dodatečná podpora | |
Doplňkové služby | |
IaaS | (nezadáno) |
Specifikace nabízených služeb typu IaaS | |
Managed servery fyzické | (nezadáno) |
Dostupnost | |
Managed servery virtuální | (nezadáno) |
Dostupnost | |
Platební model | |
Forma nabízeného cloud modelu | |
Technická podpora | |
Response time v případě poruchy | |
Fix time v případě poruchy | |
PaaS | (nezadáno) |
Specifikace nabízených platforem | |
Platební model | |
Forma nabízeného cloud modelu | |
Dostupnost | |
Technická podpora | |
Response time v případě poruchy | |
Fix time v případě poruchy | |
SaaS | (nezadáno) |
Specifikace nabízených aplikací | |
Platební model | |
Forma nabízeného cloud modelu | |
Dostupnost | |
Technická podpora | |
Response time v případě poruchy | |
Fix time v případě poruchy | |
Referenční zákazníci datacentra |
Reference | |
|