facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Navisys
DataCentre Casablanca
Další
Předchozí
5/25
 
Název datového centraDataCentre Casablanca
Datum zápisu / aktualizace 10. 5. 2013 / 10. 5. 2013
ProvozovatelCasablanca INT s.r.o.
AdresaVinohradská 184, Praha 3, 130 52
Telefon+420 270 000 270
E-mailinfo@casablanca.cz
WWWwww.casablanca.cz
Charakteristika datacentra
Umístění datacentraVinohradská 184, Praha 3, 130 52
Rok založení1999
Rozloha datového centra1500
Kapacita15000 (15000 serverů, zaplněnost 80%)
Tier úroveň Čtyřdílná klasifikace Tier popisuje rozdíly ve vybavenosti datových center pro zajištění dostupnosti jejich služeb. Čím vyšší úroveň Tier, tím lepší vybavenost datacentra a vyšší záruka dostupnosti služby.
Tier I: datacentrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, bez redundantních komponent, poskytuje dostupnost 99,671%.
Tier II: datacetrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, poskytuje dostupnost 99,741%.
Tier III: datacentrum má více cest napájení, chlazení a rozvodů, ale pouze jedna cesta je aktivní, má redundantní komponenty a je možno provádět paralelně údržbu, poskytuje dostupnost 99.982%.
Tier IV: datacentrum má více aktivních cest napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, je odolný proti chybám, poskytuje dostupnost 99.995%.


level III
PUE Hodnota PUE udává energetickou efektivnost datového centra. Říká nám, kolik energie je skutečne vynaloženo na provoz ICT technologií a kolik na obslužné technologie (chlazení, osvětlení, provozní režie,…)
Ideální PUE je 1,0. Např. hodnota PUE 1,1 udává, že na 1 kW příkonu ICT techniky stačí v průměru 100 W pro obslužné technologie.
1,65
Národní konektivitaNx10Gbps
Konektivita zahraničíNx10Gbps
Zálohovaná konektivita NIX ano
Zálohovaná konektivita zahraničí ano
Dalšíoptické propojení do všech významných datacenter v Praze
Fyzické zabezpečení Způsob fyzického zabezpečení DC např. fyzická ostraha, kamerový systém, přístupové systémy (kartové, biometrické,…) apod.
kamerový systém, elektronická kontrola vstupu návštěvníků, uzamykatelnost racků (i elektronické zámky), samotný vstup do budovy datacentra je zajištěn bezpečnostní agenturou
Poskytované služby
Housing technologií ano
Dodatečná podporaKVM, remote hands, asistence
Doplňkové službyoptické i metalické kabeláže všech typů, propojení s operátory
IaaS ano
Specifikace nabízených služeb typu IaaSCloud BIG BLUE ONE. Je postaven na profesionální, vysoce kvalitní platformě určené pro cloudové služby – HP CloudSystem Matrix. Systém obsahuje špičkový hardware (blade servery, switche, utility storage 3PAR, HP TippingPoint IPS) a dále softwarovou nadstavbu, která obstarává bezproblémovou komunikaci jednotlivých komponent.
Managed servery fyzické ano
Dostupnost99,9
Managed servery virtuální ano
Dostupnost100 (pro služby BIG BLUE ONE)
Platební modelfixní nebo dle skutečné spotřeby
Forma nabízeného cloud modeluhybridní, privátní, veřejný
Technická podpora7x24
Response time v případě poruchy0,5
Fix time v případě poruchy
PaaS ano
Specifikace nabízených platforemUniversAll, platforma pro vývoj internetových aplikací, testovací, staging a produkční prostředí pro vaše aplikace.
Platební modelfixní pro dedikované řešení
Forma nabízeného cloud modeluhybridní, privátní, veřejný
Dostupnost99,4 (4 hodiny měsíčně vyhrazeny pro servisní okna)
Technická podpora5x8
Response time v případě poruchy
Fix time v případě poruchy
SaaS ano
Specifikace nabízených aplikacíOne Solution, group ware, řešení pro firemní komunikaci a plánování.
Platební modeldle počtu uživatelů
Forma nabízeného cloud modeluprivátní, veřejný
Dostupnost99,4 (4 hodiny měsíčně vyhrazeny pro servisní okna)
Technická podpora7x24
Response time v případě poruchy
Fix time v případě poruchy
Referenční zákazníci datacentra
ReferenceWeb4U s.r.o.
Ringier Axel Springer CZ a.s.
ESET Research Czech Republic s.r.o.
Huawei Technologies (Czech) s.r.o.
T-Systems Czech Republic a.s.
 
 
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Vložit  subjekt na základě tohoto subjekt Vložit subjekt na základě tohoto subjekt
Smazat subjekt Smazat subjekt