facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Control
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Jak připravovat flashové bannery pro naše weby

Naši inzerenti se nás často obracejí s požadavkem, abychom do dodaného flashového banneru bez odkazu vložili odkaz na nějakou stránku. Tento postup bohužel není možný, protože flashové bannery musí obsahovat hypertextový odkaz "uvnitř" - musí ho tam tedy vložit grafik, který banner připravuje. Následující odstavce popisují dvě možnosti, jak do animace odkaz dostat (první možnost je o něco jednodušší, ale neumožňuje nám měřit počet prokliků na banner).

Odkaz vložený do animace

Pro aktivní plochu banneru (symbol Button) nastavte následující ActionScript (nezapomeňte upravit adresu odkazu):

on (Release) {
    getURL ("http://www.adresa.cz/stranka.htm","_blank");
}

Nevýhodou tohoto postupu je, že nám neumožňuje měřit počty kliknutí na banner.

Odkaz předávaný parametrem clickthru

Pro aktivní plochu banneru (symbol Button) nastavte následující ActionScript:

on (Release) {
    getURL (_root.clickthru,"_blank");
}

Současně s takto vytvořeným bannerem nám prosím pošlete odkaz, kam má banner směřovat.

Hlavní výhodou tohoto postupu je možnost měřit nejen počty zobrazení, ale i počty kliknutí na daný banner. Kromě toho je možné měnit cíl odkazu bez nutnosti úpravy samotného banneru.