google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
CeBIT 2017 - vstupenky
 
Tematické seriály

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

How to prepare flash banners for our webs

Our advertisers often ask for change of address of page their flash banner points to. That is not possible for technical reasons – flash banners have links embedded inside – graphic designer has to embed link correctly. Following tutorial describes two options, how to put link into the banner (first one is a bit simpler, but we can’t count number of clicks on banner, but only a number of impressions).

Link embedded into the flash animation

For active area of banner (symbol Button) set following ActionScript (don’t forget to change URL of link):

on (Release) {
    getURL ("http://www.domain.eu/page.htm","_blank");
}

Disadvantage of this option is that we can’t count number of clicks on banner, but only a number of impressions .

Link provided by the „clickthru“ parameter

For active area of banner (symbol Button) set following ActionScript:

on (Release) {
    getURL (_root.clickthru,"_blank");
}

Send us the link together with the banner.

Main advantage of this option is that we can count not only number of impressions, but also number of clicks on the banner. Beyond that it’s possible to change target of the banner during the campaign without changing the banner itself.

Ediční plán časopisu IT Systems
Předplatné časopisu IT Systems
Archiv časopisu IT Systems
IT Systems 1-2/
IT Systems 12/
IT Systems 11/
IT Systems 10/
Oborové a tematické přílohy
příloha #1 1-2/
příloha #1 11/
příloha #1 10/
příloha #1 9/
Kalendář akcí