facebook

Foxconn 4Tech přináší novinku využívající strojového vidění a hluboké neuronové sítě

Společnost Foxconn 4Tech připravuje pro komerční provoz vlastní řešení založené na rozpoznávání obrazu s využitím pokročilé umělé inteligence pro průmyslové firmy a další obory. Produkty, služby a řešení jsou určené především pro podporu současného trendu Průmysl 4.0 a světa internetu věcí.



Nově bude uvedeno na trh řešení v podobě systému pro vizuální rozpoznání obrazu a videa ve spojení s umělou inteligencí. Řešení využívá kombinaci metod strojového vidění a hlubokých neuronových sítí (tzv. Deep Learning = „hluboké učení“) například pro rozhodování a automatizované sledování kvality výrobků, autonomní systémy v moderních továrnách, bezpečnost a dalších odvětvích. Kromě průmyslu lze tyto technologie využít například pro autonomní vozy, bezpečnostní řešení, ochranu proti krádežím nebo marketingové účely.

V aplikaci hlubokého učení v oblasti strojového vidění pro průmysl patří Foxconn 4Tech mezi první poskytovatele těchto služeb a řešení. Systém rozpoznávání obrazu založený na umělé inteligenci společnosti Foxconn 4Tech umožňuje automatizovat činnosti, které doposud byly vykonávány ručně a zároveň přináší vyšší přesnost a rychlost než lidská obsluha.

„Umělá inteligence založená na hlubokém učení patří mezi základní stavební kameny našich řešení, která uvádíme na český i mezinárodní trh. Ve spojení s automatizací, pokročilou datovou analytikou a systémy pro řízení výroby vytváří unikátní koncept pro chytré továrny a další obory,“ uvedl Robert Šuhada, Data Science Team Leader ve společnosti Foxconn 4Tech.

Nové řešení bude poprvé představeno od 20. do 23. 3. 2018 na jarním mezinárodním veletrhu AMPER v Brně.


 
POINT.X (2018-19)
  

- Inzerce -

Podpora projektového řízení v ERP systému KARAT

KARATPodpora projektového řízení patří mezi nástroje, bez nichž se neobejde žádný vyspělý ERP systém. Základní rámec projektu lze obecně vymezit třemi veličinami, jimiž jsou předmět (cíl), časový harmonogram a potřebné zdroje.

  

- Inzerce -

Service Desk aneb řízení služeb IT

OnlioProvoz jakéhokoli systému – a nemusí jít jen o informační technologie – vyžaduje efektivní přebírání a zpracování požadavků jak od koncových uživatelů, tak i od pracovníků IT oddělení. A případně dalších stran.