Aktuality -> IT Business - 12. 7. 2018

Žebříček Fintech 100 hledá české start-upy

Společnost KPMG otevřela nominace pro letošní ročník žebříčku Fintech 100, který analyzuje prostředí finančních start-upů a odhaluje nové hvězdy v oboru. Přihláška je k dispozici na webu fintechinnovators.com do 3. srpna. Firmy se mohou přihlásit samy, nominovat je může i veřejnost. Účast v soutěži je bezplatná. Vyhlášení výsledků proběhne v říjnu.



Žebříček Fintech 100 představuje společnosti, které využívají technologie a mění prostředí tradičního finančního sektoru. Oceňuje 50 top zavedených fintechových firem a 50 nově vzniklých perspektivních firem z celého světa, které zaujaly neotřelým řešením v oblasti finančních služeb. Seznam sestavuje investiční společnost H2 Ventures ve spolupráci s globální sítí KPMG. Vyhlášení výsledků proběhne v říjnu v australském Sydney na galavečeru během konference Sibos 2018, která je považována za jednu z nejdůležitějších globálních akcí pro finanční sektor.

V roce 2017 v žebříčku Fintech 100 figurovaly start-upy z 29 zemí. Jednoznačně dominovaly čínské firmy, v první pětce byly hned čtyři. První místo si odnesla společnost Ant Financial, která patří pod internetový obchod Alibaba. Nejlepších 50 firem žebříčku vloni získalo investice v hodnotě 5 miliard dolarů.

Další informace o žebříčku Fintech 100 včetně metodologie najdete zde.


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

AI už není jen trend, ale potvrzuje svou reálnou sílu v byznysu

Generativní umělá inteligence už není jen experimentem technologických nadšenců, ale stává se významnou součástí fungování firem a organizací. Často se prezentuje marketingovým pozlátkem, ale pokud má fungovat ve složitém světě organizací, nestačí jen začít. Důležité je vybudovat celé zázemí, které jí dá reálnou hodnotu. To je hlavní poselství 22. ročníku technologické konference SOFTECON 2025, kterou pořádala společnost SOFTEC. Akce se zúčastnilo přes 300 odborníků z bank, pojišťoven, telekomunikací i veřejného sektoru.