facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Control
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> Hardware - 21. 1. 2016 17:41

Věrnostní programy s využitím NFC tagů zvyšují loajalitu zákazníků

NFC, nakupování přes internetNakupování přes internet má rok od roku stále více vzrůstající tendenci především díky úspoře času a snadnému srovnání cen. Minimálně jednou ročně si něco přes internet pořídí až 96 % Čechů, 46 % pak nakupuje online alespoň jednou v měsíci. Silná internetová konkurence vede obchodní centra ke zvýšení atraktivity nabídky svých služeb, aby přilákaly zákazníky zpět do kamenných obchodů. Jedním z trendů je spuštění věrnostních programů s využitím progresivní NFC technologie.



NFC je bezdrátová komunikační technologie, podobně jako Bluetooth, která umožňuje jednoduchou a bezpečnou obousměrnou komunikaci mezi zařízeními na krátkou vzdálenost přiblížením se na několik centimetrů. Velkou výhodou je, že NFC technologie je již integrována do mobilních zařízení, jako jsou mobilní telefony či tablety. Jejich využití ale není podmínkou. V případě věrnostní programů totiž lze využít i NFC tagy jako jsou čipové karty, klíčenky, náramky a samolepky pro mobilní telefony tak, aby si každý zákazník mohl najít model, který mu vyhovuje.

„NFC technologie nabízí všestranné využití jak pro osobní účely - platební transakce, párování a rychlé nastavení telefonu, domácí zábava, tak i pro firemní aplikace - autorizace přístupu, docházkové systémy, věrnostní programy, komunikace produktu a značky, registrace zákazníků, poskytování informací, servis a služby zákazníkům, to vše pouhým přiblížením telefonu k NFC štítku,“ vysvětluje Tomáš Kubíček, business development manager společnosti smart-TEC, která vyrábí a dodává široké spektrum tagů pro NFC technologie.

Jak lze NFC technologie využít pro věrnostní programy, lze ukázat na příkladu Shopping City Seiersberg, které je největším obchodním centru na jihu Rakouska. „Řešení věrnostního bonus programu s využitím NFC tagů je založené na sbírání bodů zákazníky při každé návštěvě nákupního centra bez ohledu na to, zda účastník něco koupí či nikoliv. Na základě toho jsou zákazníkům poskytovány různé pobídky k nákupu, slevové kupóny a akce od různých prodejců. Zákazníci se mohou zapojit prostřednictvím bezplatné registrace a vyzvednout si NFC tag v různých provedeních v místě prodeje,“ vysvětluje princip fungování Stefan Scheller, mezinárodní key account manager společnosti smart-TEC.

NFC řešení v Shopping City Seiersber je úspěšně v provozu již od září 2014 a v současné době registruje již více než 14.000 účastníků. Na několika místech v obchodním centru jsou k dispozici kiosky, kde se zákazník po svém příchodu přihlásí pomocí NFC tagu. S využitím kiosků si také mohou zákazníci jednoduše po přiblížení svého NFC tagu v podobě čipové karty, klíčenky, samolepky pro mobilní telefon vytisknout své kupóny a nabídky.


 
General registry - dobrá doména
  

- Inzerce -

Univerzální online identita nejen pro správu domén

GENERAL REGISTRYV dnešní době není prostor pro zdlouhavé registrace. Centralizace identity vám ušetří drahocenný čas.

 

  

- Inzerce -

Je jeden více, nebo méně než tři?

VeraMožná se vám zdá, že je to zvláštní otázka. Pokud mluvíme o početních operacích na množině reálných čísel, je odpověď jasná. Pokud ovšem přeneseme problém do praktického života úřadu, už to nebude tak jednoduché. Ke své činnosti využívají městské a obecní úřady informační systémy. Někde mají jeden, někde dva, tři nebo i více.