google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Siemens PLM Connection
 
Tematické seriály

Dotace na vývoj ICT

Vývoj nových ICT řešení a ICT nástrojů je v dnešní době zásadní, ale finančně velice náročný proces.

1. až 2. díl >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

1. až 6. díl >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 5. díl >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

1. až 11. díl >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> Hardware - 21. 1. 2016 17:41

Věrnostní programy s využitím NFC tagů zvyšují loajalitu zákazníků

NFC, nakupování přes internetNakupování přes internet má rok od roku stále více vzrůstající tendenci především díky úspoře času a snadnému srovnání cen. Minimálně jednou ročně si něco přes internet pořídí až 96 % Čechů, 46 % pak nakupuje online alespoň jednou v měsíci. Silná internetová konkurence vede obchodní centra ke zvýšení atraktivity nabídky svých služeb, aby přilákaly zákazníky zpět do kamenných obchodů. Jedním z trendů je spuštění věrnostních programů s využitím progresivní NFC technologie.




NFC je bezdrátová komunikační technologie, podobně jako Bluetooth, která umožňuje jednoduchou a bezpečnou obousměrnou komunikaci mezi zařízeními na krátkou vzdálenost přiblížením se na několik centimetrů. Velkou výhodou je, že NFC technologie je již integrována do mobilních zařízení, jako jsou mobilní telefony či tablety. Jejich využití ale není podmínkou. V případě věrnostní programů totiž lze využít i NFC tagy jako jsou čipové karty, klíčenky, náramky a samolepky pro mobilní telefony tak, aby si každý zákazník mohl najít model, který mu vyhovuje.

„NFC technologie nabízí všestranné využití jak pro osobní účely - platební transakce, párování a rychlé nastavení telefonu, domácí zábava, tak i pro firemní aplikace - autorizace přístupu, docházkové systémy, věrnostní programy, komunikace produktu a značky, registrace zákazníků, poskytování informací, servis a služby zákazníkům, to vše pouhým přiblížením telefonu k NFC štítku,“ vysvětluje Tomáš Kubíček, business development manager společnosti smart-TEC, která vyrábí a dodává široké spektrum tagů pro NFC technologie.

Jak lze NFC technologie využít pro věrnostní programy, lze ukázat na příkladu Shopping City Seiersberg, které je největším obchodním centru na jihu Rakouska. „Řešení věrnostního bonus programu s využitím NFC tagů je založené na sbírání bodů zákazníky při každé návštěvě nákupního centra bez ohledu na to, zda účastník něco koupí či nikoliv. Na základě toho jsou zákazníkům poskytovány různé pobídky k nákupu, slevové kupóny a akce od různých prodejců. Zákazníci se mohou zapojit prostřednictvím bezplatné registrace a vyzvednout si NFC tag v různých provedeních v místě prodeje,“ vysvětluje princip fungování Stefan Scheller, mezinárodní key account manager společnosti smart-TEC.

NFC řešení v Shopping City Seiersber je úspěšně v provozu již od září 2014 a v současné době registruje již více než 14.000 účastníků. Na několika místech v obchodním centru jsou k dispozici kiosky, kde se zákazník po svém příchodu přihlásí pomocí NFC tagu. S využitím kiosků si také mohou zákazníci jednoduše po přiblížení svého NFC tagu v podobě čipové karty, klíčenky, samolepky pro mobilní telefon vytisknout své kupóny a nabídky.



 
  

- Inzerce -

MagikINFO 14.0 - komplexní nástroj pro IT asset management

MagikEvidence a správa IT majetku je oblastí, která bývá z pohledu managementu českých firem stále velmi často podceňována. Přitom správa licencí, ve kterých jsou uloženy nemalé prostředky, sledování aktivit pracovníků nebo nástroje, které šetří čas IT pracovníkům – to jsou přínosy, které můžou výrazně snižovat náklady na provoz nejen IT oddělení, ale celého podniku.

  

- Inzerce -

Tři revoluční novinky v řízení IT

AlvaoV posledním roce se dvě významné konference ICTM a itSMF věnovali tématu řízení IT a nástrojové podpoře v této oblasti. Došlo až k překvapivé shodě na několika základních směrech, které aktuálně tuto oblast doprovázejí.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
RSS kanál
Časopis IT Systems
IT Systems 4/
IT Systems 3/
IT Systems 1-2/
IT Systems 12/
Oborové a tematické přílohy
příloha #1 4/
příloha #1 3/
příloha #1 1-2/
příloha #1 12/