google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> Analýzy - 5. 1. 2016 16:29

V digitální éře roste vliv zákaznického sentimentu na hodnotu firem

hodnota firmy, brandPodle nového průzkumu a studie organizace CGMA by finanční ředitelé měli v digitální éře hodnotit stav svých firem jinak a nasadit nové indikátory výkonnosti, které lépe zohlední význam nehmotných aktiv. V éře digitálního byznysu totiž představují většinu hodnoty společností nehmotná aktiva, jako je hodnota značky a vnímání firmy ze strany zákazníka (tzv. zákaznický sentiment).



Podle výsledků průzkumu organizace CGMA má ale pouze malá část finančních profesionálů přístup k nejdůležitějším datům, které by umožňovaly měřit a monitorovat ukazatele kritické pro samotné podnikání.

Na základě celosvětového průzkumu vydala organizace CGMA (Chartered Global Management Accountant) studii Jak řídit finance v éře digitálního byznysu, která byla sponzorována společností Oracle. Podle této studie význam nehmotných aktiv v posledních letech neustále roste a nyní nehmotná aktiva tvoří až 80 % hodnoty společností z indexu S&P 500. Přitom ale jen 16 % respondentů zmíněného průzkumu dokáže analyzovat data o zákaznickém sentimentu a stejně tak jen 16 % z nich má přístup k datům, které dokumentují vliv hodnoty značky na jejich podnikání. Pouze 29 % respondentů dokáže měřit kvalitu obchodních procesů.

„Finanční oddělení se nacházejí v pozici, odkud mohou řídit celé podnikání. K tomu je ale potřeba, aby manažeři měli přístup k relevantním datům z celé organizace. To mohou zajistit pouze moderní systémy pro ERP a pro řízení výkonnosti,“ uvádí Laurent Dechaux, viceprezident společnosti Oracle pro aplikace ERP v západní Evropě. „Jinak existuje reálné riziko, že oddělení s lepším přístupem k datům začnou finanční oddělení obcházet, budou vytvářet vlastní strategické záměry a s nimi se obracet přímo na vedení podniku.“


 

Banner

  

- Inzerce -

Nové nápady a inovace v IT - jak to vidí studenti?

ČVUT, Nové nápady a inovace v ITTechnické a programovací soutěže probíhají na českých vysokých školách každý rok. Soutěží se nejen o hodnotné ceny, ale také o možnost prezentovat se inovativním firmám a společnostem, které soutěže podporují. Jedním z partnerů mezinárodní studentské organizace BEST, která tyto soutěže pořádá, je i největší česká automobilka ŠKODA AUTO.

  

- Inzerce -

Automatizace s novou JIRA Service Desk

MorosystemsJe váš tým zasekaný velkým množstvím opakujících se úkolů? Řešením je automatizace, jež pomůže odlehčit zátěž kladenou na vaše agenty, kteří se pak mohou soustředit na řešení důležitých požadavků.