- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Update aplikace OptimAccess Report Center
pro dohled nad zaměstnanci
Společnost SODATSW vydala souhrnný update webové aplikace OptimAccess Report Center, která firmám pomůže s kontrolou činnosti zaměstnanců na počítačích. Aplikace formou srozumitelné prezentace předkládá výsledky personálních a bezpečnostních auditů. Profesionální softwarové řešení společnosti SODATSW zaznamenává činnost pracovníků na počítačích, monitoruje spuštěné webové stránky, aplikace, tisk dokumentů, práci s externími paměťovými médii a datovými soubory. Výsledné údaje jsou poté generovány pomocí aplikace OptimAccess Report Center do přehledných tabulek a grafů, které umožní jednoduše analyzovat aktivity zaměstnanců.
Díky nově provedenému updatu je možné sledovaná data vyhodnocovat výrazně rychleji. Navíc v rámci podpory novějších operačních systémů byla přidána možnost automatické instalace webové části na IIS 7.0, a to jak na 32bitových, tak na 64bitových systémech.
Webová aplikace OptimAccess Report Center je součástí nástroje Desktop Management System OptimAccess. Ten je určen pro management podniků, kterým slouží k získání komplexního přehledu o využívání výpočetní techniky ze strany uživatelů a zároveň poskytuje kontrolu nad možnými útoky na citlivá data organizace ze strany pracovníků.
Základní vlastnosti OptimAccess Report Center:
- Jednoduché a intuitivní prostředí založené na webové aplikaci
- Rychlé vyhodnocení činnosti uživatele na stanici (tisky, spuštěné aplikace, www atd.)
- Vyhodnocení pohybu dat na výměnných zařízeních
- Vyhodnocení uživatelský požadavků jdoucích do aplikace HelpDesk
- Informace setříděny do přehledných tabulek a podpořeny množstvím grafů
- Statická a dynamická publikace vygenerovaných reportů např. do intranetu
- Automatický přístup uživatelů do aplikace na základě členství v ActiveDirectory
- Snadná správa díky využiti SQL databáze
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Formulář pro přidání akce