google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> IT Business - 25. 2. 2016 8:54

Společnosti LLP CRM a Logic point oznámily fúzi

LLP CRM a Logic point, konzultační společnosti v oblasti řízení vztahů se zákazníky (CRM), oznámily svůj záměr o fúzi, kdy LLP CRM koupí 80 % společnosti Logic point. LLP CRM, pobočka skupiny LLP Group, a Logic point jsou významné společnosti poskytující konzultační, implementační a vývojové služby pro řešení Microsoft Dynamics CRM v České republice. Společnost Logic point vznikla v roce 2009 a divize LLP CRM v roce 2007. Společný obrat po spojení společností přesáhne 3 miliony EUR a tým bude tvořit více než 45 specialistů. Obě firmy očekávají, že akvizice bude dokončena během příštích čtyř měsíců. Spolupráce na projektech však začíná již nyní.



“LLP CRM je jedna z nejrychleji rostoucích divizí skupiny LLP Group, která aktivně vyhledávala akviziční příležitosti k dalšímu růstu. Poptávka po konzultačních a softwarových službách v oblasti CRM neustále roste, a to převážně na platformě Microsoft Dynamics CRM, která je na trhu lídrem. Společnými silami budeme poskytovat našim zákazníkům širší škálu služeb a nabídneme ještě více odborných dovedností. LLP CRM je silným hráčem v oblasti telekomunikací a ve finančním sektoru, Logic point zase v automobilovém průmyslu. Zároveň obě společnosti mají rozsáhlé zkušenosti z celé řady dalších odvětví.,“ řekl Adam Bager, předseda LLP Group.

“Implementace Microsoft Dynamics CRM v co nejlepší kvalitě vyžaduje širokou škálu technických, vývojových a konzultačních dovedností i zkušeností v oblasti řízení projektů. Sloučením společností můžeme rozšířit rozsah nabízených produktů a služeb našim zákazníkům a zároveň poskytnout sektorové know-how obou firem. Firma Logic point od svého vzniku neustále rostla a díky spojení s LLP CRM bude v růstu i nadále pokračovat, ” řekl Michal Abraham, výkonný ředitel Logic point.


 
  

- Inzerce -

Jak držet krok s dobou? Na manažerský ultrabook finančně dosáhne každý

Dell Latitude 7240, VčelištěManažerský ultrabook, který splní přísná kvalitativní měřítka a přitom nijak razantně nezatíží rozpočet menších a středních podniků? Díky dostupnosti repasované techniky se nemusí jednat o řešení z oblasti nereálných. Ultrabooky Dell Latitude E7240 jsou příkladem toho, že to jde. A co navíc - že to jde na celkem vysoké úrovni.

  

- Inzerce -

Enehano Solutions: ABM a umělá intelligence Einstein nově v CRM Salesforce

EnehanoUmělá inteligence a prediktivní analýza pomáhají firmám cílit na vhodné zákazníky. Světová CRM jednička Salesforce v těchto dnech představila řešení pro Account-Based Marketing (ABM), který je čím dál více skloňovaným pojmem v oblasti B2B. Díky umělé inteligenci Einstein dokáže Salesforce firmám pomoci personalizovat kampaně a přesně zacílit na vhodné zákazníky. Novinky začali na českém trhu implementovat odborníci z Enehano Solutions.