facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 6. 12. 2006

Skype otevře v Praze vývojové centrum

skype_centrum_649.jpgSkype, společnost pro celosvětovou komunikaci přes Internet, otevře v Praze počátkem roku 2007 vývojové centrum. Do konce roku 2007 má Skype v plánu přijmout až 30 hlavních softwarových vývojářů. Pracovní místa v Praze budou představovat přibližně 20 procent celkových pracovních zdrojů této společnosti v oblasti vývoje produktů. Toto oznámení utvrzuje přítomnost Skype v České republice, kde tato společnost nedávno ohlásila co-branding partnerství s Centrum.cz, druhým největším internetovým portálem v této zemi, jenž bude propagovat software pro komunikaci přes Internet společnosti Skype.

Během pouhých tří let se celosvětová komunita Skype rozrostla na více než 136 miliónů lidí, kteří využívají výhod volání přes Skype doma, v práci a stále více i na cestách. Software, který již získal mnohá ocenění, je nyní k dispozici pro celou řadu platforem, od počítačů a PDA až po bezdrátové duální telefony a elegantní řešení s WiFi telefony, které mohou Skype využívat, aniž by vyžadovaly počítač. Vyvíjí se i charakter Skype: kromě individuálních hovorů nyní pomáhá lidem komunikovat na úrovni komunit díky inovacím, jako jsou například Skypecasts a veřejné chatování.

 
  

- PR -

Firma fortell, která má zručnost a dovednost nejen v názvu, spoléhá na IS KARAT

Myšlenka na nutnost výběru nového informačního systému se ve společnosti fortell objevila už v roce 2018. Hlavním důvodem byla skutečnost, že společnost původně využívala účetní systém od lokálního dodavatele, který již nebyl schopen svou funkčností ani poskytovanými službami podporovat rozvoj společnosti. K rozhodnutí o výběru ale nakonec došlo až v roce 2020, kdy se ve společnosti fortell rozhodli poněkud netradičně využít nastalé období pandemie Covid-19 k výběru nového ERP řešení.

  

- PR -

Budoucnost práce s dokumenty pomocí General Documents AI

Společnost Konica Minolta, tradiční lídr v oblasti tiskových technologií, dlouhodobě klade důraz na rozvoj komplexních IT služeb. V posledních letech se zaměřuje na vývoj inovativních řešení, která propojují tradiční tiskové procesy s digitálním světem. Jedním z klíčových směrů jejich výzkumu a vývoje (R&D) je implementace umělé inteligence (AI) do administrativních procesů. Tato technologie zásadně mění způsob, jakým organizace pracují s dokumenty, a přináší rychlejší a efektivnější zpracování dat.