facebook
Aktuality -> IT Projekty - 13. 9. 2017 15:44

Rohlík.cz využívá chatbota pro komunikaci se zákazníky

Rohlik.cz, chatbotČeská technologická firma Datasys dodala internetovému supermarketu Rohlik.cz textového chatbota pro komunikaci se zákazníky. Rychle rostoucí e-shop s potravinami díky němu automaticky odbaví dotazy, které by jinak řešil tým zákaznické podpory.



Samotné řešení Datasys vyvinul Rohlíku přímo na míru, kdy chatbot zákazníka informuje o tom, kde se jeho nákup právě nachází. Technický bot dokáže vést desítky konverzací najednou. Za minutu odbaví bez problému přes 150 zpráv.

„Úspora pro Rohlik.cz se bude zvyšovat úměrně s tím, kolik zákazníků bude přes nás chatbot komunikovat,“ uvedl obchodní ředitel Datasysu Martin Novák.

Datasys je jedním z průkopníku nasazování chatbotů v ČR. Vedle systému pro Rohlík.cz dodal chatbota službě keboola.cz a aktuálně pracuje na čtyřech dalších chatbotech.


 
  

- Inzerce -

Hledáme externí spolupracovníky - staňte se zpravodajem LinuxEXPRES.cz

autořiHledáme nadšence do Linuxu a open source technologií, kteří by měli zájem přispívat na LinuxEXPRES.cz. Příležitostně, nebo i pravidelně, podle svých možností. Hledáme externí spolupracovníky, kteří se zajímají, co je nového kolem Linuxu a chtěli by se o získané informace podělit, přispět komentářem nebo článkem o svých zkušenostech s různými technologiemi a jejich uplatněním.

  

- Inzerce -

Nezapomněli jste si prodloužit předplatné časopisu IT Systems?

IT SystemsZačátek nového roku je nejen obdobím, kdy už se pomalu začínají rozplývat mnohá novoroční předsevzetí. Je také obdobím, kdy je třeba provést řadu každoročně se opakujících činností. V případě všech IT manažerů a IT profesionálů by mezi nimi nemělo chybět prodloužení předplatného časopisu IT Systems.