facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Posnídejte s experty na JIRA Service Desk

-PR-
JIRA Service DeskS plným žaludkem jde všechno lépe, proto vás zveme na byznys snídaně v Praze a Brně na začátku června. Během nich vám odborníci na JIRA Service Desk z MoroSystems ukáží, jak zlepšit řízení technické podpory.
Praha: čtvrtek 2. června 2016 od 9.00–11.30
REGISTRACE

Brno: pondělí 6. června 2016 od 9.00–11.30
REGISTRACE

Legendární nástroj Atlassian JIRA Service Desk vám vyřeší trable, s nimiž možná každý den zbytečně zápasíte. Michal Hybášek, Atlassian Competency Leader z MoroSystems, si pro vás připravil praktické ukázky a živé demo. Podíváme se na JIRA Service Desk z pohledu manažera, servisního týmu i zákazníka.

Dozvíte se o JIRA Service Desk

  • jak jednoduše přizpůsobit JIRA Service Desk na míru svým potřebám a procesům
  • jak efektivně zvládnout komunikaci s uživateli skrze jednotný komunikační kanál
  • jak měřit a vyhodnocovat kvalitu poskytovaných služeb
  • jak nastavit pracovní postupy na míru dle ITIL
  • jak propojit tickety s konfigurační databází (CMDB)
  • jak propojit servisní a vývojářské týmy
  • jak propojit Vaši JIRA s JIRA Service Deskem, který běží u zákazníka
  • jak efektivně sdílet informace a učit se z minulosti

Máte konkrétní otázku a chtěli byste poradit? Výborně, během snídaně se nás ptejte a bez ostychu se zapojujte do diskuze s vlastními podněty či zkušenostmi. Těšíme se na viděnou!

Registrujte se na byznys snídaně

Byznys snídaně s MoroSystems jsou zdarma a přihlásit se můžete přes EventBrite na odkazech výše nebo přímo kontaktujte MoroSystems na e-mailu sales@morosystems.cz.