facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> IT Business - 21. 4. 2017 10:09

Oracle kupuje firmu Moat

Společnost Oracle oznamuje uzavření dohody o akvizici firmy Moat, rychle rostoucí společnosti nabízející cloudové služby pro marketingové specialisty včetně souvisejících metrik. Technologie Moat se stanou součástí služeb Oracle Data Cloud a příslušná data a jejich analýzy budou i nadále poskytovány vydavatelům médií a marketingovým specialistům. Tyto služby pomáhají propojit uživatele a vydavatele, zlepšují uživatelskou zkušenost z médií a na druhé straně i jejich obchodní výsledky.



Moat bude v rámci služeb Oracle Data Cloud dále působit jako nezávislá platforma poskytující spolehlivé metriky, analytiku a informace pro přední světové značky (včetně Nestle, Procter & Gamble a Unilever) i vydavatele (ESPN, Facebook, NBCUniversal, Snapchat, YouTube a další). Analytické nástroje společnosti Moat i její zákazníci výborně doplňují platformu Oracle Data Cloud s jejími možnostmi cílení.

„Vítám Jonaha Goodharta, výkonného ředitele společnosti Moat, i všechny její zaměstnance v týmu Oracle Data Cloud,“ uvádí Eric Roza, senior viceprezident a ředitel divize Oracle Data Cloud. „Společnost Moat rostla za poslední rok o více než 100 %. Dokáže poskytovat svým zákazníkům analytické informace např. o tom, jaké informace se mohou dostat k zákazníkům a jakou část provozu médií vytváří roboti. Moat v oblasti reklamy spolupracuje s více než 600 vydavateli, firmami (značkami) i agenturami. Platforma Oracle Data Cloud může nyní díky akvizici Moat poskytovat komplexní řešení pro cílení i měření, a vylepšit tak účinnost prakticky všech reklamních kampaní v digitálním světě.“

„Ze spojení s Oracle Data Cloud jsme nadšeni,” dodává Jonah Goodhart, výkonný ředitel a spoluzakladatel společnosti Moat. „Vidíme velký potenciál pro další společné inovace. Akvizici vnímáme jako příležitost, jak zákazníkům dále vylepšit marketing a komunikaci o příslušné značce. Vydavatelům zase poskytujeme cenná data i analytické nástroje.“


 
  

- Inzerce -

Inovativní řešení automatizace pro speciální textilní průmysl – zdravotní pomůcky

CompasZ důvodu vysoké konkurence levného textilu se v ČR vyrábí především kvalitní textilní výrobky a speciální textilní výroba. Ke speciální textilní výrobě patří i zdravotnické prostředky. Automatizaci jejich výroby popisuje tento článek.

  

- Inzerce -

Konference Atlassian

Vážení, rádi bychom vás jménem společnosti Onlio pozvali na Konferenci Atlassian, která se bude konat v PRAZE dne 24. října 2017.