google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Siemens PLM Connection
 
Tematické seriály

Dotace na vývoj ICT

Vývoj nových ICT řešení a ICT nástrojů je v dnešní době zásadní, ale finančně velice náročný proces.

1. až 2. díl >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

1. až 6. díl >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 5. díl >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

1. až 11. díl >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> IT společnost - 7. 3. 2016 11:29

Oldřich Hollmotz posiluje společnost Trask

Výraznou posilu získala na začátku roku 2016 oblast portálů a mobilních řešení společnosti Trask. Oldřich Hollmotz přichází ze společnosti O2, kde měl na starosti konsolidační portálový projekt. Zkušenosti v IT oblasti dříve nabyl jako CIO ve společnostech Fortuna (Penta) a Sazka (PPF/KKCG). V Trasku se bude věnovat vedení kompetenčního týmu na portály v oblasti JAVA/Liferay. Mezi jeho cíle patří posílit metodologické zázemí pro snadnou provozovatelnost portálů, posílení vazby na klíčové zákazníky i formulování nabídky pro nové subjekty.




„Oblast portálů vnímáme jako velice perspektivní,“ říká Filip Tománek, CEO Trasku. „Zaznamenali jsme zde v poslední době úspěchy u stávajících i nových klientů. S Oldřichem přichází kvalitní znalosti metodiky i manažerské schopnosti, díky kterým je postavení Trasku na trhu opět silnější.“



 
  

- Inzerce -

Posnídejte s experty na JIRA Service Desk

JIRA Service DeskS plným žaludkem jde všechno lépe, proto vás zveme na byznys snídaně v Praze a Brně na začátku června. Během nich vám odborníci na JIRA Service Desk z MoroSystems ukáží, jak zlepšit řízení technické podpory.

  

- Inzerce -

MagikINFO 14.0 - komplexní nástroj pro IT asset management

MagikEvidence a správa IT majetku je oblastí, která bývá z pohledu managementu českých firem stále velmi často podceňována. Přitom správa licencí, ve kterých jsou uloženy nemalé prostředky, sledování aktivit pracovníků nebo nástroje, které šetří čas IT pracovníkům – to jsou přínosy, které můžou výrazně snižovat náklady na provoz nejen IT oddělení, ale celého podniku.

Soutěž - Trust (USB rozbočovač)
Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
RSS kanál
Časopis IT Systems
IT Systems 4/
IT Systems 3/
IT Systems 1-2/
IT Systems 12/
Oborové a tematické přílohy
příloha #1 4/
příloha #1 3/
příloha #1 1-2/
příloha #1 12/