google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> IT Business - 8. 1. 2016 9:49

OKsystem jmenoval nového obchodního ředitele

Společnost OKsystem jmenovala k 1. lednu 2016 nového obchodního ředitele. Stal se jím Petr Panec, který na pozici obchodního ředitele bude zodpovědný za obchodní strategii firmy OKsystem a vedení týmu obchodníků zaměřených na prodej služeb v oblasti vývoje a implementace řešení založených na vlastních produktech pro oblasti správy dokumentů, informační bezpečnosti a řízení lidských zdrojů. Petr Panec má bohaté zkušenosti nejen z předchozího působení v obchodní divizi společnosti OKsystem, ale i z obdobné pozice ve společnosti ARCDATA PRAHA. Dříve také působil v roli IT projektanta a analytika ve veřejné správě. Vystudoval Fakultu přírodovědně-humanitní a pedagogickou na Technické univerzitě v Liberci a Přírodovědeckou fakultu na Univerzitě Palackého v Olomouci.



 
  

- Inzerce -

KLEIN automotive zefektivňuje výrobu implementací MES systému COMES

COMES, KleinSpolečnost KLEIN automotive, s. r. o. je přední dodavatel obráběných a tvářených kovových dílů pro automobilový průmysl, např. pro ŠKODA AUTO a další své významné zákazníky.

  

- Inzerce -

CRM Akademie: On-line školení na téma péče o zákazníky

CCVVíte, jak získat nové zákazníky a jak se lépe starat o ty stávající? Podívejte se na sérii pěti video lekcí a nechte se inspirovat tématy z oblasti řízení vztahů se zákazníky.