facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 19. 4. 2017

Nové oddělení Trasku povede David Tomaier

Významnou novinkou v Trasku je vznik nového oddělení Document Managementu. Doposud se jednalo pouze o tým v rámci oddělení business procesů, ale vzhledem k jeho rostoucímu významu uvnitř společnosti rozhodl management Trasku o změně na oddělení. Trask se problematice řízení dokumentů věnuje již pět let a povedlo se mu získat v této oblasti klienty jako je Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisenbank či innogy (dříve RWE). Vznikl silný odborný tým, který vedl, a i nadále bude vést David Tomaier. S organizační změnou se nově stává jedním ze dvanácti senior manažerů společnosti.



David v Trasku, po působení ve společnostech Xerox, Logos a Ness, před sedmi lety napevno zakotvil v oblasti ECM a DMS. Pod jeho vedením jsou realizovány nejen velmi úspěšné projekty napříč korporátním trhem ČR, ale věnuje nemalou péči vývoji zajímavých a užitečných produktů. Aktuálně jde například o u:Stamp, který usnadňuje zabezpečení elektronických dokumentů.

Soustředění aktivit document managementu do samostatného oddělení tedy představuje pro zákazníky Trasku jasnou přidanou hodnotu – sofistikovanější péči a rozvoj v dané oblasti.

Trask má tedy nyní dohromady osm hlavních oddělení, která kopírují významné kompetence společnosti. Trask v současné době poskytuje expertní služby v oblasti integrace, procesů, infrastruktury, odborných služeb, portálových řešení, business intelligence a datových analýz, architektury, konzultací a nově document management.


 
  

- PR -

Konec papírování, digitalizujte a usnadněte si práci!

IT Systems 3/2024V aktuálním vydání IT Systems jsme se zaměřili na vývoj digitalizace ve světě peněz, tedy v oblasti finančnictví a pojišťovnictví. Dozvíte se například, proč je aktuální směrnice PSD2 v inovaci online bankovnictví krokem vedle a jak by její nedostatky měla napravit připravovaná PSD3. Hodně prostoru věnujeme také digitalizaci státní správy a veřejného sektoru, která nabírá obrátky.

  

- PR -

ERP v cloudu

Je skutečně pro každou firmu?


Chcete držet krok s dobou a zvažujete přechod na cloudový ERP systém? Není divu. Cloudová řešení jsou bezpochyby trendem a umožňují firmám rychleji rea­go­vat na změny a nové výzvy, kterým musí v dynamickém a neustále se proměňujícím světě podnikání čelit.