google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Siemens SE zdarma (Indigoprint)
 
Tematické seriály

Dotace na vývoj ICT

Vývoj nových ICT řešení a ICT nástrojů je v dnešní době zásadní, ale finančně velice náročný proces.

1. až 2. díl >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

1. až 6. díl >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 5. díl >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

1. až 12. díl >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Nová verze Infor EAM 11.2

Infor EAMInfor představil novou verzi svého EAM řešení pro správu a údržbu podnikového majetku Infor Enterprise Asset Management. Nová verze 11.2. vylepšuje některé klíčových funkce systému, jako je např. řízení pracovišť, správa oprávnění, řízení případů a incidentů, nebo funkce rezervace majetku. Nová verze přináší také vylepšené integrované call centrum a dodavatelský portál.




Mezi hlavní inovace verze 11. 2. patří

  • Nové řešení pro řízení případů umožňuje uživatelům zaznamenat nehody, incidenty, hlášení obsluhy či směny a další události i bez existence pracovního příkazu. Dovoluje uživateli vložit záznam případu či incidentu, který umožní vytvořit wokflow či sledovat pracovní příkazy přiřazené k existujícímu případu. Tato funkce usnadňuje revizi události a kontrolu dostupnosti veškeré potřebné dokumentace.
     
  • Funkce správa oprávnění nyní poskytuje uživatelům možnost sledovat oprávnění a s nimi spojené přístupy, majetek, zaměstnance a systémy. Pokud dojde ke ztrátě oprávnění, řešení Infor EAM poskytne detailní informace k vytvoření nového.
     
  • Vylepšená funkcionalita pro rezervaci zařízení umožňuje uživatelům rezervovat téměř jakoukoliv část podnikového majetku, který je v daný čas k dispozici, včetně vozidel, stavebních strojů, konferenčních místností a různých zařízení. Ve verzi 11.2 mohou být všechny rezervace majetku přímo propojeny s pracovními příkazy a projekty, což usnadňuje jejich sledování a správu.

    Infor EAM
    Infor EAM

  • Vylepšen byl i modul dodavatelský portál, který umožňuje podnikům vytvořit zabezpečený přístup pro své dodavatele a jeho prostřednictvím zasílat a přijímat aktualizace ohledně aktivit a pracovních příkazů. Dodavatelé pak mohou poskytovat odhady času a nákladů a další detaily včetně stavu zakázky a aktuálních nákladů. Infor EAM také nabízí funkci automatického přidělování pracovních příkazů dodavatelům na základě lokality a typu práce.
     
  • Inovovaná funkce integrované řízení pracovišť umožňuje definovat, přidělovat a sledovat zaměstnanecká pracoviště a zařízení. Správa pracovišť je nyní integrovaná s call centrovými aktivitami a správou oprávnění a přístupů jednotlivých pracovníků.
     
  • Nejnovější verze řešení Infor EAM také obsahuje aktualizované call centrum s vylepšenými funkcemi, jako je například matice dodávky služeb, která umožňuje vygenerovat pracovní příkazy specifickým dodavatelům na základě identifikace podle lokality a typu požadavku, což eliminuje potřebu duplicitní komunikace, snižuje úroveň papírování a zkracuje čas potřebný na dokončení úkolu.


 
  

- Inzerce -

IT podpora montážních procesů v automobilovém průmyslu

CompasVýrobní procesy ve výrobě automobilů jsou vzrušující v mnoha směrech, v pozitivním směru tím, že procházejí nepřetržitými inovacemi a neustále se zdokonalují. V jejich rozvoji jsou využívány nové technologie, nápady, osvědčené i nově vyvíjené, sofistikované postupy.

  

- Inzerce -

CRM pro developery

LLPZnáte nějaké opravdu kvalitní řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které by bylo ušité na míru developerům? Jedno takové vytvořila společnost LLP CRM na oblíbených platformách Microsoft Dynamics CRM a Pivotal.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
RSS kanál
Časopis IT Systems
IT Systems 5/
IT Systems 4/
IT Systems 3/
IT Systems 1-2/
Oborové a tematické přílohy
příloha #1 5/
příloha #1 4/
příloha #1 3/
příloha #1 1-2/