google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Siemens PLM Connection
 
Tematické seriály

Dotace na vývoj ICT

Vývoj nových ICT řešení a ICT nástrojů je v dnešní době zásadní, ale finančně velice náročný proces.

1. až 2. díl >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

1. až 6. díl >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 5. díl >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

1. až 11. díl >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> Hardware - 25. 3. 2016 9:44

NETGEAR rozšiřuje doživotní záruku NBD o nové produkty

Společnost NETGEAR, globální dodavatel inovativních síťových produktů pro koncové uživatele, firmy a poskytovatele služeb, rozšířila svou kombinaci doživotní hardwarové a Next Business Day (NBD) záruky o veškeré byznysové produkty řady ProSafe. Čeští i slovenští majitelé těchto produktů tak mohou své poškozené zařízení nejen kdykoliv reklamovat, ale zároveň si bezplatně zažádat o jeho výměnu během následujícího pracovního dne. Kompletní zákaznickou podporu produktů ProSafe doplňuje i stávající doživotní technická podpora poskytovaná v nepřetržitém režimu 24/7 (24 hodin denně, 7 dní v týdnu).


Soutěž - Trust (USB rozbočovač)


Vedle produktů ProSafe je NBD společně s hardwarovou zárukou bezplatně poskytována po dobu pěti let také na desktopová zařízení řady ReadyNAS podnikové třídy (RN300/500/700), ReadyNAS v provedení rack (určená pro montáž do stojanu) a ReadyDATA včetně jejich pevných disků.

Samotné uplatnění NBD záruky je velmi snadné. Stačí, aby majitel kontaktoval výrobce a nahlásil poruchu svého zařízení nejpozději do 14:00. Pokud tak učiní a výrobce mu reklamaci potvrdí, obdrží zákazník náhradní zařízení nadcházející pracovní den. Po jeho obdržení pak stačí vadné zařízení zaslat zpět na adresu uvedenou výrobcem.

Na všechny výše zmíněné produkty se automaticky vztahuje také doživotní technická podpora, která tak společně s oběma typy záruk vytváří unikátní servisní balíček pro majitele podnikových produktů společnosti NETGEAR.



 
  

- Inzerce -

Tři revoluční novinky v řízení IT

AlvaoV posledním roce se dvě významné konference ICTM a itSMF věnovali tématu řízení IT a nástrojové podpoře v této oblasti. Došlo až k překvapivé shodě na několika základních směrech, které aktuálně tuto oblast doprovázejí.

  

- Inzerce -

MagikINFO 14.0 - komplexní nástroj pro IT asset management

MagikEvidence a správa IT majetku je oblastí, která bývá z pohledu managementu českých firem stále velmi často podceňována. Přitom správa licencí, ve kterých jsou uloženy nemalé prostředky, sledování aktivit pracovníků nebo nástroje, které šetří čas IT pracovníkům – to jsou přínosy, které můžou výrazně snižovat náklady na provoz nejen IT oddělení, ale celého podniku.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
RSS kanál
Časopis IT Systems
IT Systems 4/
IT Systems 3/
IT Systems 1-2/
IT Systems 12/
Oborové a tematické přílohy
příloha #1 4/
příloha #1 3/
příloha #1 1-2/
příloha #1 12/