google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> Hardware - 25. 3. 2016 9:44

NETGEAR rozšiřuje doživotní záruku NBD o nové produkty

Společnost NETGEAR, globální dodavatel inovativních síťových produktů pro koncové uživatele, firmy a poskytovatele služeb, rozšířila svou kombinaci doživotní hardwarové a Next Business Day (NBD) záruky o veškeré byznysové produkty řady ProSafe. Čeští i slovenští majitelé těchto produktů tak mohou své poškozené zařízení nejen kdykoliv reklamovat, ale zároveň si bezplatně zažádat o jeho výměnu během následujícího pracovního dne. Kompletní zákaznickou podporu produktů ProSafe doplňuje i stávající doživotní technická podpora poskytovaná v nepřetržitém režimu 24/7 (24 hodin denně, 7 dní v týdnu).



Vedle produktů ProSafe je NBD společně s hardwarovou zárukou bezplatně poskytována po dobu pěti let také na desktopová zařízení řady ReadyNAS podnikové třídy (RN300/500/700), ReadyNAS v provedení rack (určená pro montáž do stojanu) a ReadyDATA včetně jejich pevných disků.

Samotné uplatnění NBD záruky je velmi snadné. Stačí, aby majitel kontaktoval výrobce a nahlásil poruchu svého zařízení nejpozději do 14:00. Pokud tak učiní a výrobce mu reklamaci potvrdí, obdrží zákazník náhradní zařízení nadcházející pracovní den. Po jeho obdržení pak stačí vadné zařízení zaslat zpět na adresu uvedenou výrobcem.

Na všechny výše zmíněné produkty se automaticky vztahuje také doživotní technická podpora, která tak společně s oběma typy záruk vytváří unikátní servisní balíček pro majitele podnikových produktů společnosti NETGEAR.


 

Banner

  

- Inzerce -

Co nabízí ERP systém výrobním podnikům?

ReeveVýčet možností, které vyspělý ERP systém nabízí výrobním podnikům, je velmi rozsáhlý: centrální správa výrobních zakázek, tisk výrobní dokumentace ze zakázky s možností výkresu na druhou stranu průvodky, různé metody kapacitního plánování, online zohlednění požadavků na materiál a výrobní kapacity, tvorba denních plánů (fronta práce) na jednotlivá pracoviště...

  

- Inzerce -

Automatizace s novou JIRA Service Desk

MorosystemsJe váš tým zasekaný velkým množstvím opakujících se úkolů? Řešením je automatizace, jež pomůže odlehčit zátěž kladenou na vaše agenty, kteří se pak mohou soustředit na řešení důležitých požadavků.