google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Dotace na vývoj ICT

Vývoj nových ICT řešení a ICT nástrojů je v dnešní době zásadní, ale finančně velice náročný proces.

1. až 2. díl >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

1. až 6. díl >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 6. díl >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

1. až 12. díl >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> Hardware - 25. 3. 2016 9:44

NETGEAR rozšiřuje doživotní záruku NBD o nové produkty

Společnost NETGEAR, globální dodavatel inovativních síťových produktů pro koncové uživatele, firmy a poskytovatele služeb, rozšířila svou kombinaci doživotní hardwarové a Next Business Day (NBD) záruky o veškeré byznysové produkty řady ProSafe. Čeští i slovenští majitelé těchto produktů tak mohou své poškozené zařízení nejen kdykoliv reklamovat, ale zároveň si bezplatně zažádat o jeho výměnu během následujícího pracovního dne. Kompletní zákaznickou podporu produktů ProSafe doplňuje i stávající doživotní technická podpora poskytovaná v nepřetržitém režimu 24/7 (24 hodin denně, 7 dní v týdnu).




Vedle produktů ProSafe je NBD společně s hardwarovou zárukou bezplatně poskytována po dobu pěti let také na desktopová zařízení řady ReadyNAS podnikové třídy (RN300/500/700), ReadyNAS v provedení rack (určená pro montáž do stojanu) a ReadyDATA včetně jejich pevných disků.

Samotné uplatnění NBD záruky je velmi snadné. Stačí, aby majitel kontaktoval výrobce a nahlásil poruchu svého zařízení nejpozději do 14:00. Pokud tak učiní a výrobce mu reklamaci potvrdí, obdrží zákazník náhradní zařízení nadcházející pracovní den. Po jeho obdržení pak stačí vadné zařízení zaslat zpět na adresu uvedenou výrobcem.

Na všechny výše zmíněné produkty se automaticky vztahuje také doživotní technická podpora, která tak společně s oběma typy záruk vytváří unikátní servisní balíček pro majitele podnikových produktů společnosti NETGEAR.



 
  

- Inzerce -

IT řešení pro různé typy výroby

Komplexní informační systém dialog 3000Skylla


Dialog 3000SkyllaKomplexní informační systém dialog 3000Skylla pokrývá celou řadu firemních procesů. Specializací je oblast konstrukce, technologie a řízení výroby. Samozřejmostí jsou návazné procesy jako nákup materiálu a jeho skladování a výdej pomocí PDA terminálů, přes expedici výrobků až k vyhodnocení zakázky.

  

- Inzerce -

Systém AMI pro řízení údržby ve výrobním prostředí průmyslového podniku

HSISoftwarové řešení AMI, vyvinuté společností HSI, spol. s r.o., umožňuje evidovat veškeré provedené činnosti pracovníků údržby. Dokáže je dobře plánovat na základě vzniklých požadavků a jejich priority provedení. Poskytuje silný nástroj samotným pracovníkům údržby díky využití mobilního řešení.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
RSS kanál
Časopis IT Systems
IT Systems 6/
IT Systems 5/
IT Systems 4/
IT Systems 3/
Oborové a tematické přílohy
příloha #1 6/
příloha #1 5/
příloha #1 4/
příloha #1 3/