google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály

Dotace na vývoj ICT

Vývoj nových ICT řešení a ICT nástrojů je v dnešní době zásadní, ale finančně velice náročný proces.

1. až 2. díl >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

1. až 6. díl >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 6. díl >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

1. až 14. díl >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> IT Business - 27. 1. 2016 12:45

Nejlepší projekty z oblasti IT Service Managementu za rok 2015

IT Service Management - diplomV rámci 10. Výroční konference itSMF Czech Republic byli vyhlášeni vítězové soutěže o nejlepší projekt z oblasti IT Service Managementu. Na prvním místě se umístil projekt Automatizace klíčových IT procesů v Allianz pojišťovně, který realizovala společnost LBMS. Druhé místo získal projekt Unified Monitoring realizovaný společností sIT Solutions CZ pro Českou spořitelnu. Na třetím místě skončil projekt integrovaného systému řízení provozu a bezpečnosti podnikového ICT od společnosti Service & Support, který byl realizován pro společnost Dopravní podnik města Brna.



Soutěž ITSM Projekt roku se zaměřuje srovnáním projektů zaměřených na oblast řízení poskytování IT služeb napříč společnostmi. Do finále letos postoupilo celkem 5 projektů, které hodnotila porota složená z odborníků akademické a komerční sféry. Na čtvrtém a pátém místě se umístily projekty přihlášené společností ALVAO.

První místo
První místo


Na vítězném projektu automatizace klíčových IT procesů v Allianz pojišťovně porota ocenila především to, že se zaměřil na optimalizaci a automatizaci celé řady ITSM procesů včetně plánování a řízení lidských zdrojů. Hlavním přínosem vítězného projektu bylo výrazné zlepšení komunikace s businessem prostřednictvím procesu a nástrojů demand managementu.

Druhé místo
Druhé místo


Druhý oceněný projekt realizovaný pro Českou spořitelnu řešil zejména monitoring infrastruktury, end-to-end monitoring aplikací a proces event managementu, který byl plně podporován monitorovacími nástroji. Porota u něj ocenila velmi zajímavé přínosy, k nimž patřila i optimalizace procesu change managementu a konsolidace CMDB.

Třetí místo
Třetí místo


Projekt integrovaného systému řízení provozu a bezpečnosti podnikového ICT, který byl realizován pro Dopravní podnik města Brna, zaujal porotu především díky jeho relativně velmi nízkému rozpočtu a krátké době implementace.


 
Robert Bosch Energy and Body Systems
  

- Inzerce -

Konference eIDAS od teorie k praxi

ExponetSeznamte se s dopady nařízení eIDAS po 1.7. 2016 a mezidobí před uveřejněním zákona o službách vytvářejících důvěru. Účastníci zářijové konference eIDAS od teorie k praxi budou podrobně seznámeni s podobou zákona o službách vytvářejícíh důvěru pro elektronické transakce (dále ZSVD).

  

- Inzerce -

Digitalizace chystá nové výzvy, buďte na ně připraveni

CIO AgendaDigitalizace se rozšiřuje a internet proniká hlouběji do všech procesů firem. Tyto změny se odrážejí nejen v oblasti prodeje, ale také vytváří nové prostředí pro interní klienty společností. Jaké výzvy přináší pro CIOs a jaká je jejich úloha v tomto vývoji? Odpovědi najdete na konferenci CIO Agenda, organizované společností Blue Events, 4. října 2016 v Park Inn Hotelu Prague.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
RSS kanál
Časopis IT Systems
IT Systems 7-8/
IT Systems 6/
IT Systems 5/
IT Systems 4/
Oborové a tematické přílohy
příloha #1 7/
příloha #1 6/
příloha #1 5/
příloha #1 4/