google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> IT Business - 2. 3. 2016 15:14

Martin Kováč je novým ředitelem divize Dynamics české pobočky Microsoftu

Martin Kováč, Microsoft DynamicsMartin Kováč vystřídal Václava Urbana na pozici ředitele divize Microsoft Dynamics české pobočky Microsoftu. Urban v Microsoftu zůstává a bude nově zodpovědný za posílení partnerského kanálu primárně v oblasti cloudových řešení. Martin Kováč působí v českém Microsoftu necelé dva roky a věnoval se především produktu Microsoft Dynamics CRM. Předtím pracoval ve společnosti S&T Group na různých manažerských pozicích se zaměřením na dodávky CRM řešení.



Martin Kováč vystudoval bankovnictví na Technické univerzitě v Košicích. Ve volném čase se věnuje jachtingu a rád si zahraje golf.


 

Banner

  

- Inzerce -

Nové nápady a inovace v IT - jak to vidí studenti?

ČVUT, Nové nápady a inovace v ITTechnické a programovací soutěže probíhají na českých vysokých školách každý rok. Soutěží se nejen o hodnotné ceny, ale také o možnost prezentovat se inovativním firmám a společnostem, které soutěže podporují. Jedním z partnerů mezinárodní studentské organizace BEST, která tyto soutěže pořádá, je i největší česká automobilka ŠKODA AUTO.

  

- Inzerce -

Automatizace s novou JIRA Service Desk

MorosystemsJe váš tým zasekaný velkým množstvím opakujících se úkolů? Řešením je automatizace, jež pomůže odlehčit zátěž kladenou na vaše agenty, kteří se pak mohou soustředit na řešení důležitých požadavků.