google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Dotace na vývoj ICT

Vývoj nových ICT řešení a ICT nástrojů je v dnešní době zásadní, ale finančně velice náročný proces.

1. až 3. díl >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

1. až 6. díl >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 6. díl >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

1. až 17. díl >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> IT Business - 8. 3. 2016 13:12

Konference Meet Magento v Praze nabídne rozvoj znalostí v oblasti eCommerce

Meet MagentoNa trhu existuje několik eCommerce platforem, ale již delší dobu Magento patří k  nejvíce populárním platformám eCommerce. Komunita jeho uživatelů se rozrůstá, stejně jako zvučné globální reference firem z nejrůznějších odvětví. Mnoho z nich našlo recept k úspěchu na některé ze zahraničních konferencí Meet Magento. Letos poprvé zavítá na konci března konference Meet Magento i do Prahy.



Meet Magento se uskuteční 31.3.2016 v pražském hotelu Pyramida a účastníci se mohou těšit nejen na zajímavá témata a řečníky, ale také na večerní neformální část zaměřenou na networking.

Úvodem konference představí Thomas Goletz, předseda neziskové organizace Meet Magento, samotnou asociaci, jež umožňuje všem typům obchodníků získat přístup k online obchodním modelům a technologiím. Mezi řečníky nebude chybět ani celosvětově uznávaný Magento evangelista Ben Marks, který nastíní nové příležitosti pro developery i pro obchodníky. K významným hostům konference patří také Guido Jansen, jenž od roku 2004 pomáhá mnoha značkám tvořit a optimalizovat online komunikaci se zákazníky.

Meet Magento Czech republic

O strategie, jak co nejlépe zvládnout eCommerce, se podělí Sergey Lysak, CEO společnosti Eltrino, a během konference představí svá doporučení a tipy také další světoví odborníci odvětví jako Sergey Sundukovskiy, Igor Bondarenko, Alexander Stelmakh nebo Stanislav Puffler, jenž má bohaté zkušenosti s marketingovými strategiemi, optimalizací konverze a rozvojem značek.

„Zvýšit interakci se zákazníky není složité, jen se musí vědět, jak na to. Stejně tak může být jakýkoliv internetový obchod povýšený na novou vyšší úroveň,“ uvádí Maxim Mironenko, COO ve společnosti Neklo, která konferenci v Praze pořádá. „Setkání komunity Magento jsou ve světě běžná, ale v České republice i na Slovensku zatím chybí, tak jsme se rozhodli přinést unikátní možnost takového setkání i do Prahy.“

Magento

Hlavním partnerem Meet Magento 2016 se stala společnost Microsoft, která pro hosty této události připravila na 1.4.2016 workshopy zaměřené na Microsoft Azure. Mezi partnery konference jsou dále společnosti Lundegaard, ARTIO, Inchoo nebo Snowdog.

Více informací o akci, kterou organizuje společnost Neklo, naleznete na http://cz.meet-magento.com


 

Banner

  

- Inzerce -

MES Merz monitoruje a vyhodnocuje výrobu na balících linkách ve společnosti OLMA

MES Merz, OLMAZpracování mléka má v oblasti Olomoucka, Prostějovska a Přerovska bohatou tradici, která se datuje již od konce 19. století. Záměr vybudování velké moderní mlékárny v Olomouci, s denní kapacitou 400 tisíc litrů mléka, byl realizován po roce 1965 a název OLMA, a.s. vznikl ze dvou počátečních písmen měst Olomouc a Martinov, protože tehdejší podnikové ředitelství národního podniku Severomoravské mlékárny, jehož byla OLMA součástí, se nacházelo právě v Martinově.

  

- Inzerce -

Spolehlivá data a dohledatelnost výroby díky ERP Dialog 3000Skylla

CONTROLV současné době je kladen velký důraz na kvalitu a bezpečnost potravin, z čehož vyplývají nároky na ERP systém. Producenti potravinářských výrobků musejí být schopni prokázat původ jednotlivých surovin a polotovarů, jejich přesné množství ve výrobku, ale také konkrétní šarži jednotlivých surovin a materiálu. S tím také souvisí zpětná dohledatelnost kterékoli šarže napříč všemi výrobky.