google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Fest 2016
 
Tematické seriály

Dotace na vývoj ICT

Vývoj nových ICT řešení a ICT nástrojů je v dnešní době zásadní, ale finančně velice náročný proces.

1. až 2. díl >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

1. až 6. díl >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 6. díl >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

1. až 13. díl >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Ixtent přináší na český trh řešení unblu pro komunikaci mezi návštěvníkem a provozovatelem webu

IxtentSpolečnost Ixtent navázala obchodní partnerství se švýcarskou společností unblu Inc., která poskytuje stejnojmenné řešení pro online interaktivní komunikaci a sdílení informací mezi návštěvníkem a provozovatelem webových stránek. Ixtent se tak stává prvním implementačním partnerem a dodavatelem tohoto řešení pro Českou republiku a Slovensko.




Řešení unblu umožňuje kromě online textové, audio a video komunikace také sdílené prohlížení webových stránek či dokumentů. Návštěvník a operátor webu tak mohou sdílet stejný pohled na webové stránky či dokument, společně je procházet či upravovat jejich obsah.

„Web je stále důležitějším prodejním nástrojem. Zjišťujeme však, že tomuto kanálu chybí osobní kontakt, který je často kritickým faktorem úspěšného prodeje. Pokud zákazník rychle nenalezne, co hledá, a není mu poskytnuta možnost osobního kontaktu, opouští webové stránky. Hlavním trendem se proto stává online zákaznická podpora, která umožní snadno a v reálném čase obsloužit (potencionálního) zákazníka a poskytnout mu přesvědčivým způsobem informace, které ho zajímají,“ říká Roman Knapp, obchodní ředitel společnosti Ixtent.

„Firmy a organizace využívající unblu na svých webových stránkách mohou v reálném čase komunikovat s potencionálními nebo stávajícími zákazníky, navigovat je při hledání na webových stránkách, poskytnout jím dodatečné informace k nabízeným produktům či službám, případně s nimi okamžitě sjednat objednávku či smlouvu,“ říká Knapp.



 
  

- Inzerce -

Software jako služba DPDC Protection

DPDCZprovoznění vlastního zálohování firemních dat je spojeno s vysokou primární investicí, nákupem licencí zálohovacího softwaru, s nutností nastavení a kontroly správného fungování. V případě in-house implementace musí mít společnost kvalifikované zaměstnance, kteří zálohování obsluhují, řeší potenciální problémy v režimu 24/7 a starají se o licence.

  

- Inzerce -

Komunikace pomocí EDI a implementace komplexního řešení ve výrobní firmě TRCZ

TRCZ, AimtecSpolečnost TRCZ, s.r.o., je dceřinou společností japonského koncernu Tokai Rika, jednoho z největších světových výrobců automobilových dílů. Závod vybudovaný v roce 2003 u severočeských Lovosic je jedním ze dvou výrobních podniků skupiny Tokai Rika v Evropě.