facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Ixtent přináší na český trh řešení unblu pro komunikaci mezi návštěvníkem a provozovatelem webu

IxtentSpolečnost Ixtent navázala obchodní partnerství se švýcarskou společností unblu Inc., která poskytuje stejnojmenné řešení pro online interaktivní komunikaci a sdílení informací mezi návštěvníkem a provozovatelem webových stránek. Ixtent se tak stává prvním implementačním partnerem a dodavatelem tohoto řešení pro Českou republiku a Slovensko.



Řešení unblu umožňuje kromě online textové, audio a video komunikace také sdílené prohlížení webových stránek či dokumentů. Návštěvník a operátor webu tak mohou sdílet stejný pohled na webové stránky či dokument, společně je procházet či upravovat jejich obsah.

„Web je stále důležitějším prodejním nástrojem. Zjišťujeme však, že tomuto kanálu chybí osobní kontakt, který je často kritickým faktorem úspěšného prodeje. Pokud zákazník rychle nenalezne, co hledá, a není mu poskytnuta možnost osobního kontaktu, opouští webové stránky. Hlavním trendem se proto stává online zákaznická podpora, která umožní snadno a v reálném čase obsloužit (potencionálního) zákazníka a poskytnout mu přesvědčivým způsobem informace, které ho zajímají,“ říká Roman Knapp, obchodní ředitel společnosti Ixtent.

„Firmy a organizace využívající unblu na svých webových stránkách mohou v reálném čase komunikovat s potencionálními nebo stávajícími zákazníky, navigovat je při hledání na webových stránkách, poskytnout jím dodatečné informace k nabízeným produktům či službám, případně s nimi okamžitě sjednat objednávku či smlouvu,“ říká Knapp.


 
  

- Inzerce -

Přínos elektronické spisové služby, a co vše vám tato aplikace pomůže vyřešit

ICZSpolečnost ICZ, a. s., vznikla v roce 1997 spojením významných IT firem v České a Slovenské republice. Jednou z těchto firem byla společnost EXPRIT, spol. s r. o., která se již od roku 1991 zabývala vývojem aplikačního programového vybavení pro vedení elektronické spisové služby. Tímto krokem byl položen základní kámen pro vznik produktu ICZ e-spis.

  

- Inzerce -

Využijte příležitosti a připravte své zákazníky na kybernetické hrozby

Sophos NEXT-GEN IT SecurityUž nyní se setkáváme s názorem, že letošní rok je rokem ransomware. A není se čemu divit. Počet a především míra úspěšnosti ransomware útoků výrazně roste, a cílem se vedle běžných koncových uživatelů stále častěji stávají i velké organizace, u kterých se sice předpokládá určitá míra zabezpečení, ale u kterých praxe ukazuje, že zabezpečení jejich IT infrastruktury dostatečné není.

ABSL konference
Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
Soutěž - TRUST Car 230 Volt Power Socket s USB
RSS kanál
Časopis IT Systems
IT Systems 7-8/
IT Systems 6/
IT Systems 5/
IT Systems 4/
Oborové a tematické přílohy
příloha #1 7-8/
příloha #1 6/
příloha #1 5/
příloha #1 4/