google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Ixtent přináší na český trh řešení unblu pro komunikaci mezi návštěvníkem a provozovatelem webu

IxtentSpolečnost Ixtent navázala obchodní partnerství se švýcarskou společností unblu Inc., která poskytuje stejnojmenné řešení pro online interaktivní komunikaci a sdílení informací mezi návštěvníkem a provozovatelem webových stránek. Ixtent se tak stává prvním implementačním partnerem a dodavatelem tohoto řešení pro Českou republiku a Slovensko.



Řešení unblu umožňuje kromě online textové, audio a video komunikace také sdílené prohlížení webových stránek či dokumentů. Návštěvník a operátor webu tak mohou sdílet stejný pohled na webové stránky či dokument, společně je procházet či upravovat jejich obsah.

„Web je stále důležitějším prodejním nástrojem. Zjišťujeme však, že tomuto kanálu chybí osobní kontakt, který je často kritickým faktorem úspěšného prodeje. Pokud zákazník rychle nenalezne, co hledá, a není mu poskytnuta možnost osobního kontaktu, opouští webové stránky. Hlavním trendem se proto stává online zákaznická podpora, která umožní snadno a v reálném čase obsloužit (potencionálního) zákazníka a poskytnout mu přesvědčivým způsobem informace, které ho zajímají,“ říká Roman Knapp, obchodní ředitel společnosti Ixtent.

„Firmy a organizace využívající unblu na svých webových stránkách mohou v reálném čase komunikovat s potencionálními nebo stávajícími zákazníky, navigovat je při hledání na webových stránkách, poskytnout jím dodatečné informace k nabízeným produktům či službám, případně s nimi okamžitě sjednat objednávku či smlouvu,“ říká Knapp.


 
  

- Inzerce -

Nové vydání časopisu IT Systems

IT Systems 5/2017Nenechte si ujít nové vydání časopisu IT Systems, ve kterém jsme se věnovali především automatizaci a modernímu řízení obchodních a logistických procesů. Přinášíme také přehled úspěšných metod, jak získat na internetu nové zákazníky a seznámit se můžete s jedním z nástrojů Managementu 3.0 – technikou Moving Motivators, který vám pomůže lépe pracovat s vnitřní motivací. Zabýváme se i otázkou možné obrany proti cíleným kybernetickým útokům označovaným jako CEO fraud.

  

- Inzerce -

Nové nápady a inovace v IT - jak to vidí studenti?

ČVUT, Nové nápady a inovace v ITTechnické a programovací soutěže probíhají na českých vysokých školách každý rok. Soutěží se nejen o hodnotné ceny, ale také o možnost prezentovat se inovativním firmám a společnostem, které soutěže podporují. Jedním z partnerů mezinárodní studentské organizace BEST, která tyto soutěže pořádá, je i největší česká automobilka ŠKODA AUTO.