google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Dassault - SolidWorks
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> Analýzy - 3. 2. 2016 13:37

Evropany lákají chytré hodinky

chytré hodinkyZ mezinárodního průzkumu společnosti Kentico Software vyplynulo, že v blízké budoucnu si chytré hodinky hodlá pořídit asi třetina obyvatel Evropy, bezmála čtvrtina pak dokonce již v tomto roce. Zatím je v ČR vlastní jen dvě procenta účastníků průzkumu, ale v Německu už je to sedm procent a zájem o ně neustále roste.



Většina dotazovaných hodlá chytré hodinky používat pro osobní potřebu (71 %), zbylých 29 procent pak k pracovním i osobním účelům. Spotřebitelé vidí hlavní přínos chytrých hodinek v možnosti:

  • Přijímání a odesílání e-mailů a zpráv a upozornění na nadcházející schůzky, novinky na sociální sítích nebo pohybu na bankovním účtu (46 %)
  • Navigace při chůzi a cestování osobní či hromadnou dopravou (37 %)
  • Telefonické a video hovory (32 %)
  • Bezpečnostní monitoring – sledování aktuální polohy seniorů, dětí nebo zvířat (27 %)
  • Sledování pohybové aktivity a spalování kalorií (21 %)

Mezi další výhody pak podle dotazovaných patří možnost platit s hodinkami v online obchodech a spravovat své online bankovnictví (15 %), sledovat videa a poslouchat hudbu (14 %) nebo pořizovat fotografie a videa (13 %). 54 procent Evropanů si chytré hodinky dosud nepořídilo kvůli jejich ceně, dalších 40 % zatím nevidí pro jejich pořízení dostatek důvodů.

chytré hodinky - infografika
chytré hodinky - infografika
chytré hodinky - infografika

 
  

- Inzerce -

Brněnské datacentrum itself obnovilo prestižní certifikaci

itselfDatacentrum ryze české společnosti itself s.r.o. opětovně získalo mezinárodní certifikaci ISAE 3402/SSAE 18 Typ ll, která zaručuje vysoké bezpečnostní a procesní standardy poskytovaných housingových služeb.

  

- Inzerce -

Enehano Solutions: ABM a umělá intelligence Einstein nově v CRM Salesforce

EnehanoUmělá inteligence a prediktivní analýza pomáhají firmám cílit na vhodné zákazníky. Světová CRM jednička Salesforce v těchto dnech představila řešení pro Account-Based Marketing (ABM), který je čím dál více skloňovaným pojmem v oblasti B2B. Díky umělé inteligenci Einstein dokáže Salesforce firmám pomoci personalizovat kampaně a přesně zacílit na vhodné zákazníky. Novinky začali na českém trhu implementovat odborníci z Enehano Solutions.