Techniatranscat
google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Dotace na vývoj ICT

Vývoj nových ICT řešení a ICT nástrojů je v dnešní době zásadní, ale finančně velice náročný proces.

1. až 3. díl >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

1. až 6. díl >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 6. díl >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

1. až 17. díl >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> IT Projekty - 4. 2. 2016 9:54

EFAFLEX bude řídit nový expediční sklad pomocí SappyWMS

EFAFLEX Sappy WMSSpolečnost EFAFLEX, která vyrábí rychloběžná průmyslová vrata, vybaví svůj nový expediční sklad pomocí nástroje SappyWMS od společnosti AIMTEC. Cílem nasazení tohoto moderního WMS řešení je zefektivnit logistické procesy a uspořit na skladování. SappyWMS je řešení určené pro komplexní řízení vnitropodnikové logistiky v rámci systému SAP ERP, které využívá funkcionalit modulů SAP MM/WM. Splní tak požadavek firmy EFAFLEX, aby expediční zakázka složená ze dvou částí – závěsu s motorem a zárubněmi vrat, byla v celém procesu uskladnění a následné expedice kompletní.



EFAFLEX Sappy WMS Ukázka přeskladnění manipulační jednotky na pozici se zobrazení informací o naskenované HU

Celý projekt implementace systému řízení nového expedičního skladu odstartoval na začátku listopadu 2015 a je rozdělen do tří fází. V první etapě došlo k označení nového regálového skladu pro expedici, kde jsou uloženy finální produkty, které se posílají zákazníkům, případně sesterským společnostem. Každé balení vrat (závěs vrat a zárubně) představuje jednu manipulační jednotku (Handling Unit – HU). Na základě předem nastavených rozměrů každé HU je SappyWMS schopné poznat, kolik skladových míst zabere jedna HU. Také byl nastaven proces vyskladnění na expedici, kdy jsou uživatelům na skeneru zobrazována přiřazená vrata z odesílané dodávky. 

Předmětem druhé fáze, která probíhá právě nyní, je automatizace procesů k odvedení finálních výrobků včetně přeprodeje německému mateřskému závodu. Vrata přitom stále zůstanou ve stejném skladovém komplexu. Tento proces se skládá ze šesti dílčích kroků, pracných a časově náročných pro manuální zadávání. Proto bude vše automatizováno, aby dílčí procesy probíhaly na základě jednoho vstupu.

Ve třetím kroku implementace SappyWMS bude optimalizován sklad finálních výrobků podle rozměrů jednotlivých vrat a volné kapacity skladových míst. Po naskenování manipulační jednotky nabídne systém pozici, kam by se měla vrata uskladnit v závislosti na jejich rozměrech. Takto nastavený systém bude spuštěn do ostrého provozu 1. března 2016.

Vytvoření HU pro jeden balík zadáním Výrobní zakázky – systém dohledá relevantní informace z výrobní zakázky(EQ číslo, hmotnost, rozměry, materiál, odbytová zakázka, sklad a závod) a uloží do HU.
Vytvoření HU pro jeden balík zadáním Výrobní zakázky – systém dohledá relevantní informace z výrobní zakázky(EQ číslo, hmotnost, rozměry, materiál, odbytová zakázka, sklad a závod) a uloží do HU.


Hlavním přínosem SappyWMS bude on-line přehled o českých i německých zásobách, které jsou uložené v jednom skladovém komplexu. Dalším plánovaným přínosem je optimalizace skladových míst v chaoticky řízeném skladu. Na základě rozměrů jednotlivých balíků bude po naskenování vypočteno optimální skladové místo tak, aby byla kapacita skladu maximálně využita. To do budoucna umožní skladovat více balíků. Po nasazení SappyWMS by mělo také dojít ke značnému snížení nákladů na skladování výrobního materiálu, finálních výrobků i usnadnění a zrychlení vychystávání na expedici. Nastavené řešení v expedičním skladě bude možné případně rozvíjet o optimalizaci materiálových toků zásobování výroby a vstupních materiálů nebo o vedení obalových kont formou manipulačních jednotek.

Monitor výrobních zakázek
Monitor výrobních zakázek, na základě kterého je možné pro HU, které jsou uskladněny na pozici, provést finální výrobní operaci a přeprodat ze závodu na závod a následně uskladnit zpět na pozici. Monitor zobrazuje informace týkající se výrobní zakázky a ukazuje jednotlivé úspěšné stavy, případně chybové stavy. Semaforky uživateli signalizují, zda je výrobní zakázka úspěšně zpracována, zda je zpracovatelná nebo zda obsahuje nějaké chyby. Tento monitor byl připraven v rámci druhé fáze projektu a jeho funkcionalita umožňuje provádět téměř všechny procesy automaticky na pozadí dle definovaných podnikových procesů. Tento automatizmus ušetří uživateli na každé zakázce cca 10 minut času.

 


 
  

- Inzerce -

Zamykáte svůj domov? Tak proč nešifrujete firemní data?

KingstonExistuje mnoho způsobů, jak uchovávat a přenášet data, přičemž USB flash disky jsou díky svým vlastnostem jedním z nejpopulárnějších. Zatímco se rozměry těchto zařízení stále zmenšují, jejich kapacita roste, tudíž je na nich možné uchovávat velké množství dat, která mohou být pro organizaci velmi citlivá. Z toho plyne značné riziko při ztrátě nebo krádeži dat.

  

- Inzerce -

Jak zvládnout přechod na LibreOffice?

LibreOfficeMnoho firem již využívá výhod, které poskytuje volně dostupný kancelářský balík Apache OpenOffice nebo LibreOffice. Zatímco Apache OpenOffice pomalu končí svou historickou úlohu, štafetu přebírá LibreOffice, který svým uživatelům nabízí jednu novinku za druhou.