- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (27)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (39)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
IT právo
Projektové řízení
GIS - geografické informační systémy
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Co všechno musí umět dobrý e-shop?
Společnost Shoptet, která se specializuje na pronájem e-shopových řešení, sestavila několik technických i organizačních doporučení pro všechny, kteří uvažují o založení nového e-shopu, nebo už jej provozují a mají právě nyní za sebou hlavní nákupní sezónu. První čtvrtletí je v takovém případě ideální čas pro založení nebo modernizaci e-shopu. Během roku se stačí etablovat a připravit se na další hlavní nákupní sezonu.
E-shop by měl v prvé řadě mít intuitivní a snadno ovladatelnou administraci, tak aby jej provozovatel mohl spravovat bez znalostí programování a nebyl odkázaný na technickou podporu. Ideálně by měl mít funkce skladové hospodářství a možnost přímo vytvářet a evidovat nutné doklady, protože nákup dalších programů a jejich propojení s e-shopem se může prodražit. Dále by internetový obchod měl umět vytvářet uživatelské účty s odlišnými právy. Skladník potřebuje jiné informace než účetní.
Stále rostoucí trend on-line nakupování přes mobilní zařízení vyžaduje responzivní design. Dále by měl internetový obchod mít připravené produktové xml feedy pro jednotlivé porovnávače. Důležité je propojení s dopravci a výdejními místy a export pro jednotlivé dopravce. To usnadní vyřizování objednávek a jejich odesílání. Mezi základní funkce, které ulehčují práci, patří možnost vytvářet a upravovat automatické maily, jež jsou odesílány zákazníkům jako reakce na jejich objednávky.
Často opomíjené jsou statistiky. Pro provozování úspěšného e-shopu jsou ale zásadní. Je nutné sledovat návštěvnost a chování zákazníků. Vědět, která klíčová slova nakupující přivedla do e-shopu apod. Jen díky podrobným statistikám a jejich pravidelnému vyhodnocování může e-shopař efektivně spravovat a optimalizovat svůj obchod.
Mezi další nezbytnosti patří také vyladěné technické SEO. E-shop by měl mít přehlednou strukturu URL, správnou strukturu html tagů. Současně by se měl rychle načítat a mít nástroje, které pomáhají vkládat klíčová slova na správná místa. Korektní nastavení posouvá obchod ve výsledcích vyhledávání nahoru a zvyšuje šanci, že někdo na produkt klikne. Výhodou je možnost vytvářet parametrické kategorie.
březen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Formulář pro přidání akce