google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
CeBIT 2017 - vstupenky
 
Tematické seriály

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Co všechno musí umět dobrý e-shop?

e-shopSpolečnost Shoptet, která se specializuje na pronájem e-shopových řešení, sestavila několik technických i organizačních doporučení pro všechny, kteří uvažují o založení nového e-shopu, nebo už jej provozují a mají právě nyní za sebou hlavní nákupní sezónu. První čtvrtletí je v takovém případě ideální čas pro založení nebo modernizaci e-shopu. Během roku se stačí etablovat a připravit se na další hlavní nákupní sezonu.



E-shop by měl v prvé řadě mít intuitivní a snadno ovladatelnou administraci, tak aby jej provozovatel mohl spravovat bez znalostí programování a nebyl odkázaný na technickou podporu. Ideálně by měl mít funkce skladové hospodářství a možnost přímo vytvářet a evidovat nutné doklady, protože nákup dalších programů a jejich propojení s e-shopem se může prodražit. Dále by internetový obchod měl umět vytvářet uživatelské účty s odlišnými právy. Skladník potřebuje jiné informace než účetní.

Stále rostoucí trend on-line nakupování přes mobilní zařízení vyžaduje responzivní design. Dále by měl internetový obchod mít připravené produktové xml feedy pro jednotlivé porovnávače. Důležité je propojení s dopravci a výdejními místy a export pro jednotlivé dopravce. To usnadní vyřizování objednávek a jejich odesílání. Mezi základní funkce, které ulehčují práci, patří možnost vytvářet a upravovat automatické maily, jež jsou odesílány zákazníkům jako reakce na jejich objednávky.

Často opomíjené jsou statistiky. Pro provozování úspěšného e-shopu jsou ale zásadní. Je nutné sledovat návštěvnost a chování zákazníků. Vědět, která klíčová slova nakupující přivedla do e-shopu apod. Jen díky podrobným statistikám a jejich pravidelnému vyhodnocování může e-shopař efektivně spravovat a optimalizovat svůj obchod.

Mezi další nezbytnosti patří také vyladěné technické SEO. E-shop by měl mít přehlednou strukturu URL, správnou strukturu html tagů. Současně by se měl rychle načítat a mít nástroje, které pomáhají vkládat klíčová slova na správná místa. Korektní nastavení posouvá obchod ve výsledcích vyhledávání nahoru a zvyšuje šanci, že někdo na produkt klikne. Výhodou je možnost vytvářet parametrické kategorie.


 
  

- Inzerce -

Bezplatné vstupenky na CeBIT 2017

(pondělí 20. - pátek 24. března)


CeBIT 2015Čtenářům titulů vydávaných vydavatelstvím CCB spol. s r. o. nabízíme bezplatné elektronické vstupenky (eTickets) - permanentní vstupenky platné po celou dobu konání veletrhu.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
RSS kanál
Časopis IT Systems
IT Systems 1-2/
IT Systems 12/
IT Systems 11/
IT Systems 10/
Oborové a tematické přílohy
příloha #1 1-2/
příloha #1 11/
příloha #1 10/
příloha #1 9/