facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Co všechno musí umět dobrý e-shop?

e-shopSpolečnost Shoptet, která se specializuje na pronájem e-shopových řešení, sestavila několik technických i organizačních doporučení pro všechny, kteří uvažují o založení nového e-shopu, nebo už jej provozují a mají právě nyní za sebou hlavní nákupní sezónu. První čtvrtletí je v takovém případě ideální čas pro založení nebo modernizaci e-shopu. Během roku se stačí etablovat a připravit se na další hlavní nákupní sezonu.



E-shop by měl v prvé řadě mít intuitivní a snadno ovladatelnou administraci, tak aby jej provozovatel mohl spravovat bez znalostí programování a nebyl odkázaný na technickou podporu. Ideálně by měl mít funkce skladové hospodářství a možnost přímo vytvářet a evidovat nutné doklady, protože nákup dalších programů a jejich propojení s e-shopem se může prodražit. Dále by internetový obchod měl umět vytvářet uživatelské účty s odlišnými právy. Skladník potřebuje jiné informace než účetní.

Stále rostoucí trend on-line nakupování přes mobilní zařízení vyžaduje responzivní design. Dále by měl internetový obchod mít připravené produktové xml feedy pro jednotlivé porovnávače. Důležité je propojení s dopravci a výdejními místy a export pro jednotlivé dopravce. To usnadní vyřizování objednávek a jejich odesílání. Mezi základní funkce, které ulehčují práci, patří možnost vytvářet a upravovat automatické maily, jež jsou odesílány zákazníkům jako reakce na jejich objednávky.

Často opomíjené jsou statistiky. Pro provozování úspěšného e-shopu jsou ale zásadní. Je nutné sledovat návštěvnost a chování zákazníků. Vědět, která klíčová slova nakupující přivedla do e-shopu apod. Jen díky podrobným statistikám a jejich pravidelnému vyhodnocování může e-shopař efektivně spravovat a optimalizovat svůj obchod.

Mezi další nezbytnosti patří také vyladěné technické SEO. E-shop by měl mít přehlednou strukturu URL, správnou strukturu html tagů. Současně by se měl rychle načítat a mít nástroje, které pomáhají vkládat klíčová slova na správná místa. Korektní nastavení posouvá obchod ve výsledcích vyhledávání nahoru a zvyšuje šanci, že někdo na produkt klikne. Výhodou je možnost vytvářet parametrické kategorie.


 
POINT.X
  

- Inzerce -

Využití technologií pro identifikaci a sběr výrobních dat v informačním systému KARAT

KARATČárové kódy, QR kódy, RFID čipy, Wi-Fi… Tyto a mnohé další technologie či funkce patří mezi základní stavební kameny, jež dláždí cestu procesům výrobních společností, které se vydaly cestou označovanou jako Průmysl 4.0 nebo také 4. průmyslová revoluce.

  

- Inzerce -

Jak Netmail oblékl náš hotel do G Suite

NetmailLázeňský hotel Pawlik a k němu přilehlé Aquaforum jsou ve Františkových Lázních pojmem. Dokonce tam existuje i stejnojmenná železniční zastávka. „My nejsme hotel v lázních, my jsme lázně,“ říká Michal Odvody, vedoucí IT oddělení.