google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> IT Business - 25. 1. 2016 14:17

České Radiokomunikace budou nabízet své ICT služby i přes partnery

ČRaČeské Radiokomunikace (ČRa) rozšiřují způsob prodeje svých ICT služeb a produktů spuštěním dalšího prodejního kanálu - partnerského prodeje. Prostřednictvím partnerů budou nabízet především služby a produkty v oblasti cloudu a datových center. Spolupráce s partnery bude obsahovat jak přeprodej či zprostředkování obchodu, tak i možnost kombinace produktů a služeb ČRa s vlastními službami partnerů.



„Díky partnerskému prodeji budeme schopni nabídnout naše služby mnohem širšímu okruhu zákazníků a zároveň se budeme moci zaměřit na profesionální poradenství a propracovaná technická řešení, která připravujeme každému zákazníkovi individuálně. Kromě nového prodejního kanálu letos chystáme i novinku v podobě online kompetenčního centra, které by mělo shrnovat všechny důležité informace o tom, jak řešit interní IT prostřednictvím cloudu nebo datových center,“ vysvětluje Petr Sichrovský, obchodní ředitel ČRa.


 
  

- Inzerce -

Enehano Solutions: ABM a umělá intelligence Einstein nově v CRM Salesforce

EnehanoUmělá inteligence a prediktivní analýza pomáhají firmám cílit na vhodné zákazníky. Světová CRM jednička Salesforce v těchto dnech představila řešení pro Account-Based Marketing (ABM), který je čím dál více skloňovaným pojmem v oblasti B2B. Díky umělé inteligenci Einstein dokáže Salesforce firmám pomoci personalizovat kampaně a přesně zacílit na vhodné zákazníky. Novinky začali na českém trhu implementovat odborníci z Enehano Solutions.

  

- Inzerce -

Brněnské datacentrum itself obnovilo prestižní certifikaci

itselfDatacentrum ryze české společnosti itself s.r.o. opětovně získalo mezinárodní certifikaci ISAE 3402/SSAE 18 Typ ll, která zaručuje vysoké bezpečnostní a procesní standardy poskytovaných housingových služeb.