facebook LinkedIN LinkedIN - follow

ARBES Technologies a Finamis spustili digitální onboarding

ARBES Technologies a slovenská společnost Finamis, která se v loňském roce stala součástí skupiny ARBES Group, společně nabízejí novou službu. Automatizovaný onboarding ve finančním segmentu je on-line nástroj pro získání a zpracování údajů o klientech a vyřizování jejich požadavků. Tak pomáhá organizacím poskytující na trhu investiční a finanční služby v lepším vedení a administraci a mění přístup k získávání nových klientů.



Digitální onboarding umožňuje efektivně řídit úkoly, a procesy od backoffice až po řízení vztahu finančního poradce s klientem. Také v segmentu finančních institucí představuje významnou pomoc. Už tak není nutné, aby klienti chodili na pobočku, pokud si chtějí založit nový účet, vzít si půjčku, nebo naopak investovat své finanční prostředky. Digitální onboarding usnadňuje řadu servisních úkonů spojených s uzavřením nové smlouvy, nebo při změnách ve finančních produktech a zároveň zvýšit efektivitu prodeje a cross či up-sellingu dalších služeb. Díky tomu dochází k výraznému zjednodušení přístupů klientů k těmto službám.

Finamis vyvinul modul samostatně, jako součást svého softwarového produktu AMS-WEB. „Nástroj je vhodný nasadit a využívat v institucích, které chtějí být pro své klienty atraktivní, rychlí a být blíže, respektive doslova na jeden klik svým klientům. Softwarový produkt AMS-WEB s digitálním onboardingem je připraven na implementaci u poskytovatelů finančních služeb,“ vysvětluje Gabriel Gulyáš, marketingový manažer společnosti Finamis.

Výhody zavedení onboarding služby:

  • Úspora času finančního agenta; 
  • plně digitalizovaný proces založení nového klienta;
  • možnost připojit verifikaci na základě biometrických znaků, tzv. BioSign;
  • synergie při využití informací pro automatizované finanční poradenství, tzv. Robo-advisory;
  • příprava dokumentace a investičních strategií; 
  • úspora času a eliminace opakujících se činností při zpracování údajů a informací od klienta v centrále;
  • bezpapírová administrace šetrná k životnímu prostředí;
  • • koncový klient pro aktivaci potřebuje pouze občanský průkaz.

Pro koho je onboarding služba určena:

  • Finanční instituce (banky, investiční firmy, obchodníci s cennými papíry apod.);
  • finanční zprostředkovatelé;
  • privátní bankéři.

 
  

- PR -

Signys Logistics: Řízení skladů přes mobilní aplikaci efektivně a online!

Moderní logistika vyžaduje efektivní a spolehlivé řešení pro řízení skladů a sledování zásob. S aplikací Signys Logistics a modu­lem řízených skladů WMS Signys máte na dosah ruky nástroje, které vám umožní zvýšit efektivitu vašich logistických operací a dosáhnout tak co nejvíce optimálního využití zdrojů.

  

- PR -

7 vlastností ERP systému, které dělají uživatelům radost

Kdy je ovládání ERP systému poho­dl­né? Když mohou jeho uživatelé snadno a efektivně pracovat s potřebnými funkcemi a informacemi bez zbytečných obtíží. Tím se zvýší produktivita jejich práce, omezí se chybovost a firma poroste.