facebook LinkedIN LinkedIN - follow

TOP 10 Systémových integrátorů roku 2007

DELTAX Systems a.s. - Profil společnosti a referenční projekty systémové integrace

A. Přihlašovatel - základní údaje o společnosti

Plný název společnosti:DELTAX Systems a.s.
Adresa:Lighthouse Towers, Jankovcova 1569/2c, 170 00 Praha 7
Fakturační adresa (je-li jiná):
WWW:www.deltax.cz
IČ:49241451DIČ:CZ49241451
Oprávněná osoba:
(tel., e-mail):
Ing. Petr Menclík, ředitel společnosti
+420 251 029 260, petr.menclik@deltax.cz
Kontaktní osoba:
(tel., e-mail):
Ing. Robert Ehlen, manažer marketingu
+420 251 029 210, robert.ehlen@deltax.cz

B. Dodavatel – základní údaje o společnosti

Plný název společnosti:
Adresa:
Fakturační adresa (je-li jiná):
WWW:
IČ:DIČ:
Oprávněná osoba:
(tel., e-mail):
Kontaktní osoba:
(tel., e-mail):

C. Základní údaje o systémové integraci

Obrat projektů v roce 2005 a 2006, kde firma působila jako systémový integrátor (pokud můžete uvést ): 2005 [tis.Kč]2006 [tis.Kč]
155.000246.000
Počet odborníků firmy zabývajících se systémovou integrací v letech 2005 a 2006: 20052006
76120

D. Základní údaje o referenčních projektech systémové integrace

Název 1. projektuAutomatizovaný systém monitorování kmitočtového spektra
Zákazník (pokud můžete uvést)Český telekomunikační úřad
Stručná charakteristika projektu
Toto jedinečné integrované řešení automatizovaného sledování rádiového spektra bylo a je implementováno na celém území České republiky. Sledování rádiového spektra je klíčovou součástí jeho správy, která je prováděna v duchu doporučení ITU. Tento systém kombinuje nejpokročilejší sledovací a měřící technologii, která v reálném čase zajišťuje automatizaci složitých procesů, včetně zabudovaného ukládání dat. Nový komplexní systém byl vytvořen jako silně integrovaný projekt včetně komplexní správy projektu, reinženýrinku procesů, výzkumu, vývoje a instalace sledovacích vozidel, mobilních sledovacích stanic, stabilních sledovacích stanic, kompletní implementace infrastruktury IT a vývoje aplikačního softwaru. Systém provozuje státní orgán - národní telekomunikační regulátor – Český telekomunikační úřad. Projekt byl realizován jedním generálním dodavatelem – ROHDE & SCHWARZ – Praha, s.r.o., za pomoci několika subdodavatelů, např. ROHDE & SCHWARZ GmbH & Co.KG, Techniserv, s.r.o. a DELTAX Systems a.s. jako dodavatel kompletní IT části projektu, systémové integrace, projektového řízení, metodiky, podpory a vývoje SW – celkový rozsah projektu ve stovkách mil. Kč.
Finanční objem dokončených etap projektu (pokud můžete uvést)
Rok zahájení2004a ukončení projektu2007
Uveďte největší překážku pro dosažení úspěchu
Navržení robustního systému tvořeného řadou podsystémů jako jsou dálkově i místně řízené sledovací stanice, mobilní sledovací stanice, sledovací vozidla, sklad dat a rozsáhlá komunikační infrastruktura. Všechny tyto podsystémy je nutné v reálném čase řídit z téměř libovolného místa. Bylo třeba zajistit novou kvalitativní úroveň kontroly kombinací všech podsystémů včetně jejich komunikačního napojení a doplnit aplikačním SW s komplexní infrastrukturou IT. Propracovaný softwarový pracovní tok nyní dokáže pomocí 200 uživatelských formulářů automatizovat 25 procesů. Centrální databáze ukládá data v přibližně 350 tabulkách (datový sklad pojme přibližně 20 terabajtů výsledků měření, registrů a dalších dat).
Řešení IT prostředí muselo zajistit integraci všech součástí, zahrnutí dříve používaných IT podsystémů ČTÚ, provázání s dalšími provozovanými systémy a přeměnu ručních postupů v kancelářích na softwarové pracovní toky s vysokým stupněm automatizace.
Uveďte alespoň tři důvody spokojenosti zákazníka
1. Největším přínosem pro uživatele systému a další pracovníky ČTÚ je několikrát vyšší kvalita kontroly rádiového spektra vedoucí k výrazně vyššímu množství dat a k jejich podstatně hlubšímu vyhodnocení, aniž by bylo nutno nasazovat více pracovníků. Efektivita kontroly rádiového spektra je několikrát vyšší díky revoluční koncepci integrace nejpokročilejší sledovací a měřící technologie s nejnovějšími prostředky IT do jednoho komplexního systémového řešení.
2. Vysoce výkonný a nově řešený integrovaný systém IT poskytuje rychlý a spolehlivý přehled rádiového spektra, což ČTÚ umožňuje realizovat své závazky k veřejnosti zodpovědným způsobem a bez jakýchkoli kompromisů. Reakční doba ČTÚ na neobvyklé události (např. nelegální vysílání) dnes činí jen minuty - ne hodiny nebo dny, jako dříve.
3. Automatizovaná podpora projektu - intranetový projektový portál (platforma eSynergy) pro celý tým (50 uživatelů ze 4 právních subjektů), plně elektronická řízená dokumentace se znalostní bází, plná automatizace hlavních pracovních toků, integrace podpory jakosti procesů včetně plánování, integrované řízení 7 subprojektů/týmů, dělená práva a bezpečnost přístupu umožňující důvěrnou i sdílenou komunikaci na více bezpečnostních úrovních (řídící výbor, výkonný výbor, týmy, jednotlivé firmy - jejich zaměstnanci a jednotlivé subprojekty - jejich členové)
4. Metodika řízení projektu v souladu se standardy PMI a ISO10006 přizpůsobená „na míru“ projektu.

Název 2. projektuB2B4G - Efektivní řízení obchodních vztahů a elektronické komunikace
Zákazník (pokud můžete uvést)Globus ČR, k.s..
Stručná charakteristika projektu
Projekt řeší implementaci B2B produktu ve společnosti Globus, který má zajistit efektivní řízení obchodních vztahů komunikace a minimalizaci „papírové“ formy komunikace a tím i spojené zpřesnění informací a minimalizace datových chyb. Výsledný produkt B2B4C (Business to Business for Commerce) poskytuje řízenou elektronickou více-kanálovou komunikaci s obchodními partnery (odběratel/dodavatel). Více-kanálová komunikace je možná od standardního EDI přes email, WS, ebXML až po portál. Veškerá komunikace je plnohodnotně zabezpečená a vybrané dokumenty např. faktura jsou zároveň elektronicky podepsány a volitelně i šifrovány. Informace a dokumenty jsou logicky propojovány (od objednávky, po dodací list, příjemku až fakturu) a kdykoli přístupné oběma stranám na multi-jazyčném webovém portálu. Řešení otvírá a zprůhledňuje obchodním partnerům jejich veškerou vzájemnou komunikaci tak, že obchodní partner získává komplexní přehled o pohybu dokladů a stavu v jakém se doklady právě nacházejí. Produkt nabízí zasílání definovanými kanály včetně portálu i různé reporty o prodeji zboží, skladovým stavu a další. Silnou stránkou je možnost manažerské konfigurace procesů, pomocí čehož lze dynamicky přizpůsobovat aktuální strategii nákupu, sourcingu a dalších nákupních a logistických procesů. Např. složité interní schvalovací flow nabídky zboží a akcí a s tím spojená správa dodavatelského katalogu zboží. Tento katalog mohou partneři spravovat přímo prostřednictvím portálu popř. technickými zprávami PRICAT. Portál lze libovolně uživatelsky konfigurovat a přístup k jednotlivým informacím řídit pomocí rolí, včetně generování různých dokumentů např. faktura, dodací list přímo na portálu včetně elektronického podpisu. Veškeré procesy umožňují automatický controlling a alerting včetně uživatelského workflow, které navíc umožňuje možnost delegace a zástupnosti.
Finanční objem dokončených etap projektu (pokud můžete uvést)
Rok zahájení2005a ukončení projektu2007
Uveďte největší překážku pro dosažení úspěchu
Chybějící standardy pro vybrané dokumenty a nevhodné formáty a omezení EDI.
Uveďte alespoň tři důvody spokojenosti zákazníka
1. Snížení nákladů v procesu nabízení, objednávaní a dodání zboží. Snížení počtu administrativních pracovníků a jejich mzdových nákladů a to se současným nárůstem obchodních partnerů.
2. Snížení nákladu na obchodní komunikaci obecně, minimalizace tisku. Veškeré faktury jsou elektronicky podepsané.
3.Vzájemná informovanost s automatickým alertingem např. do požadovaného datumu nebyla objednávka potvrzena apod. Logické vazby dokumentů a možnost sledování „perfect order“. Aktuální reporty pro dodavatele, čímž sami mohou lépe řídit vlastní výrobu a sklady.