AutoCont zajišťuje provoz
aplikace pro splátkový prodej společnosti GE Capital Multiservis
GE Capital Multiservis je největší česká finanční společnost
specializovaná na financování spotřebitelských nákupů prostřednictvím
spotřebitelských úvěrů.
Obecný popis a výchozí stav
V současné době nabízí GE Capital Multiservis své služby v síti 4000
prodejen. Aby bylo možné vyřizovat spotřebitelské úvěry plně
elektronickou cestou (za pomoci Internetu), zavedla společnost
Multiservis u obchodníků speciální aplikaci PC@POS, která poskytování
úvěrů výrazně zjednodušuje. Úvěr je tedy poskytován (zpracováván i
schvalován) zcela elektronicky a je vyřízen prakticky okamžitě.
Na počátku hledala společnost Multiservis technologického partnera,
který by byl schopen zajistit tyto instalace a následný servis aplikace
PC@POS na celém území České republiky a Slovenské republiky. Součástí
této služby navíc měla být telefonická podpora (helpline) uživatelů,
tedy obchodníků na jednotlivých prodejních místech, kteří s aplikací
pracují. Ve výběrovém řízení byla vybrána společnost AutoCont CZ, která
dnes pro uživatele aplikace PC@POS v ČR a SR zajišťuje následující
služby:
. instalaci a údržbu aplikace na jednotlivých obchodních místech
. údržbu aplikace
. servis počítačů AutoCont, HP a Compaq, na kterých je aplikace
provozována
. technickou podporu uživatelů (helpline)
Technické řešení
Veškeré instalace (HW i SW) na jednotlivých obchodních místech jsou
realizovány v časech, které jsou definovány v servisní smlouvě. Podle
této smlouvy je většina případů realizována do pěti dnů od vzniku
požadavku, ale u tzv. VIP instalací, kam patří zejména obchodní řetězce,
je doba instalace zkrácena na dobu dvou dnů. Veškerý potřebný hardware
(5-20 počítačových sestav) má AutoCont neustále k dispozici v tzv.
pohotovostním skladu, což podstatnou měrou usnadňuje dodržení termínů
pro instalace. Součástí instalací je i nastavení systému a komplexní
test funkčnosti, po kterém je obchodní místo připraveno k okamžitému
vyřizování spotřebitelských úvěrů.
Servisní požadavky zákazníků jsou přijímány na jednom místě - AutoCont
Zákaznickém centru (AC ZC) - a to telefonicky nebo strukturovaným
e-mailem, vzniklým vyplněním webového formuláře. Zápisy od telefonních
operátorek a příchozí e-maily jsou zaznamenávány v CRM systému Siebel
Service a jsou podle svého typu předány buďto specialistovi Zákaznického
centra (helpline řešitel) nebo příslušnému servisnímu středisku.
Nejdříve se vždy snaží uživateli pomoci specialista ZC telefonicky.
Teprve až když je zřejmé, že problém nelze odstranit vzdálenou pomocí,
vyjíždí k zásahu technik z příslušného servisního střediska.
Použité technologie:
. Systém Siebel Service pro evidenci požadavků
. Norma ITIL pro organizaci procesů provozu
. PC AutoCont, HP a Compaq
Přidaná hodnota ze strany společnosti AutoCont CZ:
Veškeré závady a požadavky zákazníků jsou zaznamenávány a vyhodnocovány.
Sledován je jejich počet podle jednotlivých typů. Tyto poznatky jsou
dále využívány při vývoji dalších verzí aplikace a pro další zlepšování
jejího provozu. |
System
NEWS zasílá redakce edice IT Business
* Vydavatelství CCB s.r.o., Okružní 17, Brno 638 00 *Tel/Fax.:
05/45 22 27 79 System NEWS je vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále nepřejete, abychom vám
System NEWS zasílali,
kontaktujte nás prosím.
Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného redaktora
Pavla Boucníka,
|