- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Partneři webu
ITSM (ITIL) - Řízení IT
IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO
ITSM (ITIL) - Řízení IT: články
IT SYSTEMS 9/2011, 15. 10. 2011
Agilní vývoj v praxi
Označení agilní vývoj obecně vzato zahrnuje techniky, které původně vznikly na základě požadavků samotných programátorů – z jistého úhlu pohledu tedy vlastně managementu navzdory. Základ všech agilních technik, Manifest agilního vývoje softwaru,...IT SYSTEMS 9/2011, 11. 10. 2011
Správa a optimalizace provozu datových center
v roce 2012
Datová centra lze definovat jako umístění převážně serverových počítačů s mnoha infrastrukturními nebo aplikačními rolemi do jedné lokality či budovy. Jsou dlouhodobě budována a využívána společnostmi všech velikostí a zaměření. Některé si budují...IT SYSTEMS 7-8/2011, 18. 9. 2011
Jak na havarijní plány a plány obnovy ICT infrastruktury?
Každý, kdo měl na starosti chod ICT zázemí, řešil otázky v souvislosti s možnými havarijními situacemi, kdy část ICT může být z různých důvodů mimo provoz a s ním i některé firemní procesy. Předcházení těmto nestandardním stavům je dílčí část...IT SYSTEMS 7-8/2011, 2. 9. 2011
Centra sdílených služeb
jsou odpovědí na potřeby dynamických společností
Přechod firemního IT do cloudu, ať už jakoukoli formou, je nezvratným trendem dnešní informatiky. ERP systémy, unifikovaná komunikace a další aplikace se budou přesouvat do cloudu nejen ve velkých organizacích, ale významně i v organizacích...IT SYSTEMS 7-8/2011, 31. 8. 2011
Základ pro budování systémů řízení služeb IT
Nová verze normy ISO/IEC 20000 verze 2011
Letos v březnu bylo schváleno znění druhé verze normy ISO/IEC 20000-1:2011, která je základem pro budování a hodnocení systémů řízení služeb IT. Podívejme se, jaké podstatné změny nová verze přináší, a to především s ohledem na jejich praktické...IT SYSTEMS 6/2011, 30. 7. 2011
Poskytování IT služeb podle norem ISO/IEC 20000
Také svět IT služeb má svoje normy, které jsou základem systému řízení jejich kvality. Jde o soubor norem ISO/IEC 20000. Co je obsahem a smyslem těchto norem? Jak podle nich probíhá certifikace poskytovatele? Jak se liší například od velmi známých...Data warehousing a Business intelligence, 16. 7. 2011
Moderní datacentra jsou efektivní a úsporná
Technologie a trendy moderních datových center
Dnešní informační exploze je charakterizována trvalým růstem dat, jejichž celkový objem se zvětší každý rok o šedesát procent. Tato data lze rozdělit na tzv. strukturovaná (jednoduše databáze) a nestrukturovaná (soubory a vše ostatní). Charakteristické...IT SYSTEMS 6/2011, 8. 7. 2011
Efektivní správa IT (3. díl)
Inteligentní zálohování s pomocí System Center Data Protection Manager
Po přehledu možností a přínosů centralizované správy a dohledu IT nás třetí díl seriálu zavede do oblasti zálohování – konkrétně zálohování serverů, serverových aplikací a samozřejmě také klientských stanic za pomoci nástroje System Center Data...IT SYSTEMS 5/2011, 4. 6. 2011
Propojení světů teleprezence a sjednocené komunikace
Produkty pro týmovou spolupráci jsou na trhu už velice dlouho, prvním, známým už od roku 1989, byl určitě Lotus Notes. Postupně byla do těchto řešení přidávaná možnost okamžité komunikace, navíc k e-mailové komunikaci, na které byly až do té...IT SYSTEMS 4/2011, 16. 5. 2011
Efektivní správa IT (1. díl)
Je efektivní správa IT vůbec reálná?
Připravený seriál čtyř článků na téma dohledu a správy podnikové IT infrastruktury se bude věnovat situaci v oblasti IT ve většině současných společností a možnostem jejího zlepšení. Seriál vykreslí tematiku firemního IT přes celou její šíři,...Novinky ze světa CAD/CAM
Články z www.LinuxExpres.cz
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce