facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Informace o vybrané akci

Tiskni akci

Jak vytvářet dokonalou zákaznickou zkušenost

Pořadatel:  Dimension Data
Od:  29.11.2017 09:00
Do:  29.11.2017 12:30
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  Cisco Systems, V Celnici 1462/10
Město:  Praha 1
Popis:
Jak vnímají Vaši zákazníci služby kontaktního centra? Zavolají, trpělivě vyčkávají a pak raději zavěsí, protože čekání ve frontě je nekonečné? Hodilo by se vám rozšířit komunikační kanály a zjednodušit komunikaci se zákazníky? Jenže, jak celé téma uchopit, že ano? Někdy pomůže technologie, jindy správná analytika a reporting.

Připravili jsme seminář, kde Vám představíme možné řešení a zároveň otevřeme diskusi o Vašich potřebách a pohledech na dané téma. Při semináři Vás provedeme jednotlivými tématy formou demo ukázek, nad kterými bude následovat diskuse.

Pokud vás zajímají aktuální trendy, stáhněte si zdarma souhrnné závěry Global Customer Experience Benchmarking Reportu

WWW stránka:  http://ddakademie.cz/jak-vytva...
Vstupné/konferenční
poplatek:  
Vstupné zdarma
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Seminář
Kategorie:  IT business
Kontaktní osoba:
Hana Hervířová
e-mail: hana.hervirova@dimensiondata.com
Přiložené soubory:  
Mediální partner:  

Vytvoř novou akci na základě této