HLEDEJ
 V SEKCI
 

13. listopadu 2002

| registrace ZDARMA | starší čísla | odhlášení | ceník inzerce

Aktuální čislo

Předplatné časopisu IT System - Akce

Obsah OfficeNEWS

Kancelářské aplikace
Compaq Tablet PC
Phaser 7300 - nejrychlejší barevná laserovka A3+ od Xeroxu
naviiON - nová dimenze cykloturistiky

Recenze
HP DeskJet 6122 - inkoustovka pro náročné

Konference, semináře
17. specializovaná výstava SFAMEX
Sledování toku výroby a řízení skladů v průmyslových podnicích
Pozvánka na akce top vision
Školení Cisco produktů

Internet, komunikace a sítě
MMS ze sítě Eurotel do T-Mobile zdarma
Zákazníci T-Mobile mohou odesílat zprávy MMS do sítě Eurotel
České Radiokomunikace získaly licenci na hlasové služby
Nová verze podpory pro Token iKey2000/2032 v. 4.7.0

Grafika, CAD, GIS
PC triline s nejvýkonnějším CPU a technologií Hyperthreading

Informační společnost
AutoCont podepsal smlouvu s Českou lékařskou komorou

Komerční příloha
Nabídka zaměstnání
Akce: tři výhody PC Triline
 

   

V Edici IT Business vychází

Právě vyšlo:
IT System 10/2002


Hlavní témata
. IS ve státním a veřejném sektoru
. Integrace podnikových aplikací
. SCM: Supply Chain Management
. Elektronická výměna informací
. Informační systémy pro strategický marketing
. E-learning v praxi
. Zavádění a počítačová podpora procesního řízení
. Velký přehled kapesních počítačů - PDA na trhu
. Specializovaná příloha: InCom (komunikační tech.)
Připravujeme:
IT System 11/2002


Hlavní témata
" IS v bankách a financích
" Invex 2002: reportáž, novinky a zajímavosti
" Pokročilé metody plánování a řízení projektů
" E-procurement
" Critical Chain v praxi
" Podrobný přehled CRM řešení na českém trhu
" Moderní informační technologie v podpoře marketingu
" Specializovaná příloha: CRM - řízení vztahů se zákazníky
 
   


Objednejte si dvě aktuální čísla ZDARMA na ukázku - objednávkový formulář ZDE!


Point.X


Kancelářské aplikace

Compaq Tablet PC
Společnost HP představila Compaq Tablet PC TC1000, které spojuje funkce tradičního PC s mobilitou notebooku a výhodami psaní textu pomocí elektronického pera a "digitálního inkoustu". Dokáže se tak velmi flexibilně přizpůsobit prostředí a stylu, jakým uživatelé pracují.
Tablet PC lze použít jako plně funkční notebook, stolní počítač nebo interaktivní displej, na němž lze pomocí elektronického pera psát digitálním inkoustem podobně jako tužkou na papír. Pokud uživatelé dávají přednost psaní na klávesnici, mohou jejím jednoduchým připojením změnit Tablet PC na notebook. Zasunutím do dokovací stanice pak získají z Tablet PC plně funkční počítač s podporou dvou obrazovek a digitálního inkoustu. Tablet PC lze snadno přepínat z režimu prohlížení na psaní digitálním inkoustem. Uživatelé rovněž mohou kdykoliv vyjmout Tablet PC z jeho kolébky bez nutnosti restartu.
Díky zmíněným vlastnostem se Tablet PC pružně přizpůsobuje momentálním potřebám uživatelů - podle toho, zda jsou právě ve své kanceláři, na jednání nebo na cestách. Compaq Tablet PC lze použít i pro specializované aplikace v oblastech jako např. design, zdravotnictví, advokacie, výroba a odbyt.
"Tablet PC dává uživatelům možnost volby, jak chtějí pracovat se svým PC," řekl Eric Cador, viceprezident divize Personal Systems Group pro oblast EMEA společnosti HP. "Mimo jiné je ocení velká skupina lidí, kteří při psaní upřednostňují tradiční tužku a papír. Tablet PC spojuje výhody klasického stylu s moderní výpočetní technikou."
Compaq Tablet PC má velikost listu papíru A4, je pouze 2 cm tenké a bez klávesnice váží pouze 1,36 kg. Používá výkonný procesor Transmeta Crusoe TM5800 o frekvenci 1,0 GHz, který šetří životnost baterií.
Tablet PC běží na operačním systému Microsoft Windows XP Tablet PC Edition. Je vybaveno TFT displejem o velikosti 10,4" se širokým úhlem pohledu a tvrzeným krycím sklem, grafickým řadičem nVidia GeForce2 Go 100 pro grafiku s vysokým rozlišením, 256 MB paměti DDR RAM a pevným diskem o kapacitě až 60 GB s technologií SMART1. Podporuje bezdrátové připojení přes rozhraní 802.11b a obsahuje porty USB 2.0.
Compaq Tablet PC bude v České republice dostupné v prosinci 2002, přičemž ceny začínají od 65 980 Kč (bez DPH).

 

Nahoru

 

Phaser 7300 - nejrychlejší barevná laserovka A3+ od Xeroxu
Firma Xerox uvedla svoji nejrychlejší barevnou laserovou tiskárnu formátu A3+. Xerox Phaser 7300 dokáže plnobarevně tisknout v rozlišení 2400 dpi rychlostí 30 barevných stránek za minutu, pracuje s jakýmkoliv formátem od A6 do A3+. Při černobílém tisku zvládá 37 stran za minutu.
S automatickým oboustranným tiskem na médium do gramáže 120 g/m2, instalací na jedno kliknutí, maximálním měsíčním zatížením 83 000 stran A+ a vysokokapacitními jednoduše vyměnitelnými tonery má Phaser 7300 vše, co náročný uživatel potřebuje.

   

Nahoru

 

naviiON - nová dimenze cykloturistiky
Ryze český produkt naviiON může posloužit cyklistům jako průvodce neznámým terénem, umožňuje každému vytvářet a publikovat nové trasy a sdílet je s kýmkoliv na světě.
Jedná se o jedinečné zařízení, které v sobě kombinuje funkce vysoce sofistikovaného cyklopočítače a navigačního systému s obrovským množstvím často unikátních funkcí, včetně digitálního záznamu zvuku. V těchto dnech je tento produkt po dvou letech náročného vývoje uváděn na český a zároveň i mezinárodní trh.
Systém navigace je velmi jednoduchý (tzv."point-to-point" princip), je dostatečně přesný a nepotřebuje ke své činnosti žádný družicový systém typu GPS apod. Cyklista si jednoduše vybere na internetu trasu, která se mu líbí a "stáhne" si ji do paměti naviiONu, přístroje který je i přes své rozsáhlé možnosti jen o málo větší než běžný cyklopočítač. Během jízdy se pak všechny důležité navigační informace a zajímavosti zobrazují na grafickém displeji přístroje a vedou cyklistu neomylně k cíli. S naviiONem je rovněž možné zaznamenat oblíbenou trasu během jízdy, doma ji přehrát do počítače, jednoduše zpracovat a prostřednictvím internetu ji dát k dispozici komukoli na světě. NaviiON umožňuje zaznamenat všechny detaily trasy, včetně tvaru křižovatek, popisu zajímavých míst, výškového profilu trasy, hlasových poznámek či aktuální teploty. Vodotěsné a nárazuvzdorné provedení naviiONu zajišťuje jeho spolehlivou funkci za všech podmínek.
naviiON je uváděn na trh za příznivou zaváděcí cenu 5 960 Kč včetně DPH.

   

Nahoru


GolfWits


Recenze

HP DeskJet 6122 - inkoustovka pro náročné
Jedna z posledních novinek mezi inkoustovými tiskárnami HP nese označení HP DeskJet 6122 a je vhodná pro uživatele s vysokými nároky na kvalitu tisku. Samotné provedení tiskárny naznačuje, že nejde o stroj pro velkoobjemové podnikové tisky, ale ani o malou příruční tiskárničku. DeskJet 6122 je stavěna na měsíční zátěž do 5000 výtisků a podle údajů výrobce nabízí rychlost tisku až 20 stran A4 černého textu a 3,1 plnobarevné stránky za minutu v nejrychlejším náhledovém režimu. Pro normální režim pak výrobce udává 7 černých a necelou jednu barevnou stranu za minutu, přičemž skutečná rychlost závisí na mnoha faktorech, v našem testu byla přibližně poloviční.
 

Pokračování
Nahoru
 

Konference, semináře, školení

17. specializovaná výstava SFAMEX
17. specializovaná výstava SFAMEX podzim 2002 je tradičně určena pro širokou podnikatelskou veřejnost i ekonomickou veřejnost z řad účetních, auditorů, daňových a ekonomických poradců, finančních expertů, a dále pro firemní management na všech úrovních řízení a ze všech oblastí společnosti. Pro ně jsou soustředěny nejkvalitnější účetní, daňové, legislativní a personální systémy, podnikové informační systémy, manažerské systémy a další navazující produkty. Výstava má opět představit nejnovější trendy v této poměrně úzké oblasti IT tak, aby bylo možno produkty porovnat a nejvhodnější si vybrat.
K této oblasti již nedílně patří řada řešení určená pro oblast elektronického businessu tak, jak je představuje sekce výstavy e-SFAMEX. K nim přistupuje i nabídka počítačové techniky a příslušenství. Odborné ekonomické služby a poradenství jsou doplněny nabídkou různých typů vzdělávání a aktuální bohatou nabídkou knih a časopisů odborných nakladatelství a vydavatelství.
Všechny výše uvedené produkty a odborné ekonomické služby jsou určeny pro všechny typy a velikosti podnikatelských subjektů od drobných živnostníků, přes malé a střední firmy až po největší nadnárodní společnosti, rozpočtové, neziskové a další společnosti, státní správu, obce, banky ap.
Součástí výstavy je doprovodný program složený z dvou částí - z oblasti IT, kdy první den výstavy proběhne seminář Moderní informační systémy pro podnikatele, menší a střední firmy, který zajišťuje partner doprovodného programu společnosti LCS International a LCS Softprofes.
Další dva dny pak proběhnou ekonomické semináře: Daň z příjmů právnických osob - aktuální problémové oblasti (Ing. Zdeněk Veselý) a Praktický průvodce novinkami v účetnictví ke dni konání výstavy (Ing. Eva Sládková).
Výstava Sfamex probíhá od 13. do 15. listopadu 2002 ve Veletržním paláci, Praha. Pořadatelem je Svaz účetních - sekce výstav.
Otevírací hodiny: středa 13. 11. 2002 9.00 - 18.00
čtvrtek 14. 11. 2002 9.00 - 18.00
pátek 15. 11. 2002 9.00 - 17.00
O dalších zajímavostech výstavy - vystavovatelích, jejich produktech a službách, poradenství, anketách, losování o zajímavé ceny a především netradičním přivítání v expozicích společností CÍGLER software (ve vinném sklípku), PCS software (v námořnickém baru), vč. možnosti využití pozvánky - volné vstupenky, je uveřejněno na internetových stránkách výstavy http://sfamex.lionline.cz/ . Přehled 1700 firem je uveden v katalogu LIONLINE na http://www.lionline.cz/.

 

Nahoru

 

Sledování toku výroby a řízení skladů v průmyslových podnicích
Pod tímto názvem je uváděn nový seminář , který navazuje na letošní úspěšná setkání, která se týkala témat řízení dokumentace a řízení údržby. Cílem semináře je především prezentovat metody, produkty, služby a úspěšné reference v oblasti řízení skladového hospodářství a sledovat tok výroby a to pro odborníky středního a vrcholového managementu.
Aktivní účast na semináři vám umožní kontakt se specialisty z České republiky a ze Slovenska. Důležitou část posluchačů budou tvořit pracovníci projekčních organizací a dodavatelských společností. Seminář "Sledování toku výroby a řízení skladů v průmyslových podnicích" se uskuteční 12. listopadu v prostorách hotelu Gustav Mahler v Jihlavě od 9 do 17 hodin. Program bude věnován následujícím odborným tématům:

Program bude věnován následujícím odborným tématům:
· řízení skladového hospodářství,
· vstup surovin a komponent,
· expedice, inventarizace, nákladové listy, vazba na fakturace, vazba na logistiku,
· mezisklady,
· sledování toku výroby:
· poruchová hlášení - alarmy, zprávy, varování,
· dokumentace výroby - reporty, bilance,
· sledování podmínek výroby výrobku,
· sledování časového průběhu výroby,
· internetová řešení výše uvedených oblastí,
· technické prostředky:
· označování komponent a výrobků - čárové kódy, čipové karty apod.,
· čtecí zařízení,
· nadstavbové standardní programové vybavení,
· přenos informací pomocí moderních komunikačních metod (Radio, GPRS,GSM apod.).
Jednotlivé přednášející firmy mají k dispozici časový prostor okolo 1 hodiny (konkrétní časový plán bude upřesněn podle počtu přihlášek), zpětný projektor, dataprojektor, stoly a panely v přísálí. Přednáškový sál pojme max. 200 posluchačů. Prostory a přísálí jsou vhodné pro výstavku výrobků, dokumentace a vzorků. Organizátoři mohou při prezenci rozdávat informační materiály v tištěné i elektronické podobě a připomínkové předměty.
Další informace můžete získat na tel/fax čísle 59 691 99 77 nebo pomocí e-mailu . O činnosti společnosti můžete získat další informace na webu , kde naleznete seznam referencí, informace o jiných pořádaných akcích a jejich vyhodnocení, včetně fotodokumentace.


Nahoru

Pozvánka na akce top vision
Společnost top vision  si vás opět dovoluje pozvat na semináře týkající se problematiky informačních systémů a technologií. Přední odborníci a praktici z oblasti IT se s vámi podělí o své bohaté zkušenosti, a to formou prezentace konkrétních případů, předání aktuálního know-how, případových studií a především otevřené diskuse.
Zajímá vás, jak efektivně jsou vynaloženy náklady na IT ve vaší společnosti, jak je stanovit a následně snižovat? Jak řídit výkonnost informačních systémů a kde hledat rezervy? Víte, jaké jsou zkušenosti s přechodem a implementací outsourcingu či SLA a s jeho efektivním zabezpečením? Trápí vás otázka bezpečnosti vašich informačních systémů a řízení IT rizika? Znáte možnosti antivirové ochrany a zálohovacích systémů? Kladete si otázku, jak správně vést projekty v oblasti IT ve Vaší společnosti a jak se vyvarovat nejčastějších chyb? Na všechny tyto a další otázky Vám odpoví následující semináře:
" Optimalizace IT nákladů, řízení efektivnosti IS 23.-24. října 2002
" Outsourcing IS/IT a SLA 5.-6. listopadu 2002
" IT Security 27.-28. listopadu 2002
" Projektové řízení pro IT manažery 4.-5. prosince 2002
Podrobnější informace o těchto a dalších seminářích s tématikou IT obdržíte zde  či na telefonu 225 09 64 87.
 

Nahoru


 

Školení Cisco produktů
Společnost Albit Technologies připravila další sérií školení z různých oblastí datových komunikací. Během těchto školení se vám dostane informací o technologiích, která technický tým společnosti dlouhodobě shromažďuje a zpracovává. Přednášky vedou certifikovaní lektoři s mnohaletými zkušenostmi a schopností předávat informace nenásilnou a efektivní formou.

 

 


 

Nabízená školení jsou tato...

------------------------------------------------------------------------------
Název			Délka		Cena	    Max. účast	Termíny
------------------------------------------------------------------------------	
BCMSNp			4 dny		36 500		6	7.10.-10.10.
BCRANp			4 dny		34 000		6	18.11.-21.11.
BGP			2 dny		12 000		8	14.11.-15.11.
BSCIp			4 dny		29500		8	23.9.-26.9.
CCIEp			dle dohody	dle dohody	dle dohody
-||-			..		..		..	9.12.12.12.
Cestování paketu	1 den		6500		6	8.11.
CITp			4 dny		36500		6	2.12.-5.12.
CIDp			3 dny		24500		10	16.12.-18.12.
CSPFAp			3 dny		24500		6	20.1.-22.1.
CSVPNp			3 dny		26500		6	22.-24.1.
IDSPMp			3 dny		26500		6	29.1.-31.1.
IPSec a VPN		3 dny		16500		6	9.9.-11.9.
-||-			..		..		..	27.11.-29.11.
IP telefonie		3 dny		19500		9	16.10.-18.10.
IPv6			1 den		6500		10	10.1.	
Konfigurace přepínačů 	2 dny		12000		6	19.9.-20.9.
-||-			..		..		..	25.11.-26.11.
Management IP sítí	2 dny		12000		6	13.9.-13.9.
MCNSp			4 dny		29 500		6	6.1.-9.1.	
MPLS a MPLS/VPN		4 dny		22000		6	4.11.-7.11.
Multicasting		2 dny		12000		6	14.10.-15.10.
PIX firewall		3 dny		17500		6	30.9.-2.10.
-||-			..		..		..	13.1.-15.1.
QoS v IP		3 dny		16500		6	1.11.-13.11.
TCP/IP			1 den		4 500		10	13.12.
VoIP a VoFR		2 dny		12 000		6	19.12.-20.12.
Základy konfigurace	5 dní		23000		10	21.10.-25.10.
------------------------------------------------------------------------------

Nahoru
 

 


BIN 2002


Internet, komunikace a sítě

 

MMS ze sítě Eurotel do T-Mobile zdarma
Zákazníci Eurotelu mohou odesílat a přijímat MMS zprávy nejen ve vlastní síti, ale také z a do sítě T-Mobile. Nabídka dvou měsíců posílání MMS zpráv zdarma, kterou mohou zákazníci Eurotelu nyní využít, se vztahuje i na MMS zprávy do sítě T-Mobile. Česká republika je jedna z prvních zemí na světě, ve které je možné posílat MMS zprávy zákazníkům jiného operátora.
Noví i stávající zákazníci Eurotelu si mohou po dobu 2 měsíců zdarma zkoušet výhody nových MMS zpráv. Podmínkou je aktivace služby MMS od 1. listopadu do 31. prosince 2002. Od data aktivace po dobu dvou měsíců budou zákazníci Eurotelu moci zdarma odesílat a přijímat fotografie nebo obrázky doplněné textem nebo zvukovým záznamem. Stávající zákazníci, kteří mají již MMS služby aktivovány, mohou využít nabídku MMS zpráv zdarma do 31. prosince 2002. Tato nabídka se nevztahuje na informační a zábavní MMS služby.
Společně s MMS službami zdarma přichází Eurotel i s nabídkou cenově zvýhodněných mobilních telefonů podporujících MMS. Mobilní telefony Nokia 7650 nebo Sony Ericsson T68i nabízí Eurotel tarifním zákazníkům za dotovanou cenu 9995 Kč včetně DPH. Oba MMS telefony je možné zakoupit i v předplacených Go sadách.


Nahoru


Zákazníci T-Mobile mohou odesílat zprávy MMS do sítě Eurotel
Zákazníci sítě T-Mobile mají nyní možnost zasílat multimediální zprávy MMS také do sítě Eurotel. Stejně tak mohou přijímat zprávy MMS odeslané zákazníky této sítě.
Při zasílání multimediálních zpráv do sítě Eurotel se pro uživatele nic nemění, zprávu odesílá stejným způsobem jako v rámci sítě T-Mobile. Zprávu MMS obsahující obrázek, případně i zvukový záznam a text lze tak jako dosud odeslat na mobilní telefon nebo e-mailovou adresu.
T-Mobile zároveň nabízí univerzální schránku MobileBox, resp. MobileBox Easy. V případě, že byla MMS zpráva zaslána do této schránky, příjemce ji zde najde jako nový e-mail s odkazem. Po kliknutí na odkaz se mu zpráva MMS přehraje obdobně, jako by ji dostal na mobilní telefon podporující MMS.
Zákazník T-Mobile si nyní může vybrat již ze tří telefonů podporujících formát MMS: Nokia 7650, Sony Ericsson T68i a Sony Ericsson T300, který je i s přídavným digitálním fotoaparátem nabízen také ve Twist sadě. Za odeslání jedné MMS zprávy účtuje T-Mobile 10 Kč (včetně 5% DPH).


Nahoru


České Radiokomunikace získaly licenci na hlasové služby
Společnost České Radiokomunikace (ČRa) získala licenci na hlasové služby. Hlasové služby budou nabízeny pod názvem BlueTone Voice. Společnost tak kompletuje svoji nabídku telekomunikačních služeb do uceleného balíčku s názvem BlueTone, který zahrnuje komplexní portfolio: služby datové, internetové a hlasové.
Spolehlivost nově nabízených služeb je garantována kvalitní technologií veřejného spojovacího systému od jednoho z předních světových výrobců. To spolu se stabilní a technologicky vyspělou infrastrukturou, založenou na vlastní páteřní síti, činí z BlueTone profesionální a spolehlivé řešení.
"Portfolio hlasových služeb je tvořeno tak, aby bylo nabídnuto řešení všem zájemcům o maximálně efektivní a profesionální telekomunikační služby - malým a středním firmám, velkým společnostem, státní správě a samosprávě, Business centrům a podnikům se zahraniční účastí s denní nutností mezinárodní komunikace. Získání licence k provozování BlueTone Voice je dalším krokem ČRa k naplňování cíle společnosti stát se plnohodnotným telekomunikačním operátorem se silnou orientací na zákazníka.", uvedl Ing. Jaromír Charvát, ředitel úseku telekomunikačních služeb ČRa.


Nahoru


Nová verze podpory pro Token iKey2000/2032 v. 4.7.0
Společnost Rainbow Technologies uvedla na trh novou podporu pro tokeny iKey2000/2032 v. 4.7.0. Tato podpora umožňuje generování klíčů o délce až 2048 bit RSA na platformách Windows 2000 a Windows XP.
Token iKey2032 s podporou v. 4.7.0 je prvním z Rainbow USB tokenů podporující tuto délku klíčů, čímž se zařadil mezi nejvyspělejší technologie pro bezpečné generování a ukládání privátních klíčů a digitálních certifikátů. Tokeny iKey2032 jsou certifikovány pro platformy Windows 2000 a XP s možností využití tokenů pro bezpečné přihlášení do systémů Windows 2000 a XP. Nově je v této verzi též podpora pro aplikace Entrust 6.1 a Microsoft VPN.
Tokeny iKey, podobné přívěsku na klíče, umožňují uživatelům přenášet své privátní klíče vždy s sebou nezávisle na jejich počítači. Navíc je přístup k těmto klíčům přímo na tokenu chráněn kódem PIN. Díky privátním klíčům uloženým v těchto zařízeních tak mohou uživatelé zabezpečit citlivé informace bez ohledu na to, kde se nacházejí. Použitím tokenů iKey je odstraněno nebezpečí možného útoku na bezpečnost privátních klíčů uložených na pevném disku počítače. Token iKey2032 využívá vlastní kryptografický procesor pro generování dvojice klíčů přímo v tokenu (privátní klíč tak nikdy neopouští token).
iKey je token pro silnou dvoufaktorovou autentizaci uživatelů. Toto bezpečnostní řešení je ve své podstatě stejné jako Smart karta, ale nevyžaduje žádné speciální čtecí zařízení - jednoduše se připojuje na USB port desktopu nebo notebooku. Token iKey2032 je koncipován pro aplikace typu B2B, řešení digitálního podpisu a další sofistikované PKI aplikace.
Tokeny iKey2032 jsou v České republice a na Slovensku k dispozici u autorizovaného distributora produktů Rainbow technologies, společnosti Askon.


Nahoru

 

grafika, cad, gis

 

PC triline s nejvýkonnějším CPU a technologií Hyperthreading
AT Computers uvádí na trh novou počítačovou sestavu, která obsahuje nový procesor Intel Pentium 4 s frekvencí 3,06 GHz a technologií Hyperthreading.
Ohlášení se týká PC Triline Profi P40L, v provedení midi. Jedná se o nejvýkonnější model z nabídky počítačů značky Triline, určený nejen pro práci s běžnými kancelářskými aplikacemi, ale také k provozu mnohem náročnějších aplikací, jakými jsou například grafické programy, databáze, multimédia a moderní počítačové hry. Počítač vyniká nekompromisním výpočetním výkonem, vysoce výkonnou grafikou a prvotřídní vybaveností. Samozřejmostí je možnost připojení do podnikových sítí a k internetu.
Triline Profi P40L obsahuje čipset Intel 845PE s podporou systémové sběrnice 533 MHz a duálních pamětí DDR333. Největší novinkou, dnes nejrychlejšího procesoru pro osobní počítače na trhu, je technologie Hyperthreading. Tato technologie, zjednodušeně řečeno, umožňuje jednomu procesoru "tvářit se" jako dva procesory, díky čemuž je možné zpracovat dvě programová vlákna najednou, stejně jako v případě klasického víceprocesorového uspořádání. Dva procesory s Hyperthreading se pak chovají jako čtyři procesory. Technologie Hyperthreading tak umožňuje již dnes až 30% nárůst výkonu oproti dřívějším procesorům, což se výrazně projevuje zejména zrychlením chodu některých náročnějších aplikací. Výhody této nové technologie se uplatní zejména v oblasti firemních serverů a pracovních stanic.
Ke standardnímu vybavení tohoto počítače také patří výkonná grafická karta ATI Sapphire Radeon 9700Pro (128 MB paměti), která splňuje požadavky i nejnáročnějších grafických aplikací, rychlý pevný disk a mechnika CD-R/RW. Samozřejmostí je integrovaná síťová karta Intel. Dokonalou vybavenost a připravenost na práci jak s kancelářskými a grafickými aplikacemi, tak i s multimédii, podtrhuje multimediální bezdrátová klávesnice a myš Logitech.
Součástí standardní konfigurace je rovněž operační systém MS Windows XP Professional. Při koupi tohoto počítače se může uživatel spolehnout na tříletou záruku. Navíc je uživatelům PC Triline k dispozici podpůrný program Triline Partner, který nabízí množství služeb, jako je instalace PC, zapojení do počítačové sítě či Internetu, instalace software apod.
 

Nahoru



CIO Forum


Informační společnost

AutoCont podepsal smlouvu s Českou lékařskou komorou
Společnost AutoCont CZ uzavřela rámcovou smlouvu o spolupráci a podmínkách dodávek pro Českou lékařskou komoru a lékaře v ní sdružené.
Předmětem smlouvy je dodávka produktů společnosti Microsoft i spolupráce v oblasti dodávek výpočetní techniky, servisu a služeb s tím spojených. AutoCont nabízí lékařům především zvýhodněné ceny licencí Microsoft s výraznou slevou oproti běžným prodejním cenám. Dále jsou dohodnuty i zvýhodněné podmínky na školení a veškerý sortiment nabízený společností AutoCont v její prodejní síti.
AutoCont v rámci podepsané smlouvy zdarma poskytuje nadstandardní služby pro lékaře v podobě centrální technické podpory. Dále je součástí i nabídka nadstandardní podpory AC Asistent. Tyto služby obsahují rozšíření záruky na výpočetní techniku, dodávku a instalaci u zákazníka, servis v ordinaci lékaře, nebo i dálkovou správu a převzetí údržby PC či sítě v místě instalace. Tato podpora je poskytována na celém území ČR díky regionálnímu pokrytí společnosti AutoCont CZ.

Nahoru

 

Komerční příloha

Nabídka zaměstnání
V souvislosti s dalším rozšiřováním aktivit naši redakce hledáme vhodné kandidáty na obsazení funkce asistentky/a šéfredaktora časopisu IT Office v Brně (Praze). Požadujeme komunikativní a flexibilní osobnost, která se vyznačuje samostatností a aktivním přístupem při řešení svěřených úkolů. Dále požaduje nadprůměrné pracovní nasazení, velmi dobrou znalost práce na PC (Windows + MS Office), alespoň základní znalost anglického jazyka a dobrou znalost českého jazyka slovem a písmem. Vzdělání alespoň SŠ, lépe však VŠ, popřípadě manažerské.
Jako vhodné doplnění profilu uchazeče uvítáme orientaci v oblasti IT se zaměřením na oblost SOHO. Praxe na postu redaktora IT časopisu nebo časopisu o E-Business velmi vítána.
Nabízíme mladý kolektiv, velmi atraktivní a kreativní prostředí a časovou flexibilitu. Dále možnost seberealizace a výrazný osobní rozvoj. Finanční ohodnocení odpovídající dosaženým výsledků. Své strukturované životopisy zasílejte prosím na adresu redakce (marketing@ccb.cz).

Nahoru

 
Akce: tři výhody PC Triline
Společnost AT Computers oznámila, v rámci časově omezené akce, speciální nabídku nazvanou "Tri výhody".
Speciální nabídka spočívá v získání tří dalších výhod k zakoupenému podnikovému počítači Triline PROFI C35L. Kromě toho, že v období od 11. listopadu do 13. prosince mohou zákazníci zakoupit výkonný podnikový počítač Triline PROFI C35L za akční cenu 28 990 Kč, získají navíc tři speciální výhody:
Doprava a instalace počítače zdarma a možnost širokého výběru kvalitních služeb z programu Triline Partner.
Již nainstalovaná kompletní kancelářská sada MS Office SB XP (Word, Excel, Outlook, Publisher) + možnost získání kompletní kancelářské sady MS Office XP Professional CZ (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access) za příplatek pouhých 3500 Kč.
Možnost zakoupení 15" či 17" LCD monitoru Hyundai za speciální sníženou cenu.
Akční Triline PROFI C35L je počítač s procesorem Intel Celeron 2 GHz, určený pro nasazení ve firemním prostředí. Vyznačuje se možností jednoduché a inteligentní vzdálené správy pomocí Intel LANDesk Client Manageru. V ceně počítače je již kompletní kancelářská sada MS Office SB XP.

Nahoru

 

TOC ve výrobě a distribuci

Týdeník OfficeNews zasílá redakce edice IT Business. Vydavatelství CCB s.r.o., Okružní 17, Brno 638 00. Tel.: +420 545 222 779
Týdeník OfficeNews je vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále nepřejete, abychom vám OfficeNews zasílali, kontaktujte nás prosím. Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného redaktora Pavla Boucníka,

© 2001, 2002 Ladislav Olejník, CCB spol. s r.o.

TOPlist