facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> IT Projekty - 18. 8. 2017 9:30

Sberbank CZ zaměstnala robota

Sberbank CZ je mezi prvními bankami v Evropě, které využívají softwarového robota. Zautomatizoval a zrychlil proces čerpání rekordního objemu schválených úvěrů. To, co jeho lidským kolegům trvá půl hodiny, robot zvládá do pěti minut a navíc bezchybně.


Soutěž - TRUST Car 230 Volt Power Socket s USB

Robot, kterému kolegové dali jméno Standa, je využíván v Back Office, kde zastal rutinní administrativní činnosti spojené s čerpáním schválených úvěrů. „S rekordním počtem poskytnutých spotřebitelských a hypotéčních úvěrů samozřejmě roste i objem prací při jejich zpracování v back office banky. Abychom udrželi kvalitu a rychlost poskytovaných služeb, rozhodli jsme se pro automatizaci některých procesů,“ vysvětluje Karel Soukeník, Chief Operation Officer a člen představenstva banky.

Robot Standa již nyní ušetří 450 hodin lidské práce měsíčně, jinak řečeno zastane práci tří lidí na plný úvazek. Uvolnil ruce přetíženému týmu Back Office, který se díky tomu může soustředit na sofistikovanější práci s vyšší přidanou hodnotou pro rychlé a co nejkvalitnější služby klientům. Je nejen rychlejší, ale zároveň nedělá žádné chyby. Časem Sberbank CZ plánuje zjednodušit a urychlit i další procesy banky. Vedle automatizace čerpání úvěrových produktů má robot potenciál zrychlit manuální činnosti třeba v účtárně a dalších back officových odděleních.

Robot Standa je napůl Angličan a napůl Čech. Dodavatelem aplikace, patřící do skupiny Robotic Process Automation software, je britská firma Blue Prism. Život mu vdechl až projektový tým zaměstnanců Sberbank CZ. Od něj Standa dostal i své jméno. Softwarový robot je vhodný pro automatizaci opakujících se administrativních procesů řízených pravidly a nevyžadujících složité rozhodování.


 
  

- Inzerce -

Využijte příležitosti a připravte své zákazníky na kybernetické hrozby

Sophos NEXT-GEN IT SecurityUž nyní se setkáváme s názorem, že letošní rok je rokem ransomware. A není se čemu divit. Počet a především míra úspěšnosti ransomware útoků výrazně roste, a cílem se vedle běžných koncových uživatelů stále častěji stávají i velké organizace, u kterých se sice předpokládá určitá míra zabezpečení, ale u kterých praxe ukazuje, že zabezpečení jejich IT infrastruktury dostatečné není.

  

- Inzerce -

„Komplexní systém je víc než souhrn agend,“

říká Vladimír Křivánek, vedoucí odboru informatiky Magistrátu města Jihlavy


JihlavaMagistrát města Jihlavy v roce 2015 podnikl zásadní změnu v oblasti informačních technologií. Několik dílčích informačních systémů, které pracovníci úřadu využívali, se rozhodl nahradit jedním komplexním řešením. Tím se stal informační systém VERA Radnice.

ABSL konference
Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
COMPAS
RSS kanál
Časopis IT Systems
IT Systems 9/
IT Systems 7-8/
IT Systems 6/
IT Systems 5/
Oborové a tematické přílohy
příloha #1 9/
příloha #1 7-8/
příloha #1 6/
příloha #1 5/