google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy, Aktuality -> IT Projekty - 16. 11. 2009 15:21

SOLID CZECH nasadila mAgenta

Mobilní řešení mAgent Enterprise nasadila do ostrého provozu společnost SOLID CZECH, distributor produktů z oblasti elektromateriálu a audio-video příslušenství. Zefektivnila tak práci svých obchodních zástupců, kteří se nemusejí díky sofistikované aplikaci zabývat zbytečným papírováním a zároveň mají informace z firmy kdykoliv po ruce. Do PDA získávají aktuální data z ABRA G4, zejména stavy skladů, zákaznících a položkách zboží. Zpětně pak posílají hotové objednávky, na které jim nyní zbývá více času. Hlavním přínosem pro SOLID CZECH je tak zrychlení toku informací, přičemž se současně zjednodušilo vystavování a oběh dokladů. Obchodní zástupci získají v reálném čase do PDA veškerá potřebná data pro úspěšné uzavření zakázky, aniž by museli zdlouhavě dotazovat centrálu firmy na stav skladu, cenu zboží či informace o sortimentu. Mají přehled i o pohledávkách po splatnosti u svých zákazníků.



Mezi individuální přání zákazníka patřil i požadavek na nové funkce pro Dealerské třídy. Nyní tak mohou obchodní zástupci udělit různé slevy pro různé skupiny zboží, dodatečnou slevu nad rámec definované slevy nebo průběžný stav při vyřizování objednávky.

 

Mezi manažerské výhody pak patří automatizované reporty, které podávají firmě přehled o všech aktivitách zástupců v terénu v denních, týdenních či měsíčních lhůtách. V neposlední řadě mají manažeři aktuální výstupy o objemu uzavřených zakázek.

 

Komunikační server, přes nějž jsou prováděny obchodní operace, je umístěn na jediném fyzickém stroji v České republice. Na něm je zároveň nainstalován informační systém ABRA G4, a to na Windows serveru 2003. Pro instalaci byl použit SQL server 2005.


 

Banner

  

- Inzerce -

Automatizace s novou JIRA Service Desk

MorosystemsJe váš tým zasekaný velkým množstvím opakujících se úkolů? Řešením je automatizace, jež pomůže odlehčit zátěž kladenou na vaše agenty, kteří se pak mohou soustředit na řešení důležitých požadavků.

  

- Inzerce -

Co nabízí ERP systém výrobním podnikům?

ReeveVýčet možností, které vyspělý ERP systém nabízí výrobním podnikům, je velmi rozsáhlý: centrální správa výrobních zakázek, tisk výrobní dokumentace ze zakázky s možností výkresu na druhou stranu průvodky, různé metody kapacitního plánování, online zohlednění požadavků na materiál a výrobní kapacity, tvorba denních plánů (fronta práce) na jednotlivá pracoviště...