google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály

Dotace na vývoj ICT

Vývoj nových ICT řešení a ICT nástrojů je v dnešní době zásadní, ale finančně velice náročný proces.

1. až 2. díl >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

1. až 6. díl >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 6. díl >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

1. až 14. díl >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>


prazdny kosik Váš košík je prázdný.
  

Obsah IT Systems 10/2011

Objednat předplatné

Plné znění vybraných článků je k dispozici s časovým odstupem několika týdnů od tištěného vydání.
IT Systems 10/2011
arrow Tištěná podoba: 95 Kč (4.13 EUR)  
 
 
 
arrow Elektronická podoba: 77 Kč 
 
Alza Media arrow
 
 

Anotace vybraných článků


Aktuální analýza českého trhu ERP

Jako každý rok, tak i letos přináší Centrum pro výzkum informačních systémů čtenářům časopisu IT Systems přehled českého ERP trhu za poslední rok. Kromě analýzy dosavadního vývoje se podíváme na to, kterým dodavatelům se dařilo nejlépe, a zhodnotíme hlavní očekávané trendy. Komentář k potenciálu českého trhu opět doplníme o výsledky aktuálního výzkumu Českého statistického úřadu.

... celý článek >


Strana: 12

ERP a jeho zákazník

Pokud bereme jako měřítko úspěšnosti počet instalací, je úspěch bezpochyby především výsledkem dlouhodobé činnosti producenta systému, jeho systematické snahy o získání zákazníků. K úspěchu však nestačí zákazníka získat, především je třeba si jej dlouhodobě udržet. Vztah dodavatele a zákazníka v této oblasti lze přirovnat k manželství. Aby fungovalo, musí jít o vyrovnaný vztah, ve kterém panuje vzájemná důvěra a respekt. A musí se také dlouhodobě pěstovat.

... celý článek >


Strana: 16

Orientace na zákazníka – první krok k efektivnímu CRM

Pod zkratkou CRM se dnes skrývá již více jak čtvrt století zkušeností s péčí podnikatelských subjektů o vlastní firemní trh a jeho rozvoj. Je to již dlouhá cesta a je jasně vidět výsledky. Globalizace a rozvoj informačních technologií jsou dva zásadní faktory, které změnily vztahy mezi zákazníky a obchodníky, ale také mezi obchodníky navzájem. K dispozici je řada propracovaných systémů pokrývajících vše, co je nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj podnikání v daném oboru.

... celý článek >


Strana: 32

Blíží se konec éry PC?

Je to neuvěřitelné, ale PC od společnosti IBM oslavilo letos už třicáté výročí svého vzniku. V souvislosti s tímto výročím se objevilo velké množství článků, které předpovídaly zánik PC éry a nástup nové éry, nejčastěji nazývané „post-PC“ érou. Je ale tato předpověď správná? Pojďme se ohlédnout za tím, co nám vlastně PC éra přinesla a čím je identifikována.

... celý článek >

Strana: 42

Migrační smlouva v rámci přechodu na cloud computing

Migrační smlouva představuje v souvislosti s poskytováním IT služeb formou cloud computingu velmi zásadní dokument. Samozřejmě, že migrace dat může být v případě menších uživatelů cloudových služeb podřazena pod hlavní smlouvu o poskytování IT služeb (SaaS). Nicméně u přenosů většího objemu dat, či dokonce softwaru do cloudu je již namístě uvažovat o samostatné úpravě v podobě migrační smlouvy.

... celý článek >

Strana: 44

Pravidla licencování podnikového softwaru (3. díl)

Pořizování a přidělování nových licencí

Přecházení softwaru ze stádia do stádia, od nového k zastaralému, od pořízeného k nasazenému, od zařazeného k vyřazenému může pro mnohé představovat strašáka, se kterým se snaží mít co nejméně společného. Na každého však jednou dojde – a to se týká i softwarové kontroly. Pokusíme se vám nabídnout pomocnou ruku v podobě návodu, jak se k softwarovým metamorfózám profesionálně postavit.

... celý článek >

Strana: 50

Vícevrstvá ochrana počítačových sítí

Moderní sítě jsou citlivé na útoky z různých směrů, a proto je potřeba je chránit různými typy ochranných mechanismů. „Konzumerizace“ je nové slovo, které ve světě informačních technologií popisuje proces, ve kterém se stírá hranice mezi technologií pro domácí využití na jedné straně a firemní využití na straně druhé. Tento trend představuje pro IT bezpečnost nemalé problémy.

... celý článek >

Strana: 54

I zaměstnanci mají rádi tablety

Přestože z pohledu českého trhu ještě není nový fenomén IT příliš markantní, globální trend je zřejmý a prodejním šlágrem mezi počítačovým hardwarem jsou za poslední rok a půl tablety. V nově odkrytém tržním segmentu dotykových mobilních zařízení se k prodejnímu úspěchu tabletu iPad od společnosti Apple postupně přidávají s větším či menším úspěchem i ostatní velcí výrobci hardwaru.


Strana: 64


arrow Cena za kus: 95 Kč (4.13 EUR)  

Oborové a tematické přílohy
příloha #1 7/
příloha #1 6/
příloha #1 5/
příloha #1 4/
Kalendář akcí